IMANDRA schreef:Is goed, bedankt.
@Prrr: de discussie is hier wellicht overbodig, maar het punt wat ik wilde maken is dat het wel gebruiksvriendelijk is om gebruikers onbeperkt hun berichten te laten verwijderen/wijzigen. Of dat nu moet van de wet of niet. In de praktijk blijkt dat een discussie nog goed leesbaar is, omdat enkel niet-relevante bijdragen worden verwijderd. Op bokt moet het verwijderen via een mod en dan moet er dus al een zwaarwegend belang bij komen alvorens dit gedaan wordt. Ik heb een tijd terug een bericht willen verwijderen omdat hier in mijn ogen herkenbare informatie in stond. Daar heb ik flink over moeten lobbyen voordat het compromis werd gedaan dat die in mijn ogen herkenbare informatie eruit werd gehaald. Het zou veel makkelijker zijn als ik zelf dat deel zou kunnen wijzigen/verwijderen, het had voor de discussie ook niet uitgemaakt.
Even nog over deze reactie, ik heb een tijdje terug uit al mijn berichten (en dat zijn er veel) mijn naam, woonplaats en persoonlijke info willen laten halen. Ik heb alle steekwoorden gegeven die ik verwijderd wilde hebben en toen heeft een mod binnen een paar uur alles naar (***) veranderd.
Of het nou hoort of niet volgens de wet op deze manier, ik was hier erg blij mee.
En eerlijk is eerlijk, soms helpt het om een andere mod aan te spreken als de een geen tijd heeft, niet reageert zoals je zou willen, ergens anders over denkt etc.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 24-07-20 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt