Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Roodvos schreef:Lalidan schreef:Roodvos schreef:Volgens mij is de score die je aan het einde krijgt volstrekt willekeurig
Niet lief![]()
![]()
(het eerlijke antwoord is ook nee, niet waar. Er zit echt een verdeling in)
Heb je mijn informatie niet geverifieerd?
4 uurtjes slaap was duidelijk te weinig
Roodvos schreef:Winged schreef:Spoiler:
BIC invullen, aan het einde klikken op verzenden. Antwoorden controleren en helemaal naar beneden scrollen. How low can you go, klik daar op de link om terug te gaan naar Bokt.
Kijk maar even wat je er mee doet. Ik begreep uit het andere topic dat ik na 22 jaar op Bokt nu niet meer als betrouwbaar gezien wordt.
![]()
Aria_zz schreef:De kikker knop onderaan de pagina is inderdaad altijd beschikbaar. Ik wou dat ik kikkers naar mensen kon sturen zodat ze hun berichten niet meer kunnen lezen - ik bedoel, zodat ze ook zoveel 1 april gevoel kunnen hebben als ik met een scherm vol kikkers
mooney schreef:Ben ik de enige waarvoor bokt niet bruikbaar is vandaag? De kikkers komen elke pagina, soms meerdere keren en ze zijn ook niet uit te zetten met de knop onderaan.
(Ik heb nog niets 1 aprils gedaan, maakt dat het erger of beter?)
Kookaburra schreef:MerelV schreef:Ja volgens mij herken ik bijna alle casussen, dus steeds geschifter... Over wie zegt dat precies iets hahaAria_zz schreef:Hey! Ik heb een vakje en ben paardenfluisteraar!![]()
Ik voel me nu echt gevalideerd, ik ga dit screenshotten, printen en naast mijn diploma hangen![]()
Kook, jij bent eruit gegooid?
Ik vrees dat ik over een paar dagen bokt-loos ben..