fohadie schreef:Mondy schreef:Mbt mods die je niet mag. Ik weet natuurlijk niet waarom en Miranda had al uitgelegd dat je bij de hoofdmods altijd terecht kan. Maar staan jullie bijvoorbeeld ook open voor gesprekken met de mods ?
Oprechte interesse (weet ook niet of ik tussen de mods behoor natuurlijk) maar ik kan me voorstellen dat als foeien niet kan en je wel veel frustratie voelt bij de berichten er misschien een oplossing kan zitten op die manier ?
Of is het echt van een hele andere orde dan irritaties ?
Het gaat bij mij niet om frustraties. Het gaat erom dat degene af en toe op het randje reageert als gewone gebruiker waarvoor een ieder allang een OW voor zou krijgen. Ik ga niet klikken wie dat is, want je mag niet persoonlijk worden en ik ga nu ook niet iemand aan de schandpaal nagelen. Je kan niet temmen, je kan naar een hoofdmod maar die gaat dan met jou in gesprek ipv degene aan te spreken. Zo lijkt het net alsof jullie met twee maten meten en elkaar de hand boven het hoofd houden. Dus ik snap dat er Bokkers zijn die dit denken.
In gesprek gaan met de Mod zou geen zin hebben. Degene zal alles ontkennen of zeggen dat degene het anders ziet.
Eigenlijk is het heel simpel wat ik probeer te zeggen maar ik kan het slecht onder woorden brengen: Als groene gebruiker heb je in mijn ogen een voorbeeldfunctie en als je dan op het randje reageert, waar een zwarte gebruiker een sturende pb of zelfs OW voor krijgt terwijl je de Mod niet kan temmen en deze dus geen sanctie zal krijgen vind ik erg krom. Dan gooi je ze onder de foeiknop zodat je het niet meer hoeft te lezen en kom je erachter dat dit ook niet kan. Dat is behoorljk frustrerend maar goed, we hebben gewoon pech daarin heb ik begrepen dus ik was eigenlijk al klaar met deze "discussie".
Wel fijn dat je toch probeert mee te denken naar een oplossing.
Edit: Ik kom wellicht zuur en zeurderig over (?) Maar zo bedoel ik het niet. Das het lastige met geschreven woord en je moeilijk kunnen uitdrukken.
Je komt op mij helemaal niet zuur of zeurderig over nu hoor !!
Ik vind het oprecht vervelend en probeer mee te denken.
Zou je toch echt willen vragen om toch eens met de hoofdmod contact op te nemen.
Als ja aangeeft dat de normale gebruiker er normaal een waarschuwing voor zou krijgen is er denk ik wel ruimte voor verbetering om het zo maar te zeggen.
Niet om een collega af te willen vallen maar juist ook om het hand boven het hoofd gevoel weg te willen laten halen als dat kan.
Berichten die wij op het forum plaatsen zijn natuurlijk ook gewoon te zien voor iedereen dus ook voor de hoofdmods.
En...maar dat kan zijn omdat ik graag het goede in iedereen zie... juist omdat ik het me niet kan voorstellen dat het gebeurd (alsin ik heb het nooit gemerkt, niet dat ik jou niet geloof !!! Ook ik weet soms niet helemaal hoe ik iets t beste moet verwoorden) en daarom er vaak vanuit gaat dat de meeste mensen (mod of geen mod) het anders bedoelen dan hoe het er staat.
Dat vind ik aan dit soort gesprekken en topics vaak ook fijn. Hart luchten van beide kanten en meedenken