Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Nou, ik heb mezelf vandaag geband, tot 2 keer toe notabene, en jawel hoor, mijn huis is opgeruimd, vlees staat netjes te sudderen, zuurstof is keurig besteld, medicijnen zijn bij de apotheek opgehaald én ik heb nog wat aan de studie gedaan!!! Oké, nu ben ik moe, maar wel tevreden.
Bart, dank u zeer!! Hou die ban er alsjeblieft in, want al die berichtjes tussendoor dat er een nieuw bericht is zijn veel te verleidelijk om toch snel even te kijken. En dan te blijven zitten.....
Marije_jiplover schreef:Het klopt dat je via IE gewoon op bokt kunt als je jezelf op Firefox geband hebt.
Ik weet niet helemaal precies hoe het zit, maar het komt er op neer dat je jezelf alleen voor die pc en die browser bant vanwaar je werkt op het moment dat je jezelf wil bannen.
Als je dus echt moet studeren, zul je in alle browsers en computers die in huis aanwezig zijn de banfunctie moeten gebruiken.
Falona schreef:Marije_jiplover schreef:Het klopt dat je via IE gewoon op bokt kunt als je jezelf op Firefox geband hebt.
Ik weet niet helemaal precies hoe het zit, maar het komt er op neer dat je jezelf alleen voor die pc en die browser bant vanwaar je werkt op het moment dat je jezelf wil bannen.
Als je dus echt moet studeren, zul je in alle browsers en computers die in huis aanwezig zijn de banfunctie moeten gebruiken.
En maakt het ook nog verschil of je tussendoor van internetverbinding wisselt?
Dus als ik mezelf hier op kantoor ban geld die ban (mits niet verlopen) dan nog steeds wanneer ik thuis probeer in te loggen met dezelfde laptop?
Rock schreef:Zal vast al wel gevraagd zijn, dan heb ik eroverheen gelezen, maar hoe kom ik bij de ban-knop? (behalve dan via de OP van dit topic uiteraard)