"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:24

heaven schreef:
waarom moeilijk doen?
je kan op je werk of via je i-fone gewoon een nieuw account aanmaken...
tja simpel

Jep, zo simpel is het.
Alleen om nou elke dag naar de bieb te gaan om te bokken, of elke dag via een proxyserver te gaan bokken.. Nee sorry :=

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:25

tjah
sommige hebben het er voor over.
waarom dan ingewikkeld doen met je ip :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:26

heaven schreef:
waarom moeilijk doen?
je kan op je werk of via je i-fone gewoon een nieuw account aanmaken...
tja simpel

Over moeilijk doen gesproken iedereen kan een wissel IP aanmaken, ook jij thuis :)
Maarre gaan we niet erg offtopic nu?
Het gaat hier om bokkers die we uit het oog verloren zijn, bokkers die we missen.

Niet om bokkers die we kunnen missen als kiespijn

sjeik

Ik heb de regels nagekeken. En nergens staat dat als je vrouw, man, kind, partner enz, op bokt zit dat jij dat niet mag. En ook nergens staat dat als je ............ een BAN heeft dat jij zelf er niet op mag.

Verders is er hier geen sprake van delen van account.

brainles, we zitten gewoon via UPC en hoe gek ben je als je om 1 forum een ander provider neemt.
Heaven je kan niet met elke baan op internet, ik kan dat ook niet. We zitten niet allemaal alle dagen op kantoor.

Winged

Jolliegirl schreef:
Nou Alette je maakt mij niet wijs dat dit account open blijft.. echt niet :n

Een account wordt niet zomaar gebant hoor? Daar wordt echt onderzoek naar gedaan + bewijzen uitgelegd.

Sjeik = Man van Sul = niet direct een ban :n Want zo kort door de bocht is het allemaal echt niet.
Laatst bijgewerkt door Winged op 03-01-10 02:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:28

@ThePast03
Alleen met behulp van de provider en die geeft het alleen aan de justitie (gerechtelijk bevel). Wij als particulier kunnen dat niet herleiden.

Wij hebben trouwens nu ook een vast ip-adres en als je die opzoekt wonen we toch echt ergens anders (scheelt maar 100 km ofzo haha)

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:28

Natuurlijkwel Alette. Ze kijken alleen maar naar IP dingen en komen nadien met vage dingen die geen bewijs zijn. Maar ze verdommen het om even te bellen.

Sita en ik hebben 1 voordeur en 1 oprit en 1 ip.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:29

A_lette schreef:
Jolliegirl schreef:
Nou Alette je maakt mij niet wijs dat dit account open blijft.. echt niet :n

Een account wordt niet zomaar gebant hoor? Daar wordt echt onderzoek naar gedaan + bewijzen uitgelegd.

Sjeik = Man van Sul = niet direct een ban :n Want zo kort door de bocht is het allemaal echt niet.

Dat zal ik dan nog wel zien :j

Een huis, 2 personen, één pc.. één ban

1+1=2

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:30

1 IP is niet direct het bewijs dat het account door 2 personen wordt gebruikt. Zoals ik al zei, er wordt echt onderzoek naar gedaan.

Tenminste, dat was in mijn tijd zo en ik verwacht dat dit in die bijna 2 maanden alweer niet is veranderd.

en als er toch opeens een ban aanhangt wordt er zeker met een vingertje naar mij gewezen aka 'zie je wel!' }:0
Laatst bijgewerkt door Winged op 03-01-10 02:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:30

sjeik schreef:
brainles, we zitten gewoon via UPC en hoe gek ben je als je om 1 forum een ander provider neemt.

Ehhhh :o
Je hoeft geen andere provider te nemen hoor, je kan ook via een buitenlandse server (oa proxyserver) omschakelen naar een andere ip-adres.
Maar dat doen we niet voor Bokt hoor.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 03-01-10 02:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:31

Jolliegirl schreef:
Dat zal ik dan nog wel zien :j

Een huis, 2 personen, één pc.. één ban

1+1=2

daarnaast je moet je ook weten te gedragen, ik denk dat de uitslag wel erg voorspelbaar zal zijn.

Weer een die we gaan 'missen' deze keer op een andere manier?

ThePast03

sjeik schreef:
Natuurlijkwel Alette. Ze kijken alleen maar naar IP dingen en komen nadien met vage dingen die geen bewijs zijn. Maar ze verdommen het om even te bellen.

Sita en ik hebben 1 voordeur en 1 oprit en 1 ip.

Is toch logisch? Anders kan vanaf nu de hele IP ban wel opgeheven worden lijkt me. :D

Jolliegirl

A_lette schreef:
en als er toch opeens een ban aanhangt wordt er zeker met een vingertje naar mij gewezen aka 'zie je wel!' }:0

Nee :(:) ik bedoelde t niet boos ;)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:32

Moderatoropmerking:
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen gedrag en berichten op bokt en zal daar dus ook zelf de consequenties van moeten dragen. Ik zie dat hier volop gespeculeerd wordt door mensen die hoogstens de helft van een verhaal en vaak nog minder meegekregen hebben. Dat is niet alleen zinloos, het voegt ook weinig toe aan het topic. Graag ontopic blijven dus.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:33

Brainless schreef:
sjeik schreef:

Ik ben te lui om elke keer via een proxy in te loggen en te posten,
www.bokt.nl intypen is te automatisch geworden bij mij, en heb ook zeker niets te verbergen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:34

Daarom heb ik nu ook een vast ip-adres, het heeft veel voordelen want je mag op veel sites geen gebruik maken van een proxyserver.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:35

OK Karl dus geef mij maar even tekst en uitleg. Over of ik hier wel mag zijn of niet.
Ik heb zelf geen verlet om een ander IP te nemen want waarom zou ik.
maar ik wil wel even weten of je strafbaar bent, wanneer je een ip deelt met iemand die is geband. De regels schieten daar in te kort. Daar staat niks over.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:37

oke...wie ik ook mis is TheSam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:38

Brainless schreef:
sjeik schreef:

Ehhhh :o
Je hoeft geen andere provider te nemen hoor, je kan ook via een buitenlandse server (oa proxyserver) omschakelen naar een andere ip-adres.

Dat word je vrij vlot beu hoor :D.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:38

Zoals ik al zei, daar gaat dit topic niet over en het heeft dus geen enkele toegevoegde waarde om die discussie in dit topic te voeren. Graag ontopic blijven.

Brainless

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:39

Ontopic,
@Sjeik
Heeft Sul nog wel de behoefte om ooit nog eens terug te komen?

sjeik

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:42

Daar zeg ik geen woord over brainless, als je dat wil weten moet je haar via internet even opsporen.
Ik praat niet voor een ander.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:44

Ok, snap het wel, was ook niet bemoeizuchtig bedoelt.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:48

Zo kwam het wel over maar ze runt zelf een africhtingstal en die is via via wel te vinden Brainless. Volgens mij kun je daar ook heen mailen en je ervaring doorgeven.
Advies via deze site was altijd gratis en uit liefde voor de paarden. maar ik denk en weet dat dat nu wel wat anders in zijn werk gaat.

Ik spuug erop om via allemaal toestanden op bokt te gaan. Ik heb geen zin om via een proxy of via ander maf gedoe.
Ik deel ook graag advies met anderen en ben heel thuis in de handel.
Echt stom dat mensen boos worden als je waarschuwt tegen handelpraktijken.
En wat ik nog erger vind is dit. Er is melding gedaan bij boktbeheer over inbraken via backdoorvirussen. Door o.m. RK en meer mensen. Die mensen die inbraken via dat virus zijn vrijgesproken.
En echt heel eng is dat die er last van hadden en die last hadden van mensen die via hun IP wachtwoorden verzamelden en ook op bokt inlogden via anderen hun IP gewoon vrij uit gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 03:10

djuno schreef:
oke...wie ik ook mis is TheSam

Nu je het zegt.....Daar heb ik idd ook al een tijd niets meer van gezien, terwijl dit toch een bokker was die je overal wel tegen kwam!
Weet je wat ik zo leuk vind aan dit topic? Dat er namen voorbij komen die ik wel heb gekent maar vergeten ben, het ojaa!! gevoel.