Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Haf_Kadans schreef:Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat er genoeg mods zijn die dit vrijwillig willen doen en zich ookal hebben aangeboden. Daarnaast horen de sommige mensen niets meer van hun aanmelding als mod dus ik denk dat het aantal niet van belang is en er is dus ook niet meer geld nodig.
foxy80 schreef:Een deel van de problemen is echter ook te wijten aan een gebrek van goede input door de TS.
Veel vragen gaan over vp, maat, exacte kleur, waar te bezichtigen etc.
Als je bv mijn marktplaats een advertentie wil plaatsen moet je over bepaalde info je input geven vooraleer je advertentie online kan. Met het huidige boktsysteem kan zo' n template niet, maar met een duurder anders systeem misschien wel, en daarom is geld verdienen aan ea nog zo' n gek idee niet.
(althans, dit is mijn idee)
Anoniem schreef:Haf_Kadans schreef:Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat er genoeg mods zijn die dit vrijwillig willen doen en zich ookal hebben aangeboden. Daarnaast horen de sommige mensen niets meer van hun aanmelding als mod dus ik denk dat het aantal niet van belang is en er is dus ook niet meer geld nodig.
Het probleem daar mee was dat ze de EA minder Mod aandacht wilde geven. Neem je meer mod's om de EA op oorde te houden. Doe exact het om gekeerde van wat je wil. De EA is slechts een extratje.. Wat nu veelste veel tijd opslokt.
Als je het topic had door gelezen had je dat geweten..
Anoniem schreef:foxy80 schreef:Een deel van de problemen is echter ook te wijten aan een gebrek van goede input door de TS.
Veel vragen gaan over vp, maat, exacte kleur, waar te bezichtigen etc.
Als je bv mijn marktplaats een advertentie wil plaatsen moet je over bepaalde info je input geven vooraleer je advertentie online kan. Met het huidige boktsysteem kan zo' n template niet, maar met een duurder anders systeem misschien wel, en daarom is geld verdienen aan ea nog zo' n gek idee niet.
(althans, dit is mijn idee)
Dat ben ik helemaal met je eens. Geen idee of dit ook een idee was voor de EA 2.0 ? Maar verplichte velden. Voorkomt een hoop onduidelijkheden
Anoniem schreef:Dat ben ik helemaal met je eens. Geen idee of dit ook een idee was voor de EA 2.0 ? Maar verplichte velden. Voorkomt een hoop onduidelijkheden
Wendy schreef:Anoniem schreef:
Het probleem daar mee was dat ze de EA minder Mod aandacht wilde geven. Neem je meer mod's om de EA op oorde te houden. Doe exact het om gekeerde van wat je wil. De EA is slechts een extratje.. Wat nu veelste veel tijd opslokt.
Als je het topic had door gelezen had je dat geweten..
Dat kan ik net zo goed tegen jou zeggen... er zijn veel mensen die zich aanbieden in dit topic. Het probleem zit hem niet in de modcapaciteit, maar in de keuzes die het modteam maakt omtrent dit onderwerp. Geld gaat dat echt niet oplossen!
Anoniem schreef:Wendy schreef:Dat kan ik net zo goed tegen jou zeggen... er zijn veel mensen die zich aanbieden in dit topic. Het probleem zit hem niet in de modcapaciteit, maar in de keuzes die het modteam maakt omtrent dit onderwerp. Geld gaat dat echt niet oplossen!
Dat is wat ik zeg, En hun keuze is om de EA minder aandacht te willen geven. Dus meer Mod's gebeurt het tegen over gestelde!
Wendy schreef:Anoniem schreef:
Dat is wat ik zeg, En hun keuze is om de EA minder aandacht te willen geven. Dus meer Mod's gebeurt het tegen over gestelde!
Maar wat je mij niet uit kunt leggen is hoe geld dat probleem gaat oplossen.
Wendy schreef:Mijn mening is dat als bokt hier op in gaat, dit een heel fout signaal zou afgeven. Niet alleen over bokt (is het beleid nu wel of niet te beinvloeden door geld), maar ook over vrijwilligerswerk en dat sommige bokkers blijkbaar minder gelijk zijn dan anderen omdat ze toevallig geld meebrengen.Ook kun je een discussie verwachten of welke functies nu ingevuld moeten worden door vrijwilligers en welke door 'beroeps' en waarom.
Met alle respect, maar vrijwilligerswerk is gewoon niet altijd leuk. En wat hier op bokt ook nog wel eens vergeten wordt: vrijwilligerswerk is ook niet vrijblijvend.
En er bieden zich heel wat vrijwilligers aan in dit topic, dus waarom dan maar blijven hameren op een betaalde kracht? Als er dan toch betaald zou moeten worden dan zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan een onkostenvergoeding/vrijwilligersvergoeding voor teamleden.
Shauni schreef:Wijnanda schreef:Ik keek vroeger elke dag op EA, meestal meerdere keren per dag. En ik kijk nu nooit meerDat zegt toch wel genoeg?
Ik kijk heeeeeel af en toe nog een keertje... Dan denk ik, goh, die wil ik wel hebben! Sh.it.. Moet een PB sturen, laat dan maar zitten!
Netje schreef:Ik las net een reactie dat er alleen omni-inzetbare mod's kunnen worden aangesteld en submods niet meer, omdat ook in wat moeilijkere gevallen er door submod's beslissingen zouden moeten worden genomen, waar deze dan de rechten niet voor hebben. Hoe simpel is het om de sub-mod's te instrueren om ingeval van enige twijfel het door te schuiven naar een 'reguliere' mod.
Netje schreef:Inmiddels bijna 30 pagina's reacties en nog steeds niet écht een bevredigend antwoord vanuit beheer