"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:05

In de HKtopics.. Voor de rest is ze akelig rustig...
Heb altijd erg kunnen lachen om haar en Tallie_Ho (zij heet nu wel anders dacht ik..)

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:06

Ik zal na deze post wel een ban voor altijd krijgen en dat rot me niet. Ik woon samen met ex bokt-ster Suleilitha. Al lang voor bokt bestond.
Ik zit op bokt vooral om fokkerij zaken en paarden gedrag en het aangespannen gedoe. Ik ben zelf ook niet vies van de paardensport en ook niet van de handel in goeie gebruikspaarden. En momentelijk gaat die handel vooral via internet.
Ik denk ook niet dat de oudgediende gebanden terug willen. Ze hebben prive en in topics veel hele goeie info gedeelt met mensen die daar behoefte aan hadden. En door hysterisch tem gedoe van buitenstanders die niet eens via de pb het fatosen hadden om te vragen om een telefoonnr en vooral via gerel om zoveel mogelijk te temmen zijn ze geband voor altijd,
Ik snap deze mensen heel goed dat ze niet eens terug willen.
Zelf ben ik op deze site ook al een aantal dingen tegen gekomen. Als je met verstand van paarden dingen post om mensen te waarschuwen gaan de pubers los. je word via pb half dood gescholden en overal hints in zogenaamde huiskamer topics.
Ik denk, dat een forum als dit er op zou voor uit gaan met echt goeie serieuze mensen die ook weten van paarden. En niet wat studenten, van gemiddeld 23 jaar.
De bedoeling is goed alleen de ervaring is er niet.
Dit zou toch in 1e plek een paardenforum moeten zijn en niet alleen de regels naleven wat je mag zeggen, en wat niet.

Ik ben zelf een paardeman van het tweede uur want schaatsen wielrennen en andere duursporten zijn mijn eerste. Maar als je ziet hoe men hier respectloos omgaat met mensen met kennis ga ik kotsen.
Laatst bijgewerkt door sjeik op 03-01-10 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:08

RK is zelf gehackt door enge mensen en die hebben door het stelen van haar IP van alles uitgevreten Chiqa. De mensen die dit hebben gedaan zitten trouwes nog gewoon op bokt.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:08

Jolliegirl schreef:
Next?
Tis n mooi topic toch?
Zij worden gemist, dus zij worden genoemd.

Alette, wat bedoel je met schoppen en doen?
En als deze dames een SA zouden hebben, zouden ze die eens moeten opzoeken. Ik betwijfel het. Aangezien ze helemaal klaar zijn emt dit forum.

Zij worden genoemd ja...als het daar dan ook mee op zou houden. Nu wordt er imo eindeloos gewauweld over waarom en hoe..en wie wie nou in de haren zat en speculaties over het hoe en wat vwb RK.
Open dan een ander topic over die 3.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:10

Schaf dan de dodeherdenking ook maar af, je mag toch wel praten over mensen die hier levenslang zijn geband?

heaven

djuno schreef:
Jolliegirl schreef:
Next?
Tis n mooi topic toch?
Zij worden gemist, dus zij worden genoemd.

Alette, wat bedoel je met schoppen en doen?
En als deze dames een SA zouden hebben, zouden ze die eens moeten opzoeken. Ik betwijfel het. Aangezien ze helemaal klaar zijn emt dit forum.

Zij worden genoemd ja...als het daar dan ook mee op zou houden. Nu wordt er imo eindeloos gewauweld over waarom en hoe..en wie wie nou in de haren zat en speculaties over het hoe en wat vwb RK.
Open dan een ander topic over die 3.

mee eens ;)

Jolliegirl

Laat ze toch lekker :))

Idd Sjeik! AL vind ik dodenherdenking wel beetje ver gaan ;)
Tis een praattopic, geen zwijgtopic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:12

sjeik schreef:
Ik zal na deze post wel een ban voor altijd krijgen en dat rot me niet.

:wave:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:13

Ja,maar of het nodig is om het weer te hebben of het terecht is ja of nee... Denk dat we allemaal wel weten hoe het met eerdere topics die hierover gingen zijn afgelopen....

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:13

doden herdenking is niet meer van deze tijd, de laatste overlevende van de oorlog zijn zelf op sterven na dood.
Ik ga voor niemand pleiten maar t valt me wel op dat met het wegsturen van sommige mensen de kennis hier ook de deur uit is gevlogen.
Verder hoef je hun niet te verzwijgen. Ze hebben genoeg toegevoegd dat allemaal via de zoekfunctie terug te vinden is.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:14

Chiqa schreef:
sjeik schreef:
Ik zal na deze post wel een ban voor altijd krijgen en dat rot me niet.

:wave:

Ja en?
chiqa k zie van jou geen paarden posten, ik kan er niks aan vastknopen.
Laatst bijgewerkt door sjeik op 03-01-10 02:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

sjeik schreef:
Schaf dan de dodeherdenking ook maar af, je mag toch wel praten over mensen die hier levenslang zijn geband?

Mag toch hopen dat je die vergelijking niet serieus maakt?

djuno

sjeik schreef:

Tuurlijk mag dat....maar zo langzamerhand gaat het alleen nog om deze 3 en dat staat me tegen. Zoals ik al eerder zei..open dan een nieuw topic over hun en dan kan men het daar eindeloos erover hebben.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:15

Aan de andere kant zullen de mensen ook niet voor niets gebanned zijn. En van Suleilitha en detour was ook geen zuivere koffie.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:16

sjeik schreef:
doden herdenking is niet meer van deze tijd, de laatste overlevende van de oorlog zijn zelf op sterven na dood.

Om mensen die een permanente ban hebben gekregen te vergelijken met mensen die hun leven hebben gegeven voor onder andere jouw vrijheid gaat wel erg ver.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:16

sjeik schreef:
RK is zelf gehackt door enge mensen en die hebben door het stelen van haar IP van alles uitgevreten Chiqa. De mensen die dit hebben gedaan zitten trouwes nog gewoon op bokt.

Het IP adres gebruiken van een ander kan alleen als je (niet beveiligd) draadloos internet hebt en iemand die in de buurt daar gebruik van maakt.
Dan moet het dus 1 van de buren geweest zijn.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 03-01-10 02:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:17

Sjeik bedoelt dat van de dodenherdenking overdrachtelijk.

Mambobeach, alles is te fabriceren, op dat principe is mijn onderschrift gebaseerd trouwens.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:17

En en en... gaan ze Sjeik nu ook bannen?? Want ja... die zit via de pc van Sul zeker...
Dáár ben ik nu héél benieuwd naar.
Eens kijken wat het beleid hiermee gaat doen.

iemands IP adres gebruiken op afstand kan idd.
Er zijn mensen die dit bij mij geprobeert hebben op bokt.. Nou geloof me... := hoe stom kun je zijn.
Lijkt me duidelijk dat een IP alleen te verkrijgen is binnen een afstand van ik gok 300 meter? Ik red het netwerk van mijn achterburen nog maar net.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:19

Jolliegirl schreef:
En en en... gaan ze Sjeik nu ook bannen?? Want ja... die zit via de pc van Sul zeker...

Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Dat lijkt me iets voor het beheer van bokt en niet voor de users.
Kan me herinneren dat van een ander stel wat samenwoonde de een ook niet meer kan bokken omdat de ander een permanente ban heeft, dus lijkt me niet zo moeilijk te raden wat het beheer gaat doen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:20

Jollie: in het geval van een SA / uitlenen account moet eerst aangetoont kunnen worden dat Sul en Sjeik het account delen. :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:20

@JG
Klopt, die 300m is ook op open terrein, maar in een woonwijk red je dat inderdaad niet.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:21

Nee lijkt me niet moeilijk te raden.
maar eerlijk is anders :D

Nou Alette je maakt mij niet wijs dat dit account open blijft.. echt niet :n

Brainless, Klopt idd :) Ik zit in een woonwijk hier, en red net de achterburen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:23

ThePast03 schreef:
Jolliegirl schreef:

Waarom ben je daar zo benieuwd naar? Dat lijkt me iets voor het beheer van bokt en niet voor de users.
Kan me herinneren dat van een ander stel wat samenwoonde de een ook niet meer kan bokken omdat de ander een permanente ban heeft, dus lijkt me niet zo moeilijk te raden wat het beheer gaat doen.

Tenzij je een dynamisch ip-adres hebt/neemt, die wisselt steeds bij het opnieuw verbinding maken met het internet.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:23

waarom moeilijk doen?
je kan op je werk of via je i-fone gewoon een nieuw account aanmaken...
tja simpel

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 02:24

Jolliegirl schreef:
Nee lijkt me niet moeilijk te raden.
maar eerlijk is anders .

Hoezo niet eerlijk?

Het is toch onmogelijk te controleren wie er achter het toetsenbord zit?
Lijkt me niet meer dan logisch dat bij een IP ban niemand meer kan inloggen via dat IP adres, anders kan je het bansysteem net zo goed opheffen.

Ook met een dynamisch ip-adres is er wel een manier om te achterhalen waar het vandaan komt. Hetzelfde geldt voor een proxy server.