Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Citaat:Ik ben van mening dat Kiwiko Bokt genoeg tijd heeft gegeven om de zaak onder jullie te houden, ze heeft al maanden met diverse van jullie gemaild zonder het voor haar gewenste resultaat.
Dus - als het resultaat niet naar je zin is (1 kant van het verhaal!) dan rechtvaardigt het doel (je zin krijgen) alle middelen?
Let wel, ik doe hier geen enkel oordeel over wie er al dan niet gelijk heeft, maar deze uitspraak klopt m.i. niet.
trekpaardluf schreef:Menimo, tis kerst hoor! er zijne en boel mensen die deze dagen niet op bokt komen. ook modjes en beheer niet. verder heeft Bart ook aangegeven dat hij bijna niet aanwezig zal zijn vanwege familie enzo... doe rustig. komende week krijgen we echt wel antwoord.. daar ben ik van overtuigd..
Jasper schreef:trekpaardluf schreef:Menimo, tis kerst hoor! er zijne en boel mensen die deze dagen niet op bokt komen. ook modjes en beheer niet. verder heeft Bart ook aangegeven dat hij bijna niet aanwezig zal zijn vanwege familie enzo... doe rustig. komende week krijgen we echt wel antwoord.. daar ben ik van overtuigd..
Bart heeft gisterenmiddag nog een topic op slot gezet (BartVB @ [FZ] Berichten/account op verzoek verwijderen), dus hij was er wel![]()
Om dit topic zo lang te laten doorsudderen, snap ik ook niet. Maar steeds meer s.hit komt boven tafel. Werkgevers bellen, veeartsen bellen, het team is duidelijk helemaal het spoor bijster
Professor schreef:Wat FaberSmid geschreven heeft ben ik het volkomen mee eens.
Er zijn fouten gemaakt, dat is gewoon zo, maar men moet nu uit deze fouten leren, wanneer men dat niet doet dan word men ongeloofwaardig.
En fouten toegeven siert de mens, helaas de betroffen leden die bestraft zijn door ban´s enz...., worden een beetje moedeloos en alleen gelaten ondanks dat velen gewaarschuwd hebben dat het mooie forum Bokt ondergraven werd, wat hopelijk nooit gebeuren kan.
Wens een prettige Kerst en Shalom.
Juut schreef:Het was een kleine moeite hier te benoemen dat men dit achter de schermen aan het bespreken is. Hadden we in ieder geval geweten dat er wat mee gedaan wordt![]()
Met kerst verwacht ik inderdaad ook niet een uitgebreid verhaal
FaberSmid schreef:Bokt mag zich niet kapot laten schrijven, de bokkers mogen dat ook niet laten gebeuren. Zowel bokt en bokkers zijn tesamen sterk en kunnen met elkander samenwerken.
FaberSmid schreef:Niet alleen bokt moet veranderen, ook de bokkers zullen bokt moeten hrlpen te veranderen.