Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:21

Er zijn ook nog mensen die een leven buiten Bokt hebben, Menino... en dit is niet iets dat je even zonder overleg achter de schermen zomaar oplost. Daar gaat even wat meer tijd in zitten. Kom op zeg, geef ze wat credits!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:24

Menimo, tis kerst hoor! er zijne en boel mensen die deze dagen niet op bokt komen. ook modjes en beheer niet. verder heeft Bart ook aangegeven dat hij bijna niet aanwezig zal zijn vanwege familie enzo... doe rustig. komende week krijgen we echt wel antwoord.. daar ben ik van overtuigd..

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:25

werkgevers bellen, navraag doen bij DA's het moet echt niet gekker worden 8)7

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:30

Blue_Eyes schreef:
Citaat:
Ik ben van mening dat Kiwiko Bokt genoeg tijd heeft gegeven om de zaak onder jullie te houden, ze heeft al maanden met diverse van jullie gemaild zonder het voor haar gewenste resultaat.

Dus - als het resultaat niet naar je zin is (1 kant van het verhaal!) dan rechtvaardigt het doel (je zin krijgen) alle middelen?

Let wel, ik doe hier geen enkel oordeel over wie er al dan niet gelijk heeft, maar deze uitspraak klopt m.i. niet.

Kiwiko heeft Bokt maanden de gelegenheid gegeven om met een eerlijk antwoord te komen, als Bokt er dan voor kiest tegen beter weten in om niet met de persoon het probleem de wereld uit te helpen, ja dan kan ik de actie goedkeuren. En nee het is geen 1 kant van het verhaal, ook de modjes en het beheer hebben alles kunnen lezen. Zij kiezen er voor om de mondjes dicht te houden, en zoals het nu blijkt kiezen ze de verkeerde kant, de kant van de modjes en midjes. Maar zij hebben Bokt meer schade berokkend als Kiwiko, zij zijn toch onderling aan het soebatten geweest om een permanente ban te kunnen geven. Daarnaast hoor je als beheerder(s) te weten wat je "personeel" aan het uitspoken is en dusdanig in te grijpen dat het onmiddelijk stopt.

Zojuist las ik dat dit dus ook niet de eerste keer is dat er op deze manier met de leden word omgegaan, verbaasd mij overigens niet gezien hoe ze nu met een "verklaring" komen.

Dan het verhaaltje van Arabesk, poeh poeh dan heb je toch echt geen greintje fatsoen!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:10

Denk dat marceldefour springert jantergouw janesmith en ga zo maar door, veel kapot geschreven heeft.
Kiwiko schrijft net als ik en vele grebruikers open en eerlijk zijn mening. Ik schrijf die niet altijd op gewenste wijze, mede de talenproblemen doen meespelen. Maar waar wij genadeloos meermaals voor afgestraft worden, kunnen anderen eindeloos blijven plaatsen?
Kiwiko ik had toch van u anders verwacht, met meer verstand rust en geduld? zelfs wij hebben beide naar elkander met plezien kunnen schrijven per pb? Al liep het in aanvang openbaar op het forum verspannen, zijn wij elkander beter gaan begrijpen per pb?
Als "nieuwe" bokker weet ik natuurlijk ten zeerste weinig van de verlopingwijze van bokt. Alleen mijn persoonlijke belevenissen en het geen ik gelezen heb, zo ook wat in der tijd verwijderd is.
Bokt weet hoe ik doe denken en zo mijn mening, dat is geen geheim maar bokt weet het geen ik wel zekers doe waarderen aan bokt. Persoonlijk doe ik meer geloven en vertrouwrn aan de werkwijze oplossingen begeleidingen van delerium. Ondanks alle fouten, is al het geen delerium petsoonlijk voor mij heeft verzet ik ten zeerste doe blijven waarderen en respecteren.

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:13

trekpaardluf schreef:
Menimo, tis kerst hoor! er zijne en boel mensen die deze dagen niet op bokt komen. ook modjes en beheer niet. verder heeft Bart ook aangegeven dat hij bijna niet aanwezig zal zijn vanwege familie enzo... doe rustig. komende week krijgen we echt wel antwoord.. daar ben ik van overtuigd..

Bart heeft gisterenmiddag nog een topic op slot gezet (BartVB @ [FZ] Berichten/account op verzoek verwijderen), dus hij was er wel ;)
Om dit topic zo lang te laten doorsudderen, snap ik ook niet. Maar steeds meer s.hit komt boven tafel. Werkgevers bellen, veeartsen bellen, het team is duidelijk helemaal het spoor bijster :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:17

nou, het maakt mij niets uit dat het antwoord niet a la minute bovenkomt hoor... En dat het kerst is snap ik ook wel. T is meer dat ik denk dat dit gebeuren al een paar weken (/maanden) speelt, en zolang er niets boven tafel komt escaleert het denk ik alleen maar. Het beheer had al veel eerder in kunnen grijpen :Y) ... Dus deze paar dagen maken dan ook niet meer uit, maar dat was ook helemaal mn punt niet. Ik denk ook dat ze vooral zichzelf er mee hebben......

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:19

@Jasper, even bijlezen en een topic op slot gooien is nog wel wat anders dan dit probleem 'even' oplossen... Wellicht tussen de soep en het hoofdgerecht door (of tussen de kerk en de worstenbroodjes, whatever ;))?

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:28

Ik heb alles gelezen hoor. Heb jij gelezen hoe het topic op slot is gegaan?
Van mij hoeft niemand met Kerst te werken maar om wel op andere topics te reageren en deze maar door te laten sudderen :?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:40

Jazeker heb ik dat gelezen. Bart kan niet overal tegelijk zijn en buiten dat kon hij dat andere wel alleen af en is er over deze waatschijnlijk nogal wat overleg ndoig met deze of gene. Volgens mij heeft hij al eens duidelijk aangegeven wel af en toe even te checken, maar met Kerst ook nog andere verplichtingen te hebben.
Ik zeg niet dat jij niet hebt bijgelezen, ik zegt dat het nog wel wat anders is om even bij te lezen en een topic op slot te gooien, dan om dit probleem 'even' op te lossen.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 26-12-10 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:40

Jasper schreef:
trekpaardluf schreef:

Bart heeft gisterenmiddag nog een topic op slot gezet (BartVB @ [FZ] Berichten/account op verzoek verwijderen), dus hij was er wel ;)
Om dit topic zo lang te laten doorsudderen, snap ik ook niet. Maar steeds meer s.hit komt boven tafel. Werkgevers bellen, veeartsen bellen, het team is duidelijk helemaal het spoor bijster :brr:

ik heb ook niet gezegt dat bart niet aanwezig zou zijn, hij zou bijna niet aanwezig zijn. verder is dit een lang topic, waarin veel moet worden uitgelegd. verder lijkt mij het dat er achter de schermen ook gepraat word over de gang van zaken en hoe zij op al deze vragen antwoord gaan geven. en met kerst kun je niet verwachten dat mensen hier nu stand te pe antwoorden gaan geven. ookal is alles wat gebeurd is nog zo krom..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:48

Denk dat het ook nog al wat tijd kost om een heel beleid aan te passen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:50

Ja, je moet nu niet te snel willen handelen, want dan sluipen er weer 'fouten' in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:58

Juistem, en dan vallen we daar weer met zijn allen overheen, dat er niks verbeterd is, dat schiet ook niet op. Laat mensen even lekker rustig kerst vieren zeg.....

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:00

Het was een kleine moeite hier te benoemen dat men dit achter de schermen aan het bespreken is. Hadden we in ieder geval geweten dat er wat mee gedaan wordt ;)
Met kerst verwacht ik inderdaad ook niet een uitgebreid verhaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:06

Dat had idd even genoemd kunnen worden :)

Al kon ik dat ook wel een beetje opmaken uit de berichten van Bart en Eline, maar het was fijn geweest om het even expliciet te noemen :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:08

Daar ben ik het idd mee eens, maar je kon het al wel een beetje opmaken uit de berichten. :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:17

Ik ben blij dat er niet 123 een antwoord komt, daar zullen ze heeeel goed over na moeten denken! Dat zie ik liever niet tussen voor- en hoofdgerecht gebeuren!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 18:51

Niet alleen bokt moet veranderen, ook de bokkers zullen bokt moeten hrlpen te veranderen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 19:05

Professor schreef:
Wat FaberSmid geschreven heeft ben ik het volkomen mee eens.
Er zijn fouten gemaakt, dat is gewoon zo, maar men moet nu uit deze fouten leren, wanneer men dat niet doet dan word men ongeloofwaardig.
En fouten toegeven siert de mens, helaas de betroffen leden die bestraft zijn door ban´s enz...., worden een beetje moedeloos en alleen gelaten ondanks dat velen gewaarschuwd hebben dat het mooie forum Bokt ondergraven werd, wat hopelijk nooit gebeuren kan.
Wens een prettige Kerst en Shalom.

U zou net als ik en de dames zo meerdere met ons alle, ook een groen bericht openbaar en pe pb willen lezen. Over het geen marceldefour springert jantergouw janesmith enzovoorts. Omdat wij alle meerdere groene berichten openbaar en per pb hebben moeten slikken, zo ook doormiddel van meerdere bans het zwijgen zijn gedwongen. Dames die bokt vanaf het begin doen kennen, nog nooit een ow en ineens verbannen worden? U heeft voor mijn aanvang ook geen ow genoten, maar net als ik is het verbannen u ook niet vreemd.
Het zou bokt zekers doen sieren en openheid van de waarheid geven, ook de andere zijde de waarheid correctie en verontschuldigingen te plaatsen per groen bericht en per pb. Helemaal als karl66 nu ook een grote jongen zal zijn en dat op zich zou nemen, niet zoals de laatste malen anderen zijn vuile werk af te doen schuiven, na ten zeerste onbeschofte pb's en het openbaar geven van mijn pb's aan mdv s jtg en js. Zo ook anderen moderatoren vals latrn bedchuldigrn en slecht laten schrijven.
Bokt mag zich niet kapot laten schrijven, de bokkers mogen dat ook niet laten gebeuren. Zowel bokt en bokkers zijn tesamen sterk en kunnen met elkander samenwerken.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 19:17

Juut schreef:
Het was een kleine moeite hier te benoemen dat men dit achter de schermen aan het bespreken is. Hadden we in ieder geval geweten dat er wat mee gedaan wordt ;)
Met kerst verwacht ik inderdaad ook niet een uitgebreid verhaal

Volgens mij is dat ook genoemd, door Bart of Eline, daar wil ik even vanaf zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 19:21

FaberSmid schreef:
Bokt mag zich niet kapot laten schrijven, de bokkers mogen dat ook niet laten gebeuren. Zowel bokt en bokkers zijn tesamen sterk en kunnen met elkander samenwerken.

Dat is best een leuk idee, maar het is ook wel logisch dat er bokkers zijn die het niet meer zien zitten om dat tegen de klippen op te blijven proberen.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 19:31

FaberSmid schreef:
Niet alleen bokt moet veranderen, ook de bokkers zullen bokt moeten hrlpen te veranderen.

hij die zonder zonde is werpe de eerste steen ;)
uw onderschrift en wat u neer zet in uw profiel zou ook gezien kunnen worden als het in stand houden van een vete ........... waarom toch? er is geen noodzaak meer voor en toch!!??

:D

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:26

sandorra schreef:
Super vraag, heb ik ook al eens voorgelegd aan een moddie.... waarom zit Slimmerik nog steeds op Bokt als ze verder van alle forums is afgetrapt????

Omdat ze veel geld in bokt heeft gestoken.
En dus flink voorgetrokken word, en heeft ze vrije kaart..

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:27

Meneer Fabersmid ik vind uw onderschrift nou ook niet getuigen van nette smaak
Dat is net zo goed een vete als alle andere waardoor je wederom dit soort dingen gaat krijgen..

Anderen moeten hun onderschrift weghalen als het maar verwijst naar enige vete, wedden dat als ik zo eentje over mevr S plaats dat niet mag..