Sees schreef:_San87_ schreef:Ik heb dat dus andersom. Ik vind logo's bijna nooit storend, tenzij deze het hele beeld vult, bijvoorbeeld. Dat topic (westerntopic dat in uitgelicht staat) heeft toevallig twee voorbeelden van hoe het imo niet moet
.
Dan zou je er dus voor kunnen kiezen om niet storende logo's (is wel subjectief) te laten staan en voor foto's met storende logo's een logoloze thumbnail te vragen? Dan nog kun je alleen nog niet ondervangen dat foto's zonder toestemming van de fotograaf geplaatst worden?
Imo wel. Nu is wel of niet storend inderdaad subjectief, al geloof ik wel dat de meeste mensen op één lijn liggen van wat echt storend/lelijk is en wat minder/niet storend en/of lelijk is

Een logoloze thumbnail vragen lijkt me dan inderdaad een oplossing. En ondervangen dat foto's zonder toestemming van de fotograaf geplaatst worden is wel heel lastig... Of nou ja, tijdrovend, vooral. Want dan moet je gaan PB'en met de TS. Dat is denk ik de enige mogelijkheid om het 99% goed te doen.