Aahh sylleke, heb liever poepbruin dan roze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Harvest_Moon schreef:Wat bied je me aan ?
Kris25 schreef:Wat verwacht je dat er gaat gebeuren ná die week?Ik denk dat ik gewoon alle andere mods een ban voor een week geef, dan kunnen ze ook geen campagne voeren. Lekker rustig
Elessar schreef:Whoeeeeii we hebben een bokt-string!
MoonChloe schreef:Nou ja, je hebt mensen met smaak en mensen ... met helemaal geen smaak.Aahh sylleke, heb liever poepbruin dan roze
Naomi_Jortje schreef:Die heb ik vanmiddag opgegeten, remember.Ja, ik mis de banaan
DubbelDun schreef:Behalve de 1 april datum, wel een hele handige manier om te weten te kopen welke Mods 'goed' liggen
Ik heb dus alleen de eerste en de 28e blz gelezen
Urielle schreef:Harvest_Moon schreef:Wat bied je me aan ?
Wil je nu serieus dat ik mijn string opstuur?
Kris25 schreef:Of mssn ook niet. Kom van mijn roze wolk af!Niets Sylleke, want dan staan alle bokkers achter mij Mwahahaha.... (interpreteren als very evil grin...)
Kris25 schreef:Niets Sylleke, want dan staan alle bokkers achter mij Mwahahaha.... (interpreteren als very evil grin...)
Sylleke schreef:Naomi_Jortje schreef:Die heb ik vanmiddag opgegeten, remember.Ja, ik mis de banaan
Naomi_Jortje schreef:Ja, ik mis de banaan
ijslanderfan schreef:En ; hoe smaakte die ?
Sylleke schreef:Naomi_Jortje schreef:Die heb ik vanmiddag opgegeten, remember.Ja, ik mis de banaan
ijslanderfan schreef:Erg lekker.En ; hoe smaakte die ?
CAuvraySky schreef:Ik heb op Apple en Sjoert gestemd
DubbelDun schreef:Behalve de 1 april datum, wel een hele handige manier om te weten te kopen welke Mods 'goed' liggen
Ik heb dus alleen de eerste en de 28e blz gelezen