Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Niet recht door zee, want ojee: een OW!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:47

Juffertje schreef:
Heel wijs van je!
Ik heb mijn tong er ook al vaak afgebeten hoor. Maar ben het nu zat!!

Sommige dingen zijn gemakkelijk te negeren, maar sommigen ook niet en dat moet iedereen snappen toch?

tis maar net hoe je er zelf mee omgaat Lachen echt

Ik kan denk ik wel denken dat de mensen die zo een ontzettende moeite hebben met bokt en het beleid van bokt, dat ze er hele drama's van maken naar alle waarschijnlijkheid IRL ook problemen hebben met overheid, staleigenaren, bazen of gewoon andere mensen om zich heen.......

Tis maar net hoe je ermee omgaat, en hoe belangrijk het voor je is je gelijk te krijgen in ogenschijnlijk onbelangrijke dingen die op het internet gezegd worden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:50

Chiqa schreef:
KiWiKo schreef:
iedereen die zo te klagen heeft moet zich eens afvragen hoe het komt dat bokt zo groot is en fok, cavelettie ed zo klein blijven....... Ik kan je vertellen hoe dat komt, dat komt omdat er hier dingen heel duidelijk zijn, en er sancties volgen als je je niet aan de regels houd.... strakke structuur.

Dan spreek je jezelf wel erg tegen Kiwiko Knipoog Fok heeft namelijk geen regels, alleen die van de wet
om zich zo in kunnen dekken, verder maakt iedereen elkaar daar uit voor rotte vis, dus hoezo strakke structuur? Het loopt wel degelijk Tong uitsteken

Haha!

Chiqa, kom nou toch Lachen Fok EN Fokt passen samen in de holle kies van Bokt Lachen Lachen hoeveel actieve gebruikers komen hun op stuk of 20 op een regenachtige zondagmiddag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:05

KiWiKo schreef:
hoeveel actieve gebruikers komen hun op stuk of 20 op een regenachtige zondagmiddag?

Kiwiwko, dan kom jij zeker nooit op Fok! Wow! Bezoekersaantal zal niet veel verschillen
van Bokt ik denk zelfs dat het daar drukker is.

KiWiKo schreef:
Ik kan denk ik wel denken dat de mensen die zo een ontzettende moeite hebben met bokt en het beleid van bokt, dat ze er hele drama's van maken naar alle waarschijnlijkheid IRL ook problemen hebben met overheid, staleigenaren, bazen of gewoon andere mensen om zich heen.......

Zo dat is even een flink oordeel van de hoogste plank! Sigaar Zouden wij als lid een OW voor kunnen krijgen Duivel

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:08

als je temt en het is ow waardig krijg ik hem ook gewoon hoor.........

geloof me Lachen

volgens mij had bokt een nieuw record van 1500 mensen online onlangs, en wat is het record van fokt???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:13

KiWiKo schreef:
Chiqa, kom nou toch Lachen Fok EN Fokt passen samen in de holle kies van Bokt Lachen Lachen hoeveel actieve gebruikers komen hun op stuk of 20 op een regenachtige zondagmiddag?

Mwah de helft van de gebruikers van bokt posten ongeveer één of minder berichten per maand. Misschien zelfs wel driekwart Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:15

maar ze zijn er wel Lachen Lachen

Juffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:17

chiqa schreef:
KiWiKo schreef:

Zo dat is even een flink oordeel van de hoogste plank! Sigaar Zouden wij als lid een OW voor kunnen krijgen Duivel

Ik vindt het inderdaad nog al een veroordeling en heb het daarom ook getemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:26

KiWiKo schreef:
als je temt en het is ow waardig krijg ik hem ook gewoon hoor.........

geloof me Lachen

volgens mij had bokt een nieuw record van 1500 mensen online onlangs, en wat is het record van fokt???

Uhm:

http://rankings.big-boards.com/?filter=all,DU

Recordaantal online zoek ik nog op. Houd in ieder geval alsjeblieft even op over dat Bokt zo groot is en Fok! zo klein, want Fok! staat er al jaren om bekend de grootste te zijn. Eerst je bronnen checken plz.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:26

KiWiKo schreef:

Het gaat bij andere fora zoals o.a. Fokt niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Juist omdat mensen daar hun eigen mening geven denk je zelf wel 3 keer na of hetgeen je wil posten wel iets toevoegd.
Daar komen gen penny's maar mensen die serieus met hun hobby bezig zijn.
En juist deze mensen worden op Bokt niet serieus genomen maar weggestuurd middels een OW.
Op Bokt kun je alles plaatsen van hoe lang moet mijn tandenbostel zijn tot wat voor kleur handschoenen moet ik dragen bij bij roze bandages. Clown
Op de andere fora leer je nml. zelf na te denken en hier proberen de mods dat voor je te doen.
Er is niets mis mee dat andere forumleden jou hun mening geven zodat je er zelf over na leert te denken.

Hier op Bokt moet je de neus allemaal dezelfde kant op hebben staan en als dat niet zo is dan wordt je eruit gepakt en gestraft.
Ben ik zo duidelijk genoeg? Oeps. laat mijn neus nu weer de andere kant op wijzen. Bloos
Ik vraag me af of bovenstaande weer OW-waardig is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:29

En zo heeft iedereen een eigen plek om te wonen.... toch???

als ik het in lelystad niet naar mijn zin heb, ga ik toch fijn in amsterdam wonen.......

het is echt allemaal niet zo moeilijk Lachen

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:37

Juffertje schreef:
Wat me trouwens giga irriteert is het feit dat er continu een mod of een mid in ons midden is, om onze meningen gelijk met het gras kort te maaien.

Pardon? Er zijn talloze topics op FZ te vinden waar de mods en/of mids en/of beheer zich even afzijdig hielden om wat voor reden dan ook, en daar komt dan meteen de kritiek dat we ons niet durven te laten zien, onze mening niet durven geven en zie je wel, ze zijn er nooit.

Nu zijn er toevallig wel wat modjes/midjes die hun gezicht laten zien en proberen uit te leggen waarom dingen op Bokt gaan zoals ze gaan en dan komt er commentaar dat we jullie meningen meteen kortmaaien. Zie je hoe tegenstrijdig de verwijten vaak zijn en hoe moeilijk het dus is om het goed te doen?

Overigens vind ik ook wel dat het temmen een beetje doorgeslagen is. Het grappige is dat ik er een tijdje geleden bij de mods heel erg voor geijverd heb om mensen in discussies wat meer ruimte te geven, zodat het zichzelf zou reguleren. Dat ging op zich best redelijk, maar wat gebeurde er vervolgens? Een heleboel mensen vonden het beleid toen helemaal volstrekt onduidelijk worden. Hij wel, en zij niet. Enerzijds ben ik er dus heel erg voor om veel minder strak te modden en te midden, anderzijds leidt dat tot ontzettend veel onduidelijkheid en onbegrip bij mensen die het gevoel hebben voor eenzelfde feit veel zwaarder gesanctioneerd te zijn. Best moeilijk, dus Scheve mond .

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:41

KiWiKo schreef:

als ik het in lelystad niet naar mijn zin heb, ga ik toch fijn in amsterdam wonen.......

Dus..............

Ik dacht dat de mods er voor waren om Bokt te verbeteren.
Maar als ik jou zo hoor dan bedoel je dus te zeggen dat als je neus de andere kant op staat je hier maar moet vertrekken?

Ik vind het prettig als je gewoon zegt wat je bedoel en niet rond de pot draait.
Dan begrijpen we elkaar tenminste.
Ik vind overigens dit een raar uitganspunt van een mod.
Ik heb karl66 dit ook al eens horen zeggen.
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:44

Persoonlijk zie ik Bokt niet als het huis waarin ik woon maar als een huis van iemand anders waar ik op visite kom en mee mag discusseren volgens de regels van de gastheer.

Ben ik het niet eens met de regels van de gastheer dan kan ik daarover praten, ben ik het na die gesprekken het nog niet eens met die regels dan voel ik me niet lekker daar en ga ik ergens anders op visite.

Zo simpel zie ik het.

En als een hoop mensen het niet eens zijn met de regels van de gastheer zal Bokt vanzelf kleiner worden, zolang dat niet gebeurd denk ik dat het merendeel zichzelf hier nog prima vermaakt. Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:46

hopla schreef:
KiWiKo schreef:

Dus..............

Ik dacht dat de mods er voor waren om Bokt te verbeteren.
Maar als ik jou zo hoor dan bedoel je dus te zeggen dat als je neus de andere kant op staat je hier maar moet vertrekken?

Ik vind het prettig als je gewoon zegt wat je bedoel en niet rond de pot draait.
Dan begrijpen we elkaar tenminste.
Ik vind overigens dit een raar uitganspunt van een mod.
Ik heb karl66 dit ook al eens horen zeggen.
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

nee, ik zeg alleen dat als je het ergens niet naar je zin hebt dat je dan beter kan gaan........ heel simpel. Iedereen is hier vrijwillig, het is geen noodzakelijke baan, geen noodzakelijke medische ingreep, geen bedreigende situatie waardoor je hier MOET zijn........ iedereen is hier vrijwillig.....

en als het een persoon niet aanstaat hoe het hier gaat, dan staat het die persoon vrij om hier niet meer te komen, daar staan geen sancties op, en heeft geen ernstige gevolgen

99% van de gebruikers zijn tevreden.......... een paar niet...

wat is het probleem dan? voor bokt dan he Lachen in dit geval

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:49

KiWiKo: geen reactie meer op dat Bokt met gemak in de holle kies van Fok! blijkt te passen? Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:51

Ik had het over Fokt Lachen Lachen maargoed, miscommunicatie van mij uit Lachen Lachen

Fok ken ik helemaal niet Lachen is ook niet paardgerelateerd Lachen

maargoed mijn excuses, maar ik bedoelde dus fokt en cavalettie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:52

KiWiKo schreef:

....

Je had het over allebei....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:54

dat zeg ik, zelfs ik kan een foutje maken Lachen Lachen ik bedoelde cavalettie en fokTTTT Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:54

Aaaah je zei fok maar je bedoelde cavalettie, nu snap ik 'um! Haha!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:55

euh dit gaat behoorlijk offtopic is dat een ow waard???

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 21:57

Nouks schreef:
Aaaah je zei fok maar je bedoelde cavalettie, nu snap ik 'um! Haha!

soms typen mijn vingers sneller dan mijn hersenpan werkt, blijf blonT

maar nogmaals Nouks, als jij er gelukkig mee bent, komt hier nogmaals mijn excuses voor het onstane misverstand......

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:01

Citaat:
nee, ik zeg alleen dat als je het ergens niet naar je zin hebt dat je dan beter kan gaan........ heel simpel. Iedereen is hier vrijwillig, het is geen noodzakelijke baan, geen noodzakelijke medische ingreep, geen bedreigende situatie waardoor je hier MOET zijn........ iedereen is hier vrijwillig.....

maw .. er valt niks te bediscuseren Haha! bevalt het niet rot je toch lekker op Vork
voor de genen die al 27 pagina's een poging wagen tot het voeren van een discussie ROFL
dat is zonde van je energie geweest ROFL

of was dat nu juist het hele punt Nors opkijken

maken we nu niet juist SAMEN met zijn ALLEN een bokt ?
of heb ik de boot nu echt gemist ??

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:04

KiWiKo schreef:

en als het een persoon niet aanstaat hoe het hier gaat, dan staat het die persoon vrij om hier niet meer te komen, daar staan geen sancties op, en heeft geen ernstige gevolgen

99% van de gebruikers zijn tevreden.......... een paar niet...

wat is het probleem dan? voor bokt dan he Lachen in dit geval

Kiwiko,

Ik deel je mening hierin niet.
In de huiskamer waar ik in bok durft niemand hier te reageren omdat ze geen zin hebben in een OW.
Vind je het goed dat ik een nieuw topic aanmaak met pol met de vraag of bokkers tevreden zijn?

Ik vraag dit maar voor de zekerheid voordat ik weer op de blaren moet gaan zitten.
Ik vind het echt tijd worden dat er eens goed wordt gekeken of nu werkelijk maar 1% van de bokkers ontevreden is over het OW beleid of dat het er toch stiekum meer zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:05

nickyu schreef:
maw .. er valt niks te bediscuseren Haha! bevalt het niet rot je toch lekker op Vork
voor de genen die al 27 pagina's een poging wagen tot het voeren van een discussie ROFL
dat is zonde van je energie geweest ROFL

of was dat nu juist het hele punt Nors opkijken

Het is maar hoe je het wilt lezen denk ik.

Wat ik lees is dat het wel degelijk gewaardeerd wordt als we onze mening geven alleen dat je niet moet verwachten dat er iets met iedere persoonlijke mening wordt gedaan.
Lijkt me ook onmogelijk.

Als je er niet mee kunt leven dat jouw ideeën niet worden ingewilligd en vind je het niet meer leuk op Bokt omdat je niet meer je mening kan geven zoals jij dat wilt dan is het toch ook gewoon tijd om naar een forum te gaan waar dat wel kan? Lijkt me een vrij normale gedachtengang want je kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken.

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:06

KiWiKo schreef:
dus dan maar ingrijpend renoveren en de andere bewoners er weer last van hebben.

iedereen die zo te klagen heeft moet zich eens afvragen hoe het komt dat bokt zo groot is en fok, cavelettie ed zo klein blijven....... Ik kan je vertellen hoe dat komt, dat komt omdat er hier dingen heel duidelijk zijn, en er sancties volgen als je je niet aan de regels houd.... strakke structuur.

Waarom compleet verbouwen, als je daarmee nog geen 1 procent van de gebruikers gelukkig maakt?

Natuulijk is inbreng goed, meedenken is super...... maar stomweg lopen meuten omdat iemand dr zin niet krijgt of een tik op dr vingers is gewoonweg ........ tja hoe moet je het zeggen Lachen

Het team is constant bezig zichzelf te verbeteren, op allerlei manieren....... zal voor sommige gebruikers nooit tot een tevreden resultaat leiden, kan je je afvragen of dit dan aan de gebruiker ligt of aan bokt?

want er zijn nog altijd duizenden bokkers die absoluut die problemen niet hebben, en dat is nog altijd de grote, grote meerderheid.
het is allemaal niet zo moeilijk, het is zo moeilijk als je het als gebruiker zelf maakt

Sorry Kim, maar dat is echt gelül van een dronken aardbei, dat mensen zich niet laten horen betekent niet vol-automatisch dat ze ook helemaal tevreden zijn hoor. Om er maar van uit te gaan dat 99% van Bokt tevreden is is erg kort door de bocht. Ik persoonlijk word af en toe helemaal flauw van het kinderachtige gekissebis van mensen, het naar mijn idee overmatig temmen (ik persoonlijk vind temmen toch een soort van klikken hoor, kan er niks aan doen. Kijk, als iemand een topic op het verkeerde forum opent en een ander wijst hem/haar daar op OK, maar dat gezeur over elkaars posts vind ik echt heel kinderachtig). Maar ik negeer dat dan gewoon en kom niet meer in de betreffende topics omdat ik geen zin in dat gezeik heb. Naar mijn idee zouden de mods ook veel vaker op die manier moeten reageren, adviseer mensen om elkaar te negeren i.p.v. bans te geven vanwege persoonlijke vetes.
Ik vind het ook een beetje flauw om mensen min of meer te adviseren dan maar niet meer op Bokt te komen, dan mag je dus niet meedenken om dingen te veranderen?
Citaat:

zo'n opmerking vind ik wel erg ver gaan hoor, betekent dat dan dat je IRL ook niet mag meedenken hoe dingen misschien nog beter kunnen? Want volgens mij wordt er helemaal niet zo'n drama van gemaakt, maar gewoon geprobeerd om verbeteringen aan te dragen en aan te geven wat als niet-prettig ervaren wordt. Of, als ik jouw vergelijking doortrek, betekent dat dan dat je IRL ook slecht met kritiek kan omgaan?