Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:En daarom stel ik nogmaals de vraag: wordt dit topic en de geuite ideeën nog besproken in het team?
slimmerik schreef:En ja er zijn mensen (waaronder ikzelf) die het geen gelukkige keus vinden dat exmods de BC vormen. Daardoor krijg je niet ècht het idee dat de commissie onafhankelijk is. Is voor mij iig een reden om daar niets neer te leggen.
Daar wordt nu aan gewerkt dus we wachten af
Ook het handelen met en verhandelen door minderjarigen wordt misschien anders aangepakt.
Maya schreef:Ik vond persoonlijk de opmerking van Slimmerik een heel goede, namelijk dat er mods in de BC terecht gekomen zijn. Zeker als iemand langer dan 2 maanden gemod heeft, heeft die dus al een lange geschiedenis, met de zaak vanuit de modkant bekijken. Ik kan me dan voorstellen dat het voor zo'n iemand lastig is om de zaak vanuit de gebruikers kant te bekijken, want je moet dan nog eens naar je eigen of die van collega's functioneren kijken in een bepaalde kwestie. Dat is gewoon lastig.
Een reactie dat een BC dat opzij zou moeten kunnen zetten / onpartijdig / etc. : Het zal allemaal wel, maar ik geloof dat gewoon niet zo. Vanuit die gedachte vind ik het beter om 'gewone' Bokkers te screenen en selecteren voor de BC
luxx schreef:Er zijn er maar weinigen die langer moderator dan gebruiker zijn, en daar zit er volgens mij geen één van in de BC, dus ik zie niet in waarom er door dergelijke mensen bevooroordeeld naar moderatorhandelingen en beslissingen zouden kijken.
luxx schreef:Het valt mij juist op (in dit topic maar ook in andere topics) dat oudmoderators zich heel kritisch opstellen t.o.v het beleid en zeer kritische vragen stellen en uitspraken doen.