1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninja2

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:32

CJvR schreef:
Leuk, gaat de goede kant op. Bedankt voor het bedankje Bart Haha! , was niet nodig maar toch wel leuk. Pling

Voor de jeudigen hier op bokt die klagen. Ik neem aan dat jullie best wel zakgeld krijgen, zeker als je al 15 bent. Kom op zeg, 1 euro, is niet eens een kwart breezer Cool Cool Clown

Succes Bart verder!

Je bent toch niet verplicht om te doneren of wel dan.
Ik snap best wel dat er mensen zijn die geen geld willen betalen voor bokt ookal is het maar 1€.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:05

mijn donatie is onderweg..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:41

CJvR schreef:
Leuk, gaat de goede kant op. Bedankt voor het bedankje Bart Haha! , was niet nodig maar toch wel leuk. Pling

Voor de jeudigen hier op bokt die klagen. Ik neem aan dat jullie best wel zakgeld krijgen, zeker als je al 15 bent. Kom op zeg, 1 euro, is niet eens een kwart breezer Cool Cool Clown

Succes Bart verder!

Maar dan is het ook nog de vraag of ouders het goed vinden dat de kind geld aan bokt spendeert.
Mijn ouders zouden het niet bepaald leuk vinden maar ach wij hebben de afspraak dat ik zelf mag weten wat ik met mijn geld mag doen. Ik krijg gewoon ****** euro per maand en daar moet ik het mee doen en het is aan mij hoe snel het opraakt of niet Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:29

ninja2 schreef:
Ik snap best wel dat er mensen zijn die geen geld willen betalen voor bokt ookal is het maar 1€.

Nee hoor, het is niet verplicht. Maar als jij hier heel wat tijd doorbrengt, er veel plezier aan beleeft en nuttige dingen leert, is € 1,- toch niet teveel gevraagd?

Eerlijk waar, dat sommige mensen zo krenterig kunnen zijn zeg Bloos...

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:40

Anoukie schreef:
ninja2 schreef:

Nee hoor, het is niet verplicht. Maar als jij hier heel wat tijd doorbrengt, er veel plezier aan beleeft en nuttige dingen leert, is € 1,- toch niet teveel gevraagd?

Eerlijk waar, dat sommige mensen zo krenterig kunnen zijn zeg Bloos...

Nou ja ik heb anders wel gedoneerd maar je bent echt niet minder ofzo als je geen geld doneerd en dat gevoel krijg ik hier wel een beetje.
En jij kan niet in andermans portemonne kijken....
En het is ook al niet echt gratis om op internet te kunnen. Je moet ook al iedere maand een fiks bedrag betalen om te kunnen internetten.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:42

ik ga helemaal niet doneren, juist omdat ik al betaal voor internet Knipoog

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:43

ellepel schreef:

Nou zeg krent.... Tong uitsteken

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:45

ja erg he?
had ff zin om t lekker hier te vermelden dat ik lekker niet ga doneren.
Clown

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:45

ellepel schreef:

Net zoals iedereen verder hier Knipoog.

Dus ja, als je nog geen euro kunt missen, zie mijn bovenstaande reactie. Dat mis je niet eens uit je portemonnee of van je bankrekening .

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:48

Jij misschien niet Anouk, maar er zijn genoeg mensen die dat gewoon niet kunnen betalen. Er zijn ook genoeg gezinnen die via de gemeente waar ze inwonen een computer aangboden krijgen voor hun kinderen. Want het is nou eenmaal zo dat als je tegenwoordig nog iets wilt leren wel in het bezit van een computer met internet moet zijn anders kom je nergens meer. Maar dat ze dat dus hebben hoeft niet te betekenen dat ze de eindjes niet aan elkaar hoeven te knopen Knipoog

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:53

€ 1,- moet te doen zijn lijkt me, dan stuur je toch wat minder sms-jes Knipoog Ik ben trouwens voor betalen voordat je op bokt kan komen. Bij heel veel forums vragen ze een bijdrage van € 5,- Zo houdt je spammers, mensen met slechte bedoelingen en schaduwaccounts tegen.
Ik kan me niet voorstellen dat als er zo'n klein bedrag betaald moet gaan worden in de toekomst, dat bokt leeg zal lopen. Het is tenslotte ook een heel leuk tijdverdrijf voor iedereen.
En eh, internet betaal je altijd, dat heeft niets te maken met de kwaliteit van het aanbod.

Maar goed, mijn vrijwillige donatie is onderweg en ik hoop dat er veel meer zullen volgen.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:54

SAKKIA schreef:
Jij misschien niet Anouk, maar er zijn genoeg mensen die dat gewoon niet kunnen betalen. Er zijn ook genoeg gezinnen die via de gemeente waar ze inwonen een computer aangboden krijgen voor hun kinderen. Want het is nou eenmaal zo dat als je tegenwoordig nog iets wilt leren wel in het bezit van een computer met internet moet zijn anders kom je nergens meer. Maar dat ze dat dus hebben hoeft niet te betekenen dat ze de eindjes niet aan elkaar hoeven te knopen Knipoog

Tja uitzonderingen zijn er altijd, maar waar een wil is, is een weg. Deze mensen zullen dan meestal ook niet paardrijden vanwege de hoge kosten of een paard hebben.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:55

Zullen we ons niet druk gaan maken over wie wel en wie niet gaan doneren? Dat lijkt me helemaal niet nodig in dit topic...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:00

Ik vind het an sich eigenlijk wel een interessante discussie hoor iefke.

Ik sluit me aan bij klien haar post Ja.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:01

ellepel schreef:

geeft niet, ik heb het al voor je gedaan

en je krijgt er gratis een lolly bij!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:02

Een lolly? Vingers aflikken

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:02

Zo is het Mars, wij helpen jullie allemaal wel te blijven bokken hoor...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:04

Anoukie schreef:
Ik vind het an sich eigenlijk wel een interessante discussie hoor iefke.

Ik sluit me aan bij klien haar post Ja.

Ik ook, mensen die hier komen om te praten over hun paardenhobby, hebben vast en zeker wel 1 euro (of meer) over om hun favo forum in de lucht te kunnen houden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:06

klien schreef:
SAKKIA schreef:

Tja uitzonderingen zijn er altijd, maar waar een wil is, is een weg. Deze mensen zullen dan meestal ook niet paardrijden vanwege de hoge kosten of een paard hebben.

maar is Bokt er dan alleen maar voor mensen die paardrijden of die een eigen paard hebben? Er zijn genoeg mensen die een verzorgpaard/pony hebben en Nee dat hoeven helemaal niet perse penny;s te zijn. Ik heb ook jaaaaaren niet betaald om te kunnen rijden dat was voor mij geheel kostenloos en daar was ik blij om anders had ik het toen nie tkunnen doen Knipoog
maar goed dat zal wel weer een uitzondering zijn dan Lachen

Ik heb trouwens net wel betaald hoor, omdat ik het wel kan missen Knipoog

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:12

Ik rij nog steeds kosteloos!! (dat heb je als je oom een paard heeft en er verder niets mee doet!)
en ik ben echt geen penny Clown

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:14

kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die 1 euro niet kunnen missen

die het er niet voor over hebben daarentegen wel

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:22

Nou ik kan me dat wel heel erg goed voorstellen. Ik ken ook wel van die mensen die niet zo goed (om wat voor reden dan ook) de eindjes aan elkaar kunnen knopen. Kijk maar eens op tv, hoe veel mensen er naar een voedselbank gaan om eten te kunnen halen, omdat ze geen geld hebben om boodschappen te doen.
maar goed dit is wel een beetje offtopic.

maar er zijn idd meer mensen die het niet willen missen en daar kan ik ook niet over uit.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:26

Sak, die mensen zullen naar alle waarschijnlijkheid ook niet veel tijd op een forum als Bokt doorbrengen, het merendeel daarvan zal zich ws ook niet met paarden bezig houden Lachen. Tuurlijk zijn er wel gezinnen die nog geen euro kunnen missen, maar ik geloof niet dat de doelgroep die Bokt fanatiek bezoekt daaronder zal vallen.

Het merendeel wil idd gewoon niet betalen, en dat vind ik krenterig.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:30

Ken ook zat mensen die niet even 1 euro kunnen missen,
vind t trouwens vrij smakeloos dat sommigen hier zich even met anderen hun portemonnee gaan lopen bemoeien.
Steek je neus niet in andermans zaken, 1 euro is voor jou misschien niet veel, maar er zijn zoveel mensen die letterlijk elke euro om moeten draaien,
misschien wel zo sociaal om daar rekening mee te houden voordat je zomaar wat roept.
Heb zelf nu een aantal keer gebeld, maar kan het ook bergijpen als mensen het zich niet kunnen veroorloven.
En ookal kunnen ze het wel, maar willen ze niet dan is het nog niet aan een ander om daarover te oordelen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:32

Ik denk dat iedereen gewoon voor zichzelf uit moet maken wat hij wel of niet voor Bokt overheeft. Sommige mensen vinden dat iets als een forum gewoon gratis moet zijn, en dat mag gevonden worden Knipoog Je mag die mensen uiteraard ook krenterig vinden, het zorgt er alleen niet voor dat ze toch gaan betalen Haha!

Maar elkaar er scheef op aankijken lijkt me gewoon niet nodig, een ieder beslist immers zelf wat hij met zijn geld doet Lachen