EA zou ik wel wat veranderd willen zien, bijv. aparte rubriek commercieel paarden, omdat wanneer je 2 eigen paarden verkoopt in een jaar, je moet adverteren op commercieel, waar dan weer bijna niemand kijkt als hij/zij een paard zoekt. Is niet alleen lastig voor de verkoper maar ook voor de zoekende...
De vraag is wie van ons 2 last heeft van tunnelvisie, als je niet begrijpt dat je een OW of ban krijgt door je eigen handelen, dat na een x-aantal waarschuwingen je speelgoed (bokt dus afgepakt wordt) = ban...
Waarom dan een systeeem aanpakken omdat een bokker de regels aan zijn/haar (rij)laars lapt?
Waarom rgels afstemmen op een paar bokkers.
Als het verkeerslicht op rood staat, moet ik stoppen, maar ik kan 10 X door rood rijden, als ik dan de 11e keer gepakt wordt, is dat dan de schuld van de regels of van mijn eigen gedrag?
bespreekbaar maken is niets mis mee, ideeen aandragen ook niet.
Maar willen hebben dat het beheer/modteam zich verantwoord, zie ik het nut niet van in....
Vwb de banlijst, ik vind hem handig, niet zozeer om te verkneuteren wie gebant is, maar om te kunnen zien of iemand mischien op die lijst omdat je bijv. geen pb terug krijgt...