patsur schreef:Ik kan het een en ander gemist hebben, maar ik weet niet eens wat een OW is.
Kreeg een tijdje geleden een UN voor een opmerking in een topic, maar weet ook niet wat dat is..
Digitale-billenkoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:Ik kan het een en ander gemist hebben, maar ik weet niet eens wat een OW is.
Kreeg een tijdje geleden een UN voor een opmerking in een topic, maar weet ook niet wat dat is..
slimmerik schreef:russel schreef:Open dan een openbare schandpaal en laat bans en ow in een openbaar topic door heel bokt en modteam bespreekbaar maken. Aan het eind een jury, telling van de voors en tegens betreffende de omstreden ow of ban. Dan kan bokt unaniem beslissen of het eerlijk is gegaan en die persoon geband is.
Bokt kán niet unaniem beslissen.... zou ook niet eerlijk zijn. Voorbeeld is al aangehaald van wie de meeste vriendjes heeft en bovendien zullen alleen de geïntresseerden reageren.
Wat nog niet is aangehaald: waarom bokken de mensen eigenlijk nog die zó ontevreden zijn?
Je bent hier op bezoek: Bart is de gastheer en die heeft wat mensen aangesteld die de huisregels bewaken en zo goed mogelijk handhaven.
Bevalt het je niet.... gewoon weggaan.
runningkawa schreef:zeker mee eens
En meer mods, meer meningen
Amanda schreef:Schimmelig:
Valt dat niet onder ongewenste intimiteiten?
slimmerik schreef:Ik neem het niet voor de mods(heb potverdikke al een stuk of 6 -7 ow's gehad) op hoor maar ik kan me hun frustraties voorstellen ..... Misschien omdat ik zelf ook heel veel vrijwilligerswerk doe.
Ik kom ook steeds dezelfde mensen op dit soort topics tegen.
Maar vind deze discussie zeker nuttig en het team zal er zeker ook hun ideeën mee op doen.
runningkawa schreef:Dat denk ik ook amanda
Bokkers die fz lezen zijn er maar weinig heb ik het idee.
Schimmelig schreef:runningkawa schreef:Dat denk ik ook amanda
Bokkers die fz lezen zijn er maar weinig heb ik het idee.
Ik lees enkel de meest interessante topics mee en soms reageer ik dan eens op FZ...
(een jaar geleden deed ik dat meer, maar na een aantal OWs werd ik het 'discussiëren' wat ik daarvoor graag deed een beetje zat - teveel vervelende consequenties)
Schimmelig schreef:patsur schreef:Ik kan het een en ander gemist hebben, maar ik weet niet eens wat een OW is.
Digitale-billenkoek
runningkawa schreef:Van mij zou dit topic niet hoeven te tellen hoor....
geen 1 trouwens, zie dat aantal berichten niet echt zitten...maar goed, het is zo.
Neonlight schreef:Maar, misschien een domme gedachte, en deze zeg ik even niet vanuit het groene naampje. Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen die nergens problemen mee hebben, en ook niet in het beleid, daarom geen FZ opzoeken? Ik spreek namelijk even voor mezelf, 3 maanden geleden kwam ik eigenlijk nooit met mods in aanraking, had geen problemen met het beleid, en zag ook niet het nut om iets op FZ te lezen. Enkel als er iets vreemd werkte keek ik even of meer mensen er last van hadden.
Ik heb ook nooit iets gemerkt van onvrede toen ik zwart was. Wellicht ligt het ook aan het boktgebruik (hmm, ongelukkig woord) van de user? Ik kwam in topics waar dit gewoon absoluut niet aan de orde was.
russel schreef:na 28 pagina's nog steeds een goed discussie, dan jammer als je ineens moet lezen dat als je er niet mee eens bent je maar moet gaan, voelt aan als op moet rotten.
.