Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Voor degenen die ál hun posts weg willen hebben, het is heel simpel: neem contact op met je rechtsbijstandsverzekering of een advocaat. Want Bart kan hoog en laag springen, als jij je posts weg wilt hebben, heb je daar recht op. En als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks, toch?
Heino schreef:Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt draai jij niet voor de kosten op want je betaalt indirect al door je maandelijkse premieJe betaalt in de meeste gevallen wel de proceskosten maar dat is niet zo veel.
Share schreef:Ik hoop gewoon dat Bart een knopje maakt, waardoor je AL je berichten kan verwijderen of zelfs je hele account.. Zonder dat daar een rechtzaak van hoeft te komen..
Suzanne F. schreef:Ok, heb je al contact met hun gehad over deze kwestie dan? Weet je zeker dat je in je recht staat?
bijdehandje1 schreef:Goedzo. Dus banketstaaf niet zo dom in je pbtjes dat je zegt dat het niet kan. Je zet jezelf voor aap en spreekt jezelf tegen. Plus. Je loog tegen mij alsof ik een kind was.
Heino schreef:Suzanne F. schreef:Ok, heb je al contact met hun gehad over deze kwestie dan? Weet je zeker dat je in je recht staat?
Jup ik heb al contact met ze gezocht, omdat ik nieuwsgierig was wat zij op dit gebied voor mij zouden kunnen betekenen. Ik had namelijk al wel ervaring met artikelen/teksten en je rechten op dat gebied, maar niet met forumposts. Nu wil ik niet persé al mijn posts verwijderen, maar voor anderen is het wellicht interessant om te weten dat zij wel degelijk in hun recht staan met hun verzoek.