Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:51

Eline schreef:
Sjanie: ik heb het aan Bart gevraagd.

Wat Nouks hierboven zegt klopt Rock :j

Fijn....bedankt!

J_V_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:54

alles werkt hier ook weer dankje bart.
ff paniek hier hahaha :D :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:16

Falona schreef:
Ik zal zo eens de proef op de som nemen (als ik de banknop kan vinden :o)

Ondertussen thuis aangeland en ik kan nog steeds niet bokken op de laptop van het werk. Het is dus echt PC/browser gebonden en verkassen met je PC naar een ander internet netwerk maakt geen verschil.

BartVB
Eigenaar

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 19:24

Lezen Nouks :P
Zie BartVB @ [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware voor de verklaring voor de lege regel in de nieuwe topics :)

De 'ban' is bewust behoorlijk eenvoudig in elkaar gezet om de kans op misbruik te verminderen (b.v. vervelende broertjes e.d.). De ban werkt alleen voor die browser.

Rianne; Hoogstwaarschijnlijk gaat er iets niet goed met je cookies.

@sjanie en Naomi_Azzet; zoeken op gebruikers kan alleen als je meer dan 25 'nuttige' berichten hebt geplaatst en je hebt aangemeld voor 'de Kudde'. Dit om het lastiger te maken om mensen te 'stalken' op Bokt.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:42

Allereerst mijn nederige excuses, maar ik heb niet bijgelezen.

Bij de nieuwsberichten van vandaag, werken de foto's vreemd op het topic. Zie www.bokt.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:46

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:52

BartVB schreef:
Lezen Nouks :P
Zie BartVB @ [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware voor de verklaring voor de lege regel in de nieuwe topics :)

De 'ban' is bewust behoorlijk eenvoudig in elkaar gezet om de kans op misbruik te verminderen (b.v. vervelende broertjes e.d.). De ban werkt alleen voor die browser.

Rianne; Hoogstwaarschijnlijk gaat er iets niet goed met je cookies.

@sjanie en Naomi_Azzet; zoeken op gebruikers kan alleen als je meer dan 25 'nuttige' berichten hebt geplaatst en je hebt aangemeld voor 'de Kudde'. Dit om het lastiger te maken om mensen te 'stalken' op Bokt.

Bedankt Bart voor je reactie. Alleen heb ik nog een vraagje maar....wat bedoel je met je aanmelden voor de "de kudde"?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 20:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:05

Excuses als het al gevraagd en beantwoord is... maar: Hoe kan je favoriete forums weer verwijderen? Ik vind het maar irritant, houd toch liever gewoon de klik-volgorde aan die ik mezelf al had aangeleerd. :o :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:07

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar weer naar je gebruikerspaneel gaan en daar de fora weer deselecteren gok ik? :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:07

Bart, is het probleem met de foto's al opgelost?
Want anders zou ik de foto's wel kunnen verkleinen, maar wil ze liever gewoon laten zoals ze zijn. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:08

Nouks schreef:
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar weer naar je gebruikerspaneel gaan en daar de fora weer deselecteren gok ik? :)

Dat lukt niet, ze blijven gewoon donkergrijs in die lijst en op reset klikken lukt me ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:09

Huh, dit is ook bijzonder...

Afbeelding

Nu (even een keer gerefresht) staat er wel "0 minuten geleden", maar nadat ik mijn bovenstaande post had geplaatst stond er dus Vandaag + tijd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:09

RedPassion schreef:
[***] schreef:

Dat lukt niet, ze blijven gewoon donkergrijs in die lijst en op reset klikken lukt me ook niet.

Ctrl + klik op de fora die je geselecteerd had :)

KeesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:11

Veel positieve veranderingen! Bedankt Bart!!

Nouks: dat is bij mij ook telkens.. Dan staat er ipv '0 minuten geleden', 'Vandaag, + tijd'

En Bart, ik kreeg gisteren een prive bericht van iemand terwijl mijn inbox vol was, normaal kan ik dan berichten verwijderen en aangeven dat ik het nieuwe bericht 'los wil laten'
Nu kon dat niet tot 's avonds laat, maar toen kreeg ik hem nog niet binnen en nu staat er al een dag '0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht'
Terwijl dat bericht dus niet in mn inbox staat :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:11

Dat is hem Nouks, daar had ik zelf ook gewoon aan kunnen denken. :o Bedankt in elk geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:19

Keesje schreef:
Nu kon dat niet tot 's avonds laat, maar toen kreeg ik hem nog niet binnen en nu staat er al een dag '0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht'
Terwijl dat bericht dus niet in mn inbox staat :?

Staat ie niet gewoon wat verder naar beneden omdat je inmiddels alweer nieuwe PM's hebt gekregen? Hij wordt gesorteerd op de datum/tijd waarop je hem éigenlijk had ontvangen, dus komt niet automatisch bovenaan als je hem loslaat ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:21

Bij nader in zien werkt het abbonement verwijderen niet want bij elke post die ik zet, pakt die opnieuw een abbonement, dus hoe kan ik het mailen als er een nieuwe reactie is uitzetten ? Weet wel dat het ergens in mijn gebruiikerspaneel is, maar vind het dus niet :') (ja blond kweet het)

Edit: gevonden! Heb er echt steeds overheen gelezen kennelijk :roll:
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-01-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

KeesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:23

Nouks schreef:
Staat ie niet gewoon wat verder naar beneden omdat je inmiddels alweer nieuwe PM's hebt gekregen? Hij wordt gesorteerd op de datum/tijd waarop je hem éigenlijk had ontvangen, dus komt niet automatisch bovenaan als je hem loslaat ;)

Inderdaad! Hij stond helemaal onderaan de pagina! 8)7

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:30

Ik krijg de favoriete forums ook niet verwijderd :=
Er zijn ook een donkergrijze regels die ik kan deselecteren..

*edit; laat maar, na een paar pogingen zag ik ze wel en lukte het alsnog :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:33

Wow Keesje, jij PM't veel als 'ie nu al onderaan stond :=

KeesjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:34

Nouks schreef:
Wow Keesje, jij PM't veel als 'ie nu al onderaan stond :=

Haha, gisteren toevallig heel veel gepm't inderdaad! Het leek wel msn! :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:44

Ik had mijn postcode ingevuld in mijn profiel, en nu is mijn kaartje wel zichtbaar alleen zie je mijn profiel niet meer. Alleen linkjes..

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:47

Fiffill schreef:
Wat klopt er niet aan, behalve dat bij mij de namen, aantal post/views etc. in het midden van de kolommen staan en bij jou links zijn uitgelijnd?

Ik had het over de uitlijning ja :+

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:27

Ik weet niet of het te maken heeft met de nieuwe software, maar toen ik probeerde mijn onderschrift te wijzigen werd bokt ineens zo groot dat zelfs mijn moeder het kon lezen! :') Mijn onderschrift werd ook niet opgeslagen. :Y)