Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 12:06

Voor degenen die ál hun posts weg willen hebben, het is heel simpel: neem contact op met je rechtsbijstandsverzekering of een advocaat. Want Bart kan hoog en laag springen, als jij je posts weg wilt hebben, heb je daar recht op. En als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks, toch?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:07

Heino schreef:
Voor degenen die ál hun posts weg willen hebben, het is heel simpel: neem contact op met je rechtsbijstandsverzekering of een advocaat. Want Bart kan hoog en laag springen, als jij je posts weg wilt hebben, heb je daar recht op. En als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks, toch?

Serieus?
Maar ja en dan?? Duizenden euro's aan advocaatkosten??

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 12:11

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt draai jij niet voor de kosten op want je betaalt indirect al door je maandelijkse premie :) Je betaalt in de meeste gevallen wel de proceskosten maar dat is niet zo veel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:13

Heino schreef:
Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt draai jij niet voor de kosten op want je betaalt indirect al door je maandelijkse premie :) Je betaalt in de meeste gevallen wel de proceskosten maar dat is niet zo veel.

Oh maar valt dit er niet buiten? Rechtsbijstand heeft altijd zoveel uitsluitingen.
Maar goed, ik heb geen rechtsbijstand. Daarbij is het jammer dat het dan zo moet.
Ik vind ook dat iemand recht heeft zijn account te verwijderen maar goed.

RoodZonnetje

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 12:17

Hangt idd wel af van wat je precies afgesloten hebt, maar mijn rechtsbijstandsverzekering bijvoorbeeld (Interpolis) zou het wel vergoeden :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:23

Heino schreef:
Hangt idd wel af van wat je precies afgesloten hebt, maar mijn rechtsbijstandsverzekering bijvoorbeeld (Interpolis) zou het wel vergoeden :)

Ok, heb je al contact met hun gehad over deze kwestie dan? Weet je zeker dat je in je recht staat?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:25

Misschien handiger om dan als groep wat ermee te doen. Dan kan het gebundeld worden, scheelt volgens mij ook weer in de kosten etc. Plus als je zeker weet dat je wint, en dat lijkt me wel, komen de proceskosten ook voor Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:26

Ik hoop gewoon dat Bart een knopje maakt, waardoor je AL je berichten kan verwijderen of zelfs je hele account.. Zonder dat daar een rechtzaak van hoeft te komen..

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:29

Share schreef:
Ik hoop gewoon dat Bart een knopje maakt, waardoor je AL je berichten kan verwijderen of zelfs je hele account.. Zonder dat daar een rechtzaak van hoeft te komen..

Inderdaad. Rechtzaak lijkt me heel erg zonde, hopelijk hoeft het niet zover te komen....
Ik hoop ook gewoon dat er berichten verwijderd kunnen worden. Mogen de berichten van mij ook allemaal weg.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:30

Nou ja berichten kunnen wel weg, maar niet allemaal.
Je zal per bericht moeten TEMmen dan. Edit: en een goede reden moeten hebben.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:33

Even wat anders, er zijn zoveel accounts van mensen die misschien al dik 7 jaar niet op bokt hebben gezeten en nog
nooit echt actief op bokt zijn geweest. Ik vind dat die accounts ook best 'mogen' verwijderd worden aangezien andere
die mensen heel veel mooie namen oa in beslag nemen waar ze niks mee doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:34

Sterker nog, gezien de waarde van privacy kan bokt nog een boete ook tegemoet zien. Maar goed, bokt denkt nog steeds boven de wet te staan door er van uit te gaan dat niemand iets aan zal spannen bij de rechter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:35

Heb om 09:00 een onderbouwd verzoek ingediend voor het verwijderen van 2 EA topics en tot op heden is er niet gebeurd.
Gisteren waren ze een stuk vlotter met het verwijderen van mijn posts :D
Hier een zeer uitgebreide verzekering maar ik weet zeker dat ze het niet zover laten komen.

Bitje, die worden echt niet verwijderd, de hoeveelheid users en posts zorgen hier voor adverteerders en dus geld.
No way dat die zomaar weggepoetst gaan worden....

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:37

Hier ook een uitgebreide verzekering dus ik kan het wel ff uithouden. Plus zou er indien nodig ook best wat extra uurtjes voor willen werken :p Daarbij komt dat ik nog wel wat mensen ken met advocaten e.d. in de directe omgeving dus dat kan wel eens een heel interessant dingetje worden dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:37

Het gummen is nogal eenzijdig inderdaad. Dus het KAN wel hoor, en snel ook! :D :D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-10 12:41

Suzanne F. schreef:
Ok, heb je al contact met hun gehad over deze kwestie dan? Weet je zeker dat je in je recht staat?

Jup ik heb al contact met ze gezocht, omdat ik nieuwsgierig was wat zij op dit gebied voor mij zouden kunnen betekenen. Ik had namelijk al wel ervaring met artikelen/teksten en je rechten op dat gebied, maar niet met forumposts. Nu wil ik niet persé al mijn posts verwijderen, maar voor anderen is het wellicht interessant om te weten dat zij wel degelijk in hun recht staan met hun verzoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:42

Weet je.. op dit moment zou mijn leven er een stuk florisanter uitzien en zou ik dus een stuk GELUKKIGER zijn als mijn account én dus ál mijn berichten zouden verdwijnen van bokt.. is dat dan geen reden genoeg..?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-10 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:43

Lia, maar die bedrijven die hier adverteren, zijn die dan zo dom dat ze niet even een onderzoekje doen of het het wel waard is te adverteren? Die zien dan toch ook dat er al 7 jaar een bokker staat geregistreerd terwijl die zich al 7 jaar niet heeft laten zien hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:44

bijdehandje1 schreef:
Goedzo. Dus banketstaaf niet zo dom in je pbtjes dat je zegt dat het niet kan. Je zet jezelf voor aap en spreekt jezelf tegen. Plus. Je loog tegen mij alsof ik een kind was.

En bedankt, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd :D.

Het wordt geloof ik tijd dat ik even een oudcollega van een top 5 kantoor ga bellen, van de afdeling die gaat over intellectueel eigendom en ict. Dat is voor mij gratis, maar voor de tegenpartij niet. Bokt mag dus kiezen: ga je voor die kosten of wordt mijn account gewoon verwijderd inclusief posts?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:44

Heino schreef:
Suzanne F. schreef:

Jup ik heb al contact met ze gezocht, omdat ik nieuwsgierig was wat zij op dit gebied voor mij zouden kunnen betekenen. Ik had namelijk al wel ervaring met artikelen/teksten en je rechten op dat gebied, maar niet met forumposts. Nu wil ik niet persé al mijn posts verwijderen, maar voor anderen is het wellicht interessant om te weten dat zij wel degelijk in hun recht staan met hun verzoek.

maar waarom zou iemand zijn berichten allemaal willen verwijderen?
je hebt zelf toch de keus gemaakt om het openbaar neer te zetten?

bovendien word bokt een groot zootje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:47

Soms komt de wijsheid pas later _bitje_ Dus wanneer je er bijv. ook daadwerkelijk hinder van ondervind..

Ik heb het me nooit zo beseft als nu... hoe gevaarlijk ik t vind om openbaar te posten..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:48

Share schreef:
Soms komt de wijsheid pas later _bitje_ Dus wanneer je er ook daadwerkelijk hinder van ondervind..

Daar heb je wel een punt. Maar om wat voor berichten gaat het dan, prive zaken dus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:48

Waarom worden er ongevraagd berichten weg gehaald? Bokt wordt zo een groot zooitje mt gaten :D

het is gewoon je recht als je geen lid meer wil zijn om al je post te laten verwijderen. En bokt is verplicht daaraan gehoor te geven. It;s simple!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:49

Dat hoeft niet eens perse..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 12:50

GC, zover wordt dat echt niet uitgezocht, is gewoon een kwestie van statistieken bekijken.
Zoveel users en zoveel posts dat is wat telt.
Dat een users niet post wil niet zeggen dat hij niet meeleest en geen advertenties aanklikt.
Ik ga nooit via Bokt naar een adverteerder, elke klik levert wat op, dus ik zoek ze liever gewoon op.