welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:31

als ik sodeletuut zie moet ik aan het boer zoek vrouw topic denken toen ze werd uitgenodigd om te gaan kennis maken met de boer waarop ze had geschreven :)

fjordjes

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:33

Idd het verhaal van de gelbranders staat in mijn geheugen gegrift, ik koop ze dus nooit niet!

Dit verhaal heeft ook zeer veel indruk gemaakt op mij:

[IM] vanochtend is ze geslacht

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:14

takkie_muis schreef:
Alvaro ziet er super uit! , geen dreigingen meer ivm hem etc?

Dank je! :D Nee gelukkig al een paar jaar niks gehoord, maar we blijven altijd opletten. :)

Alja schreef:
als ik sodeletuut zie moet ik aan het boer zoek vrouw topic denken toen ze werd uitgenodigd om te gaan kennis maken met de boer waarop ze had geschreven :)

Hahaha oh ja ook dat nog _O-

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:15

Dit topic zal ik ook nooit vergeten: [VN] Paard sleurt gewonde elfjarige jongen kilometers mee . Later nog wel ergens gelezen dat het best aardig goed ging met die jongen, maar wat zal zijn leven veranderd zijn na dit gebeuren...

En een topic over een gezin dat net naar Duitsland was verhuisd, waar brand uitbrak in de stal ( volgens mij), waarbij in elk geval één paard heel veel last van zijn longen had en die het niet gered heeft. Het precieze ben ik kwijt en ik kan het topic ook niet meer terugvinden.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:25

Dat topic waar jij het over hebt Jet, dat is ook al genoemd in dit topic.. Heb het vandeweek inderdaad door zitten lezen.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 23:30

Wat ik ook niet vergeet, en wat ik heel leuk vond was het avatar spel.
Hierbij moest je vinden welke avatar bij welke bokker hoorde.

Dat van die brand in Duitsland was geloof ik van noudy(weet het niet helemaal zeker)

edit: het toppic heet: ons huis is vannacht afgebrand.
Ik weet niet hoe ik een linkje moet plaatsen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:00

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 08:52

Het topic van Noudy heb ik een paar pagina's terug geplaatst. Als je hier onder mijn naam op "geplaatst" klikt zie je al mijn geplaatste berichten in dit topic en dan zou je 'm moeten vinden.

Ohja dat met die gelbranders! Mijn moeder had zo'n ding gekregen maar hij gaat echt niet aan hoor. [LZP] Handig he...brandgel

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 09:42

Ja Warboel, ik had het al gevonden. Ik vond het ook zo aangrijpend om te lezen wat voor impact het op hun had, dat maakte denk ik dat ik het niet vergeten was, maar dat jij het al met topic en al geplaatst had was me dus even ontgaan...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:44

Warboel schreef:
Het topic van Noudy heb ik een paar pagina's terug geplaatst. Als je hier onder mijn naam op "geplaatst" klikt zie je al mijn geplaatste berichten in dit topic en dan zou je 'm moeten vinden.

Ohja dat met die gelbranders! Mijn moeder had zo'n ding gekregen maar hij gaat echt niet aan hoor. [LZP] Handig he...brandgel

Dat verhaal, ik weet nog dat ik het er koud van kreeg toen. Die omschrijving dat ze zo rustig gebleven was terwijl ze geweten moet hebben dat ze het waarschijnlijk niet ging overleven.. Verschrikkelijk tragisch ook voor de nabestaanden.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:47

Over de jongen die is meegesleurd door zijn pony is een boek geschreven. Zeer aangrijpend!!! Ik heb dit boek voorgelezen in de klas.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:50

Jeannette schreef:
Over de jongen die is meegesleurd door zijn pony is een boek geschreven. Zeer aangrijpend!!! Ik heb dit boek voorgelezen in de klas.

Echt? Hoe is dat agelopen dan? Hij is nu inmiddels een paar jaar ouder.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:22

Dat met die gelbrander ben ik ook nooit vergeten, wat een aangrijpend verhaal was dat.
Ik weet nog dat ik ooit een keer in de Action stond met mijn vriend en hij die dingen mee wilde nemen voor buiten op het terras. Hij heeft ze allemaal braaf weer teruggelegd nadat ik dat verhaal vertelde.
Die dingen komen er hier dus ook echt niet in :n

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:36

Jeannette schreef:

Jeannette, heb je daar een titel van? Ik meen ooit wel ergens gelezen te hebben dat hij het wel goed oppakte, maar dit maakt me wel benieuwd.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:08

Jet schreef:
Jeannette schreef:

Jeannette, heb je daar een titel van? Ik meen ooit wel ergens gelezen te hebben dat hij het wel goed oppakte, maar dit maakt me wel benieuwd.

Ja naar dit boek ben ik ook heel benieuwd

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:53

Hij is weer gaan zwemmen. Is ook kampioen geworden.
Boek heet Kampioen en de schrijven is Corien Oranje.
Heel mooi en ontroerend boek.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:11

Oeh die heeft mijn zusje geloof ik

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:51

Dank je, Jeannette!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 15:05

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 22:49

Wat een mooie, ontroerende, leuke, spraakmakende en soms heel verdrietige topics komen hier voorbij.
Toen Bokt nog een BoktJE was kon je nog heel goed de topics bijhouden, toen het explodeerde naar een enorm forum is mij enigszins ontgaan wat er allemaal in de diverse subfora gepost werd, maar een hoop topics heb ik herkend.
Ik zal nog eens nadenken of er topics zijn die nog niet genoemd zijn, die mij bijgebleven zijn.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 23:48

Het is al een ouder topic in de HK, maar Het grote boek van Romkabouter staat me ook nog bij... :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 15:47

Jet schreef:
Jeannette schreef:

Zijn onderbeen is geamputeerd, hij zwemt nu

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:02

Ik ben voor mijn werk trouwens op zoek naar het verhaal van de fokker die het vermoeden had dat haar veulen van de verkeerde hengst was (dus verkeerd rietje gebruikt), was een heel gedoe, compleet met DNA test, maar uiteindelijk bleek het toch van de goede hengst afkomstig.
Ik kan het echt nergens meer vinden en het was volgens mij een redelijk recent topic (uit 2013 of 2014). Ik zoek het topic voor mijn werk. Is er iemand die zich dit topic kan herinneren of weet wie de TS was?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:05

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:41

Ik kan me ook zoiets vaags herinneren inderdaad ja..