Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:39

PascalB, inderdaad, maar dan moet het je de moeite wel waard zijn en dat was het voor mij niet. Ik geloof er heilig in dat zulke mensen die fouten vaker maken en vanzelf een keer tegen de lamp lopen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:39

Ik weet ook dat er door een mod eens naar een DA van een (volgens mij nu ex-)bokker is gebeld om na te gaan of haar geschreven verhaal wel waar was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:41

Er zijn veel te veel van dit soort voorbeelden, dat lijkt me duidelijk.

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:42

Dat vind ik echt ziekelijk..

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:43

Omdat de meeste nooit van een privacy wetgeving hebben gehoord of er uberhaupt over nadenken

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:44

Maar wat ik me dan met al deze voorbeelden oprecht afvraag; gaan ze er wat aan doen of wachten ze rustig tot dit topic doodbloedt en hopen dat er maar een paar gebruikers het gezien hebben? Want ondanks dat het kerst is en iedereen is druk, krijg ik toch een beetje het gevoel van optie 2

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:50

Needje schreef:
Ik weet ook dat er door een mod eens naar een DA van een (volgens mij nu ex-)bokker is gebeld om na te gaan of haar geschreven verhaal wel waar was...

Sterker nog!
Er zijn bokkers geweest die de dierenkliniek in belgie hebben gebeld of een van Potverdikkie haar paarden daar écht in behandeling was.
Op dat moment zat ik bij pvd op stal voor 2 weken,en was dat paard daadwerkelijk naar de kliniek gevoerd incl veulen wat in levensgevaar was.
Evenals toen met Canjer, toen hebben er ook mensen gebeld naar de DA , of het verhaal wel écht was.

Schandalig vind ik het nogsteeds... Ondanks alles eromheen.
Dat je iemand niet geloofd, prima, maar dan baas/werk/eigenaar/DA/smid/behandelaar bellen... vind ik écht not-done!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:51

Maar JG, waren dat mods of bokkers? In mijn herinnering waren dat bokkers zelf en had beheer daar niets mee te maken. Dat is dan ook in deze discussie niet van toepassing.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:53

Blue_Eyes schreef:
Maar JG, waren dat mods of bokkers? In mijn herinnering waren dat bokkers zelf en had beheer daar niets mee te maken. Dat is dan ook in deze discussie niet van toepassing.

Dan nog vind ik dat schandalig! {x)

Het is nu niet alleen het beheer wat moet veranderen... Hier zullen de gebruikers ook wat mee moeten doen!

Het komt van 2 kanten.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:54

inderdaad, dat vind ik ook, tenzij het de mods waren..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:54

Liezel1 schreef:
* Shockmodus *
ik had het al eerder gelezen, maar de mids of mods die daarvoor verantwoordelijk zijn moeten echt heel snel hun biezen pakken dunkt mij!

Alsof we hier te doen hebben met staatsgeheimen!!!! Kom nou toch, het is een internet forum met vooral penny praat! Wat in the name of..... maakt het dat het team zich zo belangrijk voelt dat ze inbeuken op iemands privacy?????

En dan aan de andere kant gaan janken als iemand vanuit de users eens wat doet wat anti privacy is..... en die users hebben nog geen eens contact gehad met de werkgever.....

Denk er maar eens diep over na.... over dat met 2 maten meten en de ene gelijke is meer gelijk dan een andere....

(en dan is arabesk nota bene een paardenposter.....)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:55

Jollie als je zelf het idee hebt dat je wordt belazerd heb je als persoon het recht om dingen uit te zoeken..als persoon he niet uit naam van een forum
Ik zie al dat ze naar je moeder gaan bellen om te vertellen wat je allemaal uitspookt....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:56

Jolliegorl. Het ging niet om PvD mijn verhaal.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:56

Jolliegirl schreef:
Needje schreef:

Sterker nog!
Er zijn bokkers geweest die de dierenkliniek in belgie hebben gebeld of een van Potverdikkie haar paarden daar écht in behandeling was.
Op dat moment zat ik bij pvd op stal voor 2 weken,en was dat paard daadwerkelijk naar de kliniek gevoerd incl veulen wat in levensgevaar was.
Evenals toen met Canjer, toen hebben er ook mensen gebeld naar de DA , of het verhaal wel écht was.

Schandalig vind ik het nogsteeds... Ondanks alles eromheen.
Dat je iemand niet geloofd, prima, maar dan baas/werk/eigenaar/DA/smid/behandelaar bellen... vind ik écht not-done!

Laat die
PVD er verder maar buiten.... die heeft ook geld gevraagd aan bokkers( lees Bokt.BE er op na) dus dat users de DA bellen als ze het niet meer vertrouwde is andere koek.

Er is ook een DA gebeld over een aderlijke of een slagaderlijke bloeding....daar gaat het ws over.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 13:59

Het recht om dingen uit te zoeken heb je zeker :j Absoluut. Maar in dat geval werd er niet belazerd, mensen geloofden het verhaal gewoon niet op bokt.
Ik vind dat er een stukje vertrouwen moet zijn.
Maarja.. als je dit zelf verziekt hebt.. is het logisch dat mensen er dingen achter gaan zoeken.

Needje, oke, dan begreep ik het verkeerd. Maar dan noem ik dit even als voorbeeld ;)
Frantic ; Ik begrijp wat je bedoeld!

De oplossing voor dit alles, zal écht van 2 kanten moeten komen.
Van zowel de gebruikers, als het beheer.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:01

Dat verhaal van Arabesk is echt uitermate verontrustend. Ik mag aannemen dat beheer na de kerstdagen met een antwoord komt over het hoe en wat.
Had het verhaal van Arabesk al eerder in het topic gelezen, maar nog geen tekst en uitleg gezien.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:01

Er moet gewoon een nieuwe bokt komen! maar vooralsnog daar heb ik sterk mijn twijfels in!

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:07

kwakernoot schreef:
Dat is echt bizar. Dat doe je toch niet

Shock

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:08

Zullen we het beheer gewoon ook ff kerst laten vieren? Ipv hier perse NU een antwoord te eisen? Ze zullen van de week echt wel met antwoorden komen...

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:17

Staat dat ergens dan ?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 14:54

Niet met zoveel woorden, maar het lijkt me wel zo logisch. :D
Buiten dat geeft het ze de tijd om de neuzen (een beetje) dezelfde kant op te krijgen en met een antwoord te komen wat de lading dekt.

En nu ga ik een hoop mensen tegen me krijgen...
Heeft er niemand van jullie geshockeerden nooit iets lelijks gezegd over iemand anders al was het maar uit pure frustratie???
"Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen"...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:07

DubbelDun schreef:
Niet met zoveel woorden, maar het lijkt me wel zo logisch. :D
Buiten dat geeft het ze de tijd om de neuzen (een beetje) dezelfde kant op te krijgen en met een antwoord te komen wat de lading dekt.

En nu ga ik een hoop mensen tegen me krijgen...
Heeft er niemand van jullie geshockeerden nooit iets lelijks gezegd over iemand anders al was het maar uit pure frustratie???
"Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen"...

jawel hoor, en ik weet niet in hoeverre ik me zou gedragen als mod achter de schermen met de illusie dat nooit iemand er achter komt wat er staat. MAAAR; het is een illusie, want er zijn al eerder niet hele leuke uitspraken uitgelekt, een paar jaar geleden... Dus je zou zeggen dat ze daar lering uit zouden trekken. Daarnaast zou ik dan ook wel verwachten dat ik op mijn plek gewezen wordt, daar er toch wel iemand in een modteam verstandiger zou moeten zijn. En als laatste en belangrijkste zou ik me er toch wel ernstig bewust van zijn dat het niet hoort, en als het dan uit zou lekken zou ik me de ogen uit de kop schamen en aan iedereen persoonlijk die er bij betrokken is mijn excuses aanbieden.... En niet met allemaal matige smoesjes komen ;) ... Ik snap ook gewoon oprecht niet dat dat nog niet vanuit het beheer is gekomen... :?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:09

Misschien zijn ze het hoe en wat nog aan het overleggen? Of zitten ze met de familie bij elkaar? Maar dit was inderdaad wat ik bedoelde, iedereen wil zo snel mogelijk antwoorden, het liefst gisteren nog. Ik kan me gewoon voorstellen dat het beheer deze dagen ook even aan hun prive wil denken ;) .

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:22

@Menino ; ik heb niet geturft hoeveel Mods zich zo negatief hebben uitgelaten, hoeveel er 'meelopers' waren en hoeveel Mod's er überhaupt zijn vandaag de dag. Mij viel het op dat ik vaak dezelfde namen tegenkwam.
Vroeger (toen Bart zich nog met de dagelijkse gang van zaken bemoeide) kwam er wel eens een waarschuwend vingertje, ik weet niet wie dát stokje heeft overgenomen (of overgenomen zou moeten hebben :D )
Maar ik durf van mezelf rustig te zeggen dat ook in mijn tijd er achter de schermen wel eens woorden vielen die twijfelachtig waren, meestal was daar dan ook wel reden toe.
Bokkers waren toen ook al niet altijd even lievvvv :D

Ik wil niet goedpraten wat er nu gebeurd is en dat er een gedegen onderbouwde reactie moet komen onderstreep ik ook, maar geef ze de tijd... Mod's hebben echt een leven buiten Bokt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:20

het punt is, hoe langer we op dat 'goede verhaal' moeten wachten , hoe groter de hectiek op bokt wordt... Helemaal als je dan ondertussen wel met je vingertje maar de andere partij gaat wijzen, dan levert dat geen sympathie op.. En het láát al vrij lang op zich wachten moet ik zeggen (ja, en ik snap dat het nu kerst is.. maar een week geleden was het dat niet, en toen speelde het ookal)

ik kan me zo voorstellen dat er een hoop gebruikers er aan beginnen te twijfelen of er wel een goed verhaal is ... En als dat er niet is, dan zouden ze al lang en breed de kans gehad moeten hebben om een dikke vette excuses aan te bieden, dat is niet al te veel moeite...

het is hun keuze verders, en het maakt me persoonlijk niet echt veel uit hoe lang het nog gaat duren. Maargoed, of het handig is... Ik denk dat zolang Geit blijft bestaan dit hele gedoe niet echt 'overwaait' .. Dus ja, ..