Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Next?
Tis n mooi topic toch?
Zij worden gemist, dus zij worden genoemd.
Alette, wat bedoel je met schoppen en doen?
En als deze dames een SA zouden hebben, zouden ze die eens moeten opzoeken. Ik betwijfel het. Aangezien ze helemaal klaar zijn emt dit forum.
djuno schreef:Jolliegirl schreef:Next?
Tis n mooi topic toch?
Zij worden gemist, dus zij worden genoemd.
Alette, wat bedoel je met schoppen en doen?
En als deze dames een SA zouden hebben, zouden ze die eens moeten opzoeken. Ik betwijfel het. Aangezien ze helemaal klaar zijn emt dit forum.
Zij worden genoemd ja...als het daar dan ook mee op zou houden. Nu wordt er imo eindeloos gewauweld over waarom en hoe..en wie wie nou in de haren zat en speculaties over het hoe en wat vwb RK.
Open dan een ander topic over die 3.
sjeik schreef:Schaf dan de dodeherdenking ook maar af, je mag toch wel praten over mensen die hier levenslang zijn geband?
sjeik schreef:RK is zelf gehackt door enge mensen en die hebben door het stelen van haar IP van alles uitgevreten Chiqa. De mensen die dit hebben gedaan zitten trouwes nog gewoon op bokt.
Jolliegirl schreef:En en en... gaan ze Sjeik nu ook bannen?? Want ja... die zit via de pc van Sul zeker...
Dáár ben ik nu héél benieuwd naar.
Eens kijken wat het beleid hiermee gaat doen.
ThePast03 schreef:Jolliegirl schreef:En en en... gaan ze Sjeik nu ook bannen?? Want ja... die zit via de pc van Sul zeker...
Dáár ben ik nu héél benieuwd naar.
Eens kijken wat het beleid hiermee gaat doen.
Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Dat lijkt me iets voor het beheer van bokt en niet voor de users.
Kan me herinneren dat van een ander stel wat samenwoonde de een ook niet meer kan bokken omdat de ander een permanente ban heeft, dus lijkt me niet zo moeilijk te raden wat het beheer gaat doen.
Jolliegirl schreef:Nee lijkt me niet moeilijk te raden.
maar eerlijk is anders .