Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:@papagroom: ik weet niet waarom het systeem het bij de een anders aangeeft als bij de ander. Tis niet dat IkbenEllen andere rechten heeft dan jij.Ik weet wel dat dat permanent dus niet verhelderend werkt in mijn optiek.
IKbenEllen schreef:Ik ben zeker geen fan van HC Hermelientje![]()
Een permanente ban vind ik in 99% van de gevallen niet nodig, ook niet in geval van HC.
Maar als ik dan zijn postgedrag dan vergelijk met dat van bv HP... Dan vind ik de verhouding wel erg scheef.
Ik betrap mezelf er op dat ik een bepaalde gebande bokster zelfs mis, ze haalde het bloed onder mijn nagels vandaan maar ik heb wel vreselijk gelachen om die ongenuanceerde onzin die ze neerkwakte![]()
Hint: ik weet aaaaaalles van auto's
Lieffiefi schreef:Papagroom,
Je kunt hem wel opvragen.
Je kan een Mod mailen, dan sturen ze een mooi overzichtje, met alle pb wisselingen included.
Hierdoor kun je wel een bezwaar instellen en beargumenteren..
Doma_clasica schreef:De mensen die een ban hebben gekregen zullen het best aan zichzelf hebben te danken. En een permanente ban heb je niet zo maar aan je broek hangen. Daarvoor heb je al een aantal waarschuwingen gehad.
Wat ik dan weer raar vind is dat enkele gepermanente bokkers op een ander forum verkondigen dat ze met bokt en de bokkers niets hebben. De bokkers worden er ook elke keer belachelijk gemaakt. Maar wanneer ze een permanente ban aan de broek hebben hangen begint zo iemand te stuiteren.Leg mij maar eens uit waarom ze altijd commentaar over bokt hebben maar er zelf wel deel van uit willen maken. Ik denk dat ik het antwoord wel weet. Deze gebande bokkers leven om mensen te kunnen jennen. Om ze te kleineren op een geniepige manier. Zogenaamd lollig en met humor maar altijd zijn die berichten op het randje of er net overheen.
Ik mis deze mensen dan ook helemaal niet want zij horen niet op een forum als bokt thuis. Ik vind ook dat deze gebande bokkers geen platform op bokt meer mogen hebben. Beter is dat het boktteam de energie in andere positieve zaken stopt. Ik hoef geen transparantie waarom een bepaalde bokkers is gebant. Of hij heeft spam gebruikt, een verkoop is niet goed gegaan of het zit hem in het niet fatsoenlijk kunnen posten. Helder toch