Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Alvaro ziet er super uit! , geen dreigingen meer ivm hem etc?
Alja schreef:als ik sodeletuut zie moet ik aan het boer zoek vrouw topic denken toen ze werd uitgenodigd om te gaan kennis maken met de boer waarop ze had geschreven
Warboel schreef:Het topic van Noudy heb ik een paar pagina's terug geplaatst. Als je hier onder mijn naam op "geplaatst" klikt zie je al mijn geplaatste berichten in dit topic en dan zou je 'm moeten vinden.
Ohja dat met die gelbranders! Mijn moeder had zo'n ding gekregen maar hij gaat echt niet aan hoor. [LZP] Handig he...brandgel
Jet schreef:Jeannette schreef:Over de jongen die is meegesleurd door zijn pony is een boek geschreven. Zeer aangrijpend!!! Ik heb dit boek voorgelezen in de klas.
Jeannette, heb je daar een titel van? Ik meen ooit wel ergens gelezen te hebben dat hij het wel goed oppakte, maar dit maakt me wel benieuwd.
Jet schreef:Jeannette schreef:Over de jongen die is meegesleurd door zijn pony is een boek geschreven. Zeer aangrijpend!!! Ik heb dit boek voorgelezen in de klas.
Jeannette, heb je daar een titel van? Ik meen ooit wel ergens gelezen te hebben dat hij het wel goed oppakte, maar dit maakt me wel benieuwd.