Openbaar houdt iedereen maar stil maar per pb word vaak genoeg de onvrede geuit over hoe er weer eens met fluwelen handschoenen is ingegrepen.
ZE noemen de jeugd wel de applaus generatie. En dat zie je steeds meer terug.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Hoe zou jij dit beleid voor je zien, dan wel aanpakken? Daar ben ik dan wel oprecht benieuwd naar. Je feedback is helder, maar dat maakt mij wel nieuwsgierig naar een alternatief hiervoor.
Amanda schreef:Spreek voor jezelf en niet voor iedereen
Ik lees het topic ook al vanaf het begin bij en zo gezellig gaat het er niet aan toe. En dan heb ik het niet over de inhoud van de berichten, maar wederom over de toon. Discussie prima, maar het wordt een aantal keren behoorlijk persoonlijk. Ook omdat de verschillende meningen behoorlijk zijn uitgekauwd en het hele topic in een cirkel draait van "ophalen die kat, want zielig, asiel heeft gelijk" naar "je hebt groot gelijk TS, asiel is belachelijk, fouten gemaakt, enz." en weer terug. Op een gegeven moment is die discussie in cirkels gaan draaien en elk cirkeltje wordt feller en daardoor de sfeer steeds minder.
Zo onnodig. Toon en muziek enzo (ik val in herhaling).
Dus ja, ik snap wel waarom er over dit topic overlegd wordt.
Nikass schreef:En dat is wat ik heel veel zie: er wordt bar slecht gelezen, er wordt ingevuld en conclusies getrokken. Maar kijk af en toe eens gewoon naar wat er daadwerkelijk staat. Dan valt het meestal wel mee.![]()
En ben ik het ook eens met Marie-Anne; dat er 100 x hetzelfde argument in iets andere bewoordingen voorbij komt, nou en?
En dat iemand vanuit de grond van zijn hart opschrijft "wat belachelijk!" nou en?
Zijn we daar al door gekwetst?
.
bruintje123 schreef:In dat katten topic was er 1 persoon bezig het topic dicht te krijgen en die bevestiging heb ik per pb.
En het is haar gelukt. Ja natuurlijk is het haar gelukt, want alles gaat op slot als het niet in de poezelige aaibare factor blift. Dus wil iemand iets laten ontsporen is dat zo gedaan.
Echt grensoverschrijdend gedrag word niet herkend.
Bepaalde bokkers liggen onder een vergrootglas en word op elke slak zout gelegd, andere zeggen dingen waarvan ik zelfs denken komen er toch mee weg.
bruintje123 schreef:Jij voelt je wel steeds aangesproken zeg.
Ook al in het kattentopic waar je dacht dat jij wel de spion zou zijn.
Dani schreef:Het is niet de bedoeling hier een conflict uit te vechten, dus willen jullie dit onderwerp laten rusten? Als jullie het onderling verder willen bespreken kan dat via PB.