Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jespri schreef:Mars schreef:[PW] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking
Dit is het topic over de pony met gat in de hals, de foto's zijn nog te zien! Niet voor zwakke magen, de heftigste foto's met gat etc staan in linkjes
Dit topic kan ik mij ook nog goed herinneren!
Ik kan mij ook nog een topic herinneren van een drachtige Tinker merrie waarbij we ook mee konden kijken met de webcam en dat ging tijdens de bevalling helemaal mis. Vond dat toen zo heftig en sneu voor de merrie en de eigenaren.
Mars schreef:[PW] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking
Dit is het topic over de pony met gat in de hals, de foto's zijn nog te zien! Niet voor zwakke magen, de heftigste foto's met gat etc staan in linkjes
opisop_shop schreef:Die met die wond na een dekking, werd volgens mij met honingzalf behandeld?
Is me altijd bijgebleven.
Animal schreef:Jespri schreef:
Dit topic kan ik mij ook nog goed herinneren!
Ik kan mij ook nog een topic herinneren van een drachtige Tinker merrie waarbij we ook mee konden kijken met de webcam en dat ging tijdens de bevalling helemaal mis. Vond dat toen zo heftig en sneu voor de merrie en de eigenaren.
Bedoel je toevallig Joy van Mariska_28? Ik herinner mij die bewuste avond nog heel goed. Na tig topics ging ze eindelijk bevallen (want daar keek iedereen naar uit). Toen leek het niet goed te gaan en werd de camera afgedekt. Volgens mij was het veulen doodgeboren en lag helemaal verkeerd.
MyWishMax schreef:opisop_shop schreef:Die met die wond na een dekking, werd volgens mij met honingzalf behandeld?
Is me altijd bijgebleven.
En begeleid door de dierenarts, de vader van smeetjoeh of hoe was die boktnaam precies? Achternaam van die dierenarts was iets met geit dacht ik. Was heel interessant, voor mij vooral hoe zo'n genezingsproces gaat en wat goed is en hoe goed honingraat helpt. Sindsdien heb ik het altijd in huis en op stal haha
Benfan schreef:Konstantine schreef:Benfan, ik heb het altijd al willen weten.
Is het Ben Folds?
Ja! Veel mensen denken dat ik dat ben, en dus man. Heb geen rede om ze te verbeteren dus laat iedereen in die waan![]()
higgins schreef:Wat een leuk topic
Ik gooi even wat oude bekende paardennamen er in
Banshee ( schrijf het vast niet goed, maar de fjord die in het Z? liep )
Warona, zwarte merrie met verborgen gebreken