delerium schreef:Ik ben niet zo heel erg goed in hints. Wellicht kun je gewoon duidelijk omschrijven wat er mis is want ik begrijp er niets van.
Pff, precies zoals het er staat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ussiethree schreef:het probleem is vrij simpel opgelost.
6 moderators aannemen welke niks met paarden of bokkers van doen hebben. Die geheel meningloos sancties uitdelen. Deze moderators hebben ook geen pb functie slechts een algemeen contactfunctie welke gelijk een nieuw topic opmaakt achter de schermen.
het moderaten moet een betaalde baan worden die uitgevoerd word door onafhankelijke mensen zonder enige affiniteit met paarden zonder enige persoonlijke kennis van bokkers. Daarom ook zonder PB functie, zodat wat er gezegd word tegen een mod ook gelijk openbaar is achter de schermen.
Dit te realiseren in 2 mods voor de dagdienst, 3 mods voor de avonddienst en een mod voor de nachtdienst.
Dat is denk ik de enige manier om weer alles op de rit te krijgen.
xSaarSaar schreef:Het klinkt allemaal hartstikke leuk en aardig, maar hoe kan iemand die niets met paarden te maken heeft (gehad) nou ooit serieus modden op een paardensite?
Chiqa schreef:xSaarSaar schreef:Het klinkt allemaal hartstikke leuk en aardig, maar hoe kan iemand die niets met paarden te maken heeft (gehad) nou ooit serieus modden op een paardensite?
Je heb nog genoeg niet paard gerelateerde forumonderdelen gelukkig waar geen enkele kennis aan te pas hoeft te komen als moderator.
Ussiethree schreef:Juist geen verstand, dan kan je ook geen mening hebben over stromingen, optomingen of rijstijlen. Dan kan je objectief kijken naar wat er werkelijk gepost word zonder jezelf kwijt te raken in de lading
Asyaa schreef:Ussiethree schreef:Juist geen verstand, dan kan je ook geen mening hebben over stromingen, optomingen of rijstijlen. Dan kan je objectief kijken naar wat er werkelijk gepost word zonder jezelf kwijt te raken in de lading
'Enigste wat ik zie is dat je met je binnenteugel zeer scherp inwerkt en dat het paard zo doorklapt en gaat duikelen'
Volgens de regels een one-liner. Iemand met verstand van paarden weet dat hier echter behoorlijk veel informatie in staat. Een leek ziet alleen maar een boel moeilijke worden, en kan onmogelijk inschatten of de poster probeert de mods te overbluffen door allerlei moeilijke onzin te schrijven, of echt informatie geeft.
@Chiqa
Dat probeer ik te zeggen
Ussiethree schreef:90% van de posts gaan over paarden. 10 over andere zaken. nu is 100% gekleurd. Bij niet paardenliefhebbers dan nog maar 10%
Asyaa schreef:@Ussiethree
Exactly, maar iemand zonder kennis van paarden kan die post niet onderscheiden van een hoop banketstaaf. Daarvoor moet je besef hebben van termen en weten wat ze betekenen.
Ussiethree schreef:bijv. Mod a zit in discussie met gebruiker b over een bit. die discussie loopt hoog op (bij die achterdeschermenactie geeft mod a aan niet mee te modden) topic bloed dood na inmenging van mod d. Twee weken later heeft gebruiker b een discussie met gebruiker c en mod a ziet daar haar kans schoon.
zo werkt het in de praktijk, gewoon omdat we mensen zijn.
Daarom mods die verder niets met het forum te maken hebben.
Jans schreef:Maar het zit ook niet in je account. Ik had er zelf ook last van, en het enige wat ik deed om het te verhelpen was van Firefox overgaan naar Google Chrome. Probleem opgelost.
xx_Kelly_xx schreef:[***] schreef:Maar het zit ook niet in je account. Ik had er zelf ook last van, en het enige wat ik deed om het te verhelpen was van Firefox overgaan naar Google Chrome. Probleem opgelost.
Ik maak al gebruik van Firefox omdat deze de meeste virussen tegen houdt.