Jannepauli schreef:Maar om het kanon van de zwaarste sanctie in beeld te halen - het afsluiten van een topic - dat vind ik niet akkoord. Je treft daarmee ook degenen die wél on topic zijn en blijven en, zoals in dit topic, positief willen blijven meedenken.
Alleen is het zo jammer dat steeds dezelfde personen terugkomen en nieuw bloed er bijkbaar geen brood meer inziet, of ooit in hebben gezien.
De mensen die je steds weer zie terugkeren zie je niet inhaken op positieve vragen of reacties, maar volop inhakken op opmerkingen als het voorbeeld wat ik noem.
Om imo een reden hebben om weer dr tegen aan gaan zitten te schoppen.
Hierdoor denk ik zelf dat dit topic niet zijn doel zal halen. En kan ik mij volledig indenken dat het óf dood gaat bloeden of een slotje valt.
Pucknew schreef:*veegt tranen van het lachen uit ogen*
Kortom, je mag subforumojes aandragen, ideetjes om bokt te promoten. Maar waar het echt om gaat moet nog steeds verzwegen worden. Eigenlijk is het gewoon hilarisch!
kan me vergissen maar heb jij verder uberhaupt nog iets toe te voegen aan dit topic? Ik zie namelijk steeds dit soort berichtjes van jou voorbijkomen die imo weinig tot helemaal geen doel treffen tot het verbeteren van de sfeer eo. beleid op bokt.
Waar dit topic ooit voor is opgericht.