Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingedebruijn schreef:Omdat het niet persoonlijk mag worden. Uitspraken als jij bent dom, iemands oma erbij halen.. is simpelweg niet toegestaan en ook niet nodig voor een goede discussie. Als dit wel zo was zat er nu geen slotje op.
slimmerik schreef:Cavaletti ik denk dat je hier niet de discussie verder moet voeren. Even een pb naar een mod om aan te geven dat je niet zo leuk benaderd bent. Zij kunnen de weggehaalde en veranderde berichten terug zien volgens mij.
ingedebruijn schreef:Omdat het niet persoonlijk mag worden. Uitspraken als jij bent dom, iemands oma erbij halen.. is simpelweg niet toegestaan en ook niet nodig voor een goede discussie. Als dit wel zo was zat er nu geen slotje op.
Electra63 schreef:ingedebruijn schreef:Omdat het niet persoonlijk mag worden. Uitspraken als jij bent dom, iemands oma erbij halen.. is simpelweg niet toegestaan en ook niet nodig voor een goede discussie. Als dit wel zo was zat er nu geen slotje op.
Er zit een slotje op, omdat er getemd wordt.
Ik vind dit echt een voorbeeld van klikken. Kijk eens moderators, men houdt zich niet aan alle Bokt - regeltjes.
Electra63 schreef:ingedebruijn schreef:Omdat het niet persoonlijk mag worden. Uitspraken als jij bent dom, iemands oma erbij halen.. is simpelweg niet toegestaan en ook niet nodig voor een goede discussie. Als dit wel zo was zat er nu geen slotje op.
Ik vind dit echt een voorbeeld van klikken. Kijk eens moderators, men houdt zich niet aan alle Bokt - regeltjes.
Ayasha schreef:Nee, als jij in het dagelijkse leven twee mensen persoonlijk ziet worden in een discussie, dan haal je er de politie bij? (dan heb ik het niet over op de vuist gaan maar puur mondeling.)
ohjajoh6 schreef:ik begrijp dit even niet meer deze discussie over klikken?
We waren het toch onderhand ook allemaal wel eens dat de modjes nergens zijn zonder de tem's?
En zelfs dan word er vaak genoeg niet snel genoeg of adequaat gereageerd, dus waar hebben wij het nou ineens over?