Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Ik weet ook dat er door een mod eens naar een DA van een (volgens mij nu ex-)bokker is gebeld om na te gaan of haar geschreven verhaal wel waar was...
Blue_Eyes schreef:Maar JG, waren dat mods of bokkers? In mijn herinnering waren dat bokkers zelf en had beheer daar niets mee te maken. Dat is dan ook in deze discussie niet van toepassing.
Liezel1 schreef:ik had het al eerder gelezen, maar de mids of mods die daarvoor verantwoordelijk zijn moeten echt heel snel hun biezen pakken dunkt mij!* Shockmodus *
Jolliegirl schreef:Needje schreef:Ik weet ook dat er door een mod eens naar een DA van een (volgens mij nu ex-)bokker is gebeld om na te gaan of haar geschreven verhaal wel waar was...
Sterker nog!
Er zijn bokkers geweest die de dierenkliniek in belgie hebben gebeld of een van Potverdikkie haar paarden daar écht in behandeling was.
Op dat moment zat ik bij pvd op stal voor 2 weken,en was dat paard daadwerkelijk naar de kliniek gevoerd incl veulen wat in levensgevaar was.
Evenals toen met Canjer, toen hebben er ook mensen gebeld naar de DA , of het verhaal wel écht was.
Schandalig vind ik het nogsteeds... Ondanks alles eromheen.
Dat je iemand niet geloofd, prima, maar dan baas/werk/eigenaar/DA/smid/behandelaar bellen... vind ik écht not-done!
DubbelDun schreef:Niet met zoveel woorden, maar het lijkt me wel zo logisch.
Buiten dat geeft het ze de tijd om de neuzen (een beetje) dezelfde kant op te krijgen en met een antwoord te komen wat de lading dekt.
En nu ga ik een hoop mensen tegen me krijgen...
Heeft er niemand van jullie geshockeerden nooit iets lelijks gezegd over iemand anders al was het maar uit pure frustratie???
"Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen"...