Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:Farbenfroh schreef:Beste Yasmine ***,
Onlangs heb jij je opgegeven voor een testpakket van Farbenfroh. Wij hebben
hierop vele reacties gehad. Jij bent echter uitgekozen om een shabrakje en een
set bandages te testen. Hiervoor hebben wij jouw adresgegevens nodig. Deze kun
je sturen naar bovenstaand adres.
Wij hopen snel iets van je te horen,
Met vriendelijke groet,
Hester van Alblassedam - Frosch GMBH
Mientjeuh schreef:Het is zéker iemand van dit topic, anders had die niet geweten dat ik hiervan wist ... Heb nog maar één bladzijde geleden, om 12.58u, gezegd dat ik me niet heb ingeschreven, en de mail is ontvangen om 12.29u
Marrie schreef:Ja weet je hoe dat komt (denk ik) Jullie hebben je mailadres in je profiel staan... PintoNatal ook! Dus iemand heeft gewoon uit een grap jullie mailtjes gestuurd!!
Want het is dan wel raar dat wij niks kregen, terwijl wij geen emailadressen in ons profiel hebben staan, en Bart beweert dat hij niks verzonden heeft![]()
![]()
irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!
leentje"]
[quote="Mientjeuh schreef:Het is zéker iemand van dit topic, anders had die niet geweten dat ik hiervan wist ... Heb nog maar één bladzijde geleden, om 12.58u, gezegd dat ik me niet heb ingeschreven, en de mail is ontvangen om 12.29u
Waterkippie"]
[quote="irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!
Waterkippie"]
[quote="irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!
Yessy"]
[quote="Waterkippie"][quote="irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!
cornelie schreef:Ik voel mij ook steeds blonder eigenlijk. Ik heb mij dus ook eergister ofzo opgegeven en er totaaaaaaal niet aan gedacht dat het vandaag 1 april is. Maar ja, volgend jaar maar iets voorzichtiger zijn
irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!
Pervinco"]
[quote="Waterkippie"][quote="irish_lady schreef:Zullen we dan nu even discusieren over de haalbaarheid van het plan? Hoe kan het nml dat dit nog niet in kleding uitgevoerd is? IPV eerst bij paarden!