Dinopino schreef:Dus wanneer ik nu plots ant vaccer zou worden en ik zou naar het topic Vaccinatie gaan, word ik daar met open armen ontangen???
Ik krijg dan geen verwijzing dat ik maar naar google moet gaan?
-- knip --
En hoe verklaar je dan dat er in dat topic op het moment slechts 1 twijfelaar zit? Lijkt me geen afspiegeling van de bokt gebruikers?
Nou Dinopino, volgens mij vergeet je nu een stukje. Toen jij in 2e instantie "terug" kwam in het topic ben je volgens mij heel netjes te woord gestaan. Al je vragen werden (onderbouwd!) beantwoord en uitgelegd. Als als je het even niet kon volgen werd alles nogmaals in wat andere bewoordingen uitgelegd. Geen onvertogen woord van wie dan ook. Ging hartstikke goed.
Als je nu ineens extreem anti vaxxer zou worden zou je zeker van repliek gediend worden denk ik, maar je kunt ook fatsoenlijk zijn ondanks dat je een afwijkende mening hebt. En dan hoeft het niet een van-dik-hout-zaagt-men-planken-reactie te zijn.
Er zit voor zover ik weet geen twijfelaar in het topic (maar wie weet hoeveel er meelezen). Er zit 1 extreme anti-vaxxer. En ik denk dat we Pien die de laatste dagen mee praat kunnen kwalificeren als een kritische pro-vaxxer

(*Alle kwalificaties mijn persoonlijk mening - als iemand zich hierin niet herkend bij voorbaat mijn excuses

Ik heb n.a.v. de berichten van pmarena nog eens terug zitten lezen want ik herinnerde me het verloop van het topic de laatste tijd toch wat anders...
En als we dan toch man en paard noemen: als je ziet hoe een zekere "stoorzender" het topic binnen kwam denderen met termen als "als je te lamlendig bent om moeite te doen" ( in haar 2e!!!! bericht

En dat zou denk ik wel een moment hebben kunnen zijn waarop er door mods, liefst zichtbaar en gericht, ingegrepen had kunnen worden. Ik ben sowieso niet zo van het pappen en nathouden wat tegenwoordig de trend lijkt te zijn qua opvoeden e.d. Mensen mogen best publiekelijk (maar dan natuurlijk wel netjes en onderbouwd) ter verantwoording geroepen worden. Daar is nog nooit iemand dood aan gegaan en anderen kunnen er op die manier ook nog wat van leren. Maar ja, je verantwoording nemen voor je daden is tegenwoordig niet altijd gebruikelijk meer, helaas. (*Voelt zich nu een oude muts...

(Zo, en dan nu maar weer aan het werk - ik heb mijn lunchpauze al aardig opgerekt..