Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:19

Huh, maar als je jezelf bant op FF dan ban je toch je IP, ongeacht welke browser je daarna gebruikt, je IP blijft toch hetzelfde (tenzij je die veranderd..)?? *kijkt blond snapt niet

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:22

Ik weet niet precies hoe dat zit, want ik ben hier toch, en net firefox geckeckt maar die vind dat ik nog een heleboel seconden moet wachten en wenst me succes met het studeren O:) dus misschien wel vreemd, maar het werkt :D Voor mijn bestwil zou het handig zijn als het eventueel aangepast wordt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:24

Vraagje... Hoe komt het dat ik nu ineens spontaan emails ontvang bij een nieuwe reactie in de topics waar ik heb gepost? En belangrijker, hoe kom ik eraf :+

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:25

als het goed is is dat al aangepast...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:28

Ik heb mezelf gisteravond ook gebanned. Kon gewoon online met m'n telefoon en een stuk of 5 andere browsers ;)

Anoniem

Ik kreeg ze nog binnen vijf minuten geleden, maar ik geloof dat ik ze voor nieuwe topics niet krijg...

Marije_jiplover

Het klopt dat je via IE gewoon op bokt kunt als je jezelf op Firefox geband hebt.
Ik weet niet helemaal precies hoe het zit, maar het komt er op neer dat je jezelf alleen voor die pc en die browser bant vanwaar je werkt op het moment dat je jezelf wil bannen.
Als je dus echt moet studeren, zul je in alle browsers en computers die in huis aanwezig zijn de banfunctie moeten gebruiken.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:33

Nou, ik heb mezelf vandaag geband, tot 2 keer toe notabene, en jawel hoor, mijn huis is opgeruimd, vlees staat netjes te sudderen, zuurstof is keurig besteld, medicijnen zijn bij de apotheek opgehaald én ik heb nog wat aan de studie gedaan!!! Oké, nu ben ik moe, maar wel tevreden.

Bart, dank u zeer!! Hou die ban er alsjeblieft in, want al die berichtjes tussendoor dat er een nieuw bericht is zijn veel te verleidelijk om toch snel even te kijken. En dan te blijven zitten..... :+

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:35

_O- Die tijd kan ik beter spenderen aan het studeren, gezien ik hier op Windesheim genoeg pc 's heb (naast mijn laptop) :+

Ach dan moet ik het dus hebben van mijn doorzettingsvermogen :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:36

Lalidan schreef:
Nou, ik heb mezelf vandaag geband, tot 2 keer toe notabene, en jawel hoor, mijn huis is opgeruimd, vlees staat netjes te sudderen, zuurstof is keurig besteld, medicijnen zijn bij de apotheek opgehaald én ik heb nog wat aan de studie gedaan!!! Oké, nu ben ik moe, maar wel tevreden.

Bart, dank u zeer!! Hou die ban er alsjeblieft in, want al die berichtjes tussendoor dat er een nieuw bericht is zijn veel te verleidelijk om toch snel even te kijken. En dan te blijven zitten..... :+

+:)+

Mara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:39

Ik heb net mijn ' eigen berichten' eens even opgeruimd, door stipjes te verwijderen. Alleen nu krijg ik 1 topic maar niet uit mijn lijst kwijt, deze blijft telkens staan, terwijl anderen wel uit mijn lijst verdwijnen. Hoe kan dit?

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:52

Die topics uit eigen berichten verwijderen lukt hier sowieso niet, telkens als ik op een stipje klik logt bokt me uit en krijg ik de melding 'Deze functie is alleen voor geregistreerde gebruikers'. Help? :D

Wel top dat de PB's weer goed werken, Bart! +:)+

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:02

Weten een van de moderators al een antwoord op de vragen die ik en Naomi_Azzet hadden over het zoeken op gebruikers? Kan het zijn dat die specifieke balk voor het zoeken op gebruikers (die er voorheen altijd echt was) bij ons ontbreekt omdat wij minder dan 25 berichten hebben? Vroeger drukte ik altijd op het "Zoekenbalkje" rechts bovenin. En dan stond onder het "zoeken op kernwoordenbalkje" ook een "zoeken op gebruikersbalkje" En die ben ik dus nu kwijt.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:21

Marije_jiplover schreef:
Het klopt dat je via IE gewoon op bokt kunt als je jezelf op Firefox geband hebt.
Ik weet niet helemaal precies hoe het zit, maar het komt er op neer dat je jezelf alleen voor die pc en die browser bant vanwaar je werkt op het moment dat je jezelf wil bannen.
Als je dus echt moet studeren, zul je in alle browsers en computers die in huis aanwezig zijn de banfunctie moeten gebruiken.

En maakt het ook nog verschil of je tussendoor van internetverbinding wisselt?
Dus als ik mezelf hier op kantoor ban geld die ban (mits niet verlopen) dan nog steeds wanneer ik thuis probeer in te loggen met dezelfde laptop?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:21

Eigenlijk moet ik mijzelf nu gaan bannen want ik moet teveel doen...en ik blijf idd eigen berichten aanklikken...:+

Maar mijzelf er toe zetten...dat is een ander verhaal... :')

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:23

Falona schreef:
Marije_jiplover schreef:

En maakt het ook nog verschil of je tussendoor van internetverbinding wisselt?
Dus als ik mezelf hier op kantoor ban geld die ban (mits niet verlopen) dan nog steeds wanneer ik thuis probeer in te loggen met dezelfde laptop?

Deze laat ik over aan Bart, dat weet ik nl niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:28

Ik zal zo eens de proef op de som nemen (als ik de banknop kan vinden :o)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:30

Ik wou even 30 minuten gebant worden, toen stond er succes met leren/werken! Later starte ik de pagina opnieuw op, en nu kan ik ineens weer bokken? :') het is ongeveer één minuut geleden dat ik op de ban-knop drukte.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:31

jammer dat mijn bewerkingen van mijn foto's t nog steeds niet doen en gewone foto's wel...
hoe kan dat??

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:31

Zou nu weer op de ban-knop drukken, maar dan wordt ik ineens uitgelogd? :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:36

Zal vast al wel gevraagd zijn, dan heb ik eroverheen gelezen, maar hoe kom ik bij de ban-knop? (behalve dan via de OP van dit topic uiteraard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:37

Rock schreef:
Zal vast al wel gevraagd zijn, dan heb ik eroverheen gelezen, maar hoe kom ik bij de ban-knop? (behalve dan via de OP van dit topic uiteraard)

Als ik het goed zeg (deze vraag is eerder in het topic wel al beantwoord):

Vooralsnog test-fase, daarom nu alleen via topic, daarna via andere plaats bereikbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:42

Dank je :*

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:42

Sjanie: ik heb het aan Bart gevraagd.

Wat Nouks hierboven zegt klopt Rock :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:44

Eline schreef:
Sjanie: ik heb het aan Bart gevraagd.