De Bokt 1-april grap is gevonden!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: De Bokt 1-april grap is gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:45

*lang leve de foei functie* :evaw:

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:46

Zo te zien brengt de 1 april grap alleen maar meer werk als daarom Bokkers elkaar nu in de haren gaan vliegen :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:46

Hey dames, is dit geruzie nou nodig? Het is heel gemakkelijk om je hier niet aan te ergeren: Zet internet dan uit.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:47

ik erger me ook nergens aan maar als iemant op zo n manier iets vraagt doe het dan via een pb,dat is een stuk netter iedereen kopieert erop los,hoeft toch geen drama over gemaakt te worden.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:50

is de 1-april grap niet dat mijn punten zó laag :\ zijn

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:53

Dan heb je min punten gescoord :')
Heb je het toevallig over de b.el.as.ting.dienst gehad?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:53

Ik heb 1 zin gezegd en heb gelijk minpunten te pakken.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:54

Weer! WTF.

arian_wolf

nee, krijg je dn minder punten...???????/

arian_wolf

s.h.i.t nu nog minder punten

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:55

Saskia schreef:
Dan heb je min punten gescoord :')
Heb je het toevallig over de b.el.as.ting.dienst gehad?

Waarom heb jij nog dezelfde punten :7

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:56

Ik snap het niet :\ Ben ik zo dom dat ik alleen maar minpunten krijg ofzo.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:56

Wat is de 1 april grap dit jaar? :P

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:57

Frozenstar schreef:
Ik snap het niet :\ Ben ik zo dom dat ik alleen maar minpunten krijg ofzo.

Je bent dan niet de enige domme... -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:58

Er zijn nog wel ergens lijstjes te vinden over waar je geen punten voor krijgt. In ieder geval het getal één.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:00

coool catfight

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:01

Wel grappig, dit staat in de BBB:
Eline schreef:
Veel andere fora zijn al eerder overgestapt naar bijvoorbeeld 'karmapunten' voor hoe positief of negatief je aanwezig bent.

Bokt is het dus eens met het feit dat de Belastingdienst bij voorbaat al negatief is, aangezien je daar minpunten voor krijgt :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:01

Oh nu sta ik op 125, fiets the what :+?

Pumbaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:02

Als een '' [MA] beware of the penny ........ '' op wedstrijd gaat...

Als ze met haar camargue pony op wedstrijd ga in de discipline dressuur, laat ze haar pony voor de wedstrijd longeren door haar bodyguard. Hierna laat ze hem opzadelen door hem. De kogelbeschermers die moeten blauw en de peesbeschermers en springschoenen gaan lavendel paars.

Tijdens de wedstrijd zelf toont ze haar beste kanten : ze toont de piaffe, passage en piroutte, ook laat ze haar pony wijken.
het gene waar ze minder goed in is, is doorzitten. hierdoor verliest ze de wedstrijd en ontslaat ze de bodyguard.

Einde

Saskia

Moet je idd even letten op je woorden ;) :=

secricible

Ik wilde vroeger een paard, maar dat mocht niet. Toen kocht ik maar een hele kleine pony. Eigenlijk pastte het niet, maar ik wilde zo graag rijden! Toen ging ik dressuur doen met die pony, ik kon meelopen als ik in het zadel zat. Ik heb nog wel een zadelmaker laten kijken, maar die kon daar niets aan veranderen, het lag er aan dat de pony te klein was volgens hem. Echt belachelijk! Kon ik er wat aan doen dat mijn voeten de grond raakte, ik mocht geen paard! Ik had al geprobeerd om haar paardenbrokken, biks en muesli te voeren, maar daar wordt ze niet groter van! Iemand gaf me de tip om lavendel in de stal te hangen, maar dat hielp ook niet!
In stap ging het nog wel, dan kunnen mijn voeten het prima bijhouden, maar in draf en galop gaat het te snel. Wijken gaat al helemaal niet, dan komen mijn voeten tussen haar benen in de knoop!
Ik vroeg me af of jullie nog wat rijtechnische tips hebben, ik heb al grondwerk geprobeerd, maar dat hielp niets, dan geeft ze alleen maar een bok! Daar werd ze niet groter van…. Ik zou met haar zo graag naar de OS willen gaan voor een wedstrijd en daar piaffe en passage willen doen en een pirouette! Sommige mensen zeggen dat ik moet stoppen met rijden en alleen nog maar moet longeren, maar daar is helemaal niets aan! De aanleuning is in orde, volgens mij instructrive moest ze dan lekker voorwaarts worden, maar dat doet ze niet! En ik trek nog wel zo hard om haar te laten negeven! Dat lukt ook.
Verder vroeg ik me ook af hoe ik de achterhand onder de voorhand kan krijgen?! Dat doet ze namelijk niet, maar het lijkt me ook wel lastig want dan gaan ze toch zitten?

Ik heb ook al geprobeerd met haar te springen trouwens, maar mijn voeten bleven achter de caveletti hangen natuurlijk.
Moet een paard trouwens peesbeschermers en springschoenen om hebben als ik ga springen? Want die heb ik niet. Kogelbeschermers wel, dus die kan ik wel om doen! Aan de voorbenen toch?

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind op bokt. De Moderator is soms heel streng, dat vind ik stom. Maar de nieuwsredactie, mids en het beheer zijn heel lief. In de wiki staat heel veel informatie!

en ik kan het weten!!! Kijk maar naar mijn PQ!!!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:03

Hoe krijg ik méér punten dan?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:04

er zijn lijstjes in omloop waaroop dat staat, ik stuur je een PB

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:05

Wat een zielig verhaal secricible, wat naar dat je daar -ondanks je grote kennis van paarden- nog steeds mee kampt. Tja, werken met lange lijnen lijkt me de enige oplossing :(:)
De achterhand onder de voorhand krijgen lukt alleen als je pony gaat zitten. En dan het liefst echt rechtop... Anders is het nog niet recht eronder...
Succes ermee joh!
Laatst bijgewerkt door Saskia op 01-04-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:06

Mijn Kaylak is een merrie, een New Forest Pony. Een paard is namelijk te groot. Soms doen we wat aan dressuur, bijna nooit aan springen (als iemand een rem heeft gevonden, de mijne ben ik verloren) en western, daar weten we helemaal niks van. Een paar maanden geleden kwam de zadelmaker met mijn nieuwe zadel, deze hebben we uitgetest in stap, piaffe en de passage. De pirouette kunnen we alleen tijdens het grondwerk. Tijdens het longeren met mijn lavendel longeerlijn loopt de achterhand voor de voorhand, waaruit blijkt dat Kaylak heel goed kan wijken. Dit heb ik geleerd door een artikel op de wiki van Bokt welke door de mods en mids met behulp van het beheer geplaatst is. Tijdens het voorwaarts rijden naar de cavaletti met springschoenen, kogelbeschermers en peesbeschermers om is er als we doorzitten helemaal niks van de aanleuning over, welke te verkrijgen is door veel paardenbrokken, muesli en biks aan de moderator te geven. Gelukkig hebben we altijd nog de nieuwsredactie die een verslag schrijft over de moderator die met Kaylak op wedstrijd durft te gaan. Dit verslag zal geplaats worden in één van de onderstaande topics. Takt hebben ze zeker niet! Een appuyement op Kaylak, zorgt voor iets te lachen.

[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
http://www.bokt.nl
[WZ] Wikizaken)
[FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
[YRT] Young rider talk