Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Ik merk het wel degelijk dat het veranderd is.
Ik plaats trouw elke week een advertentie in EA-CO met leuke acties speciaal voor bokkers, die ook meestal alleen via bokt te bestellen zijn.
Eerst verkocht ik zeker wel tussen de 10 en 30 artikelen (rijbroeken, dekens, dekjes, laarzen enz)
Nu moet ik blij zijn als ik 2 a 3 dingen verkoop.
Vind het ook erg jammer dat mensen niet meer kunnen reageren omdat ik vaak reacties kreeg zoals:
Ik heb die rijbroek, of die deken gekocht en het zit super bij mij of mijn paardje!
dit waren fijne reacties, die andere motiveren om iets te kopen.
Nu je die niet hebt vertrouwen mensen het niet, of weten niet of de kwaliteit goed is en of je wel echt levert.
Erg jammer, en ik hoop dat dit in de toekomst veranderd, anders heeft het weinig zin om veel tijd te steken in leuke acties en aanbiedingen, en dat is weer jammer voor de gebruikers van bokt, want die missen een hoop leuke koopjes!
krackertje schreef:HTM schreef:Ik merk het wel degelijk dat het veranderd is.
Ik plaats trouw elke week een advertentie in EA-CO met leuke acties speciaal voor bokkers, die ook meestal alleen via bokt te bestellen zijn.
Eerst verkocht ik zeker wel tussen de 10 en 30 artikelen (rijbroeken, dekens, dekjes, laarzen enz)
Vind het ook erg jammer dat mensen niet meer kunnen reageren omdat ik vaak reacties kreeg zoals:
Ik heb die rijbroek, of die deken gekocht en het zit super bij mij of mijn paardje!
Nu je die niet hebt vertrouwen mensen het niet, of weten niet of de kwaliteit goed is en of je wel echt levert.
Erg jammer, en ik hoop dat dit in de toekomst veranderd, anders heeft het weinig zin om veel tijd te steken in leuke acties en aanbiedingen, en dat is weer jammer voor de gebruikers van bokt, want die missen een hoop leuke koopjes!
Misschien dat Bokt voor mensen zoals jij een speciaal iets kan bewerkstelligen tegen een kleine vergoeding. Jij kunt dan je spullen verkopen via bokt en dat je klanten toch zouden kunnen reageren?
Al met al heb je al die tijd wel gratis kunnen adverteren op bokt.
HTM schreef:Ik merk het wel degelijk dat het veranderd is.
Anoniem schreef:Daarom zou ik ook alleen voor de EA-CO en misschien het paarden deel. Willen betalen. De EA-CO zijn toch veel zakelijke mensen, die wel weten wat wel en niet gaat lopen. Dus mij lijkt 1 euro bijv. een goed bedrag. Daar lijd een winkel ook niet echt heel veel van.
Wendy schreef:Maar dat probleem los je met geld niet op