craiester schreef:ik wil uitgelicht terug, haha ik vind de pagina ineens zo saai.eerste wat ik deed was altijd uitgelicht doorspitten en dan verder kijken
Idd ik ook!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Dit is nu juist de reden waarom ik veel minder op bokt ben te vinden.
Femke geeft in het andere topic toch een aantal ideeën aan om uitgelicht te verbeteren (standaard naamsvermelding en minder foto's in uitgelicht - eventueel langer staan - zodat er meer tijd is voor schriftelijke toestemming). Ik heb nog niet gelezen dat daar iets mee gedaan zou worden. Erg jammer.
Ondanks dat ik niet veel foto's plaats op bokt wil ik nu toch ook wel duidelijk aangeven dat (mocht uitgelicht toch terugkomen) ik op basis van de huidige gestelde voorwaarden geen toestemming geef om door mij gemaakte foto's in uitgelicht of ergens anders te plaatsen.
Ik zal dit tzt als er een "uitgelicht" komt ook nog wel per pb aangeven.
leonie87 schreef:Maar Bart, is het idee dat hier geopperd werd geen tijdelijk optie? Alleen een link met de titel? Zeg maar als tussenoplossing, is wel minder mooi/aansprekend, maar dan kunnen de meeste toch hun hart ophalen.
Dan heb je toch met geen enkele fotograaf van doen lijkt me.
Anoniem schreef:het hele punt is toch dat er een watermerk niet te zien was in de uitsnijde van de uitgelicht-foto op de homepagina? Of zit ik nou echt helemaal mis?
SindyKaya schreef:Misschien is dit een idee?
Als je een foto topic plaatst komt onder het 'berichtenvak' ik ga akkoord met de voorwaarden van uitgelicht(ja ik zeg maar wat). En als je dat aanvinkt komen alleen die mensen in uitgelicht?