Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie1 schreef:Jawel, hier het topic [LZP] Handig he...brandgel
kimmie1 schreef:Even ts haar berichten doorgelezen maar daar stel ik toch serieus mijn vraagtekens bij...
Cayenne schreef:Ik ben voor mijn werk trouwens op zoek naar het verhaal van de fokker die het vermoeden had dat haar veulen van de verkeerde hengst was (dus verkeerd rietje gebruikt), was een heel gedoe, compleet met DNA test, maar uiteindelijk bleek het toch van de goede hengst afkomstig.
Ik kan het echt nergens meer vinden en het was volgens mij een redelijk recent topic (uit 2013 of 2014). Ik zoek het topic voor mijn werk. Is er iemand die zich dit topic kan herinneren of weet wie de TS was?
Ailill schreef:Cayenne schreef:Ik ben voor mijn werk trouwens op zoek naar het verhaal van de fokker die het vermoeden had dat haar veulen van de verkeerde hengst was (dus verkeerd rietje gebruikt), was een heel gedoe, compleet met DNA test, maar uiteindelijk bleek het toch van de goede hengst afkomstig.
Ik kan het echt nergens meer vinden en het was volgens mij een redelijk recent topic (uit 2013 of 2014). Ik zoek het topic voor mijn werk. Is er iemand die zich dit topic kan herinneren of weet wie de TS was?
Ging het om een schimmelmerrie, spring gefokt met twee hengsten die bij dezelfde houden stonden?
Foaly schreef:Doet mij aan een ander verhaal denken: het oepsveulen Lotte, waarvan ze ook niet wisten wie de vader was. Ze dachten de hengst van de buren, maar die was bruin (of vos?), mams was een haflinger en het veulen was schimmel. Volgens mij zijn ze er nooit achtergekomen hoe het nou kwam, maar Lotte is best een mooi paardje geworden