Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LBLGypsyCobs schreef:Maar de restauranthouder zal toch niet meteen de tent dichtgooien?
papagroom schreef:Ik ben al twee keer geband....dus sta wel degelijk op t randje........overigens hebben mijn opmerkingen vaak een dubbele bodem,die niet wordt gezien.....of wat ook voor komt is dat een woord totaal verkeerd gelezen wordt.....de ene mod is hierin overigens de andere niet..
LBLGypsyCobs schreef:Maar wat de restauranthouder niet kan en een mod wel is de opmerkingen van de luidruchtige gasten weggummen zodat de andere bezoekers ongestoord verder kunnen.
quera schreef:Dan hadden ze het topIc toch beter kunnen verplaatsen ipv een hangslot erop te gooien.
higgins schreef:quera schreef:Dan hadden ze het topIc toch beter kunnen verplaatsen ipv een hangslot erop te gooien.
Nog een reactie op het condoomtopic, wat misschien wel een te late reactie is, ik moet de andere reacties hierna nog lezen.
Maar waarom split Bokt dan geen topics?
Laatste 5 pagina's offtopic = splitsen ( een huiskamer topic en de ander in zijn oorspronkelijke bedoelde versie )
Probleem opgelost toch
nynke55 schreef:Ja, dat zou inderdaad kunnen. Maar je zou zelf ook een nieuw topic kunnen openen in HK, zoals nu ook gebeurt is. Want als we minder bemoeienissen van mods willen, kunnen we zelf ook actie ondernemen.