russel schreef:Ik denk niet dat het modteam zit te wachten op meer mods en nieuwe mods die in eerste instantie het niet eens zijn met de manier van ow's geven op dit moment.
Het lijkt onderhand wel of er steeds meer mensen het ambieeren om mod/mid te willen worden, zoveel als er al zijn. Ik vind hun tussenkomst in topics juist vaak storend. Is er een leuke discussie die soms even helemaal offtopic gaat, big deal, en dan komt er ineens weer een gekleurde naam binnen vallen met zo een balk en meteen weer dat dreigement met een ow als je weer offtopic gaat, zit er niet op te wachten als de lijst nog meer uitgebreid gaat worden.
Soms denk ik wel eens dat er een hoop mensen stiekum naar de status van mod zitten te hengelen. Het gaat er toch om of het beleid wel zo is dat het nog steeds gewoon leuk blijft, ondanks dat er steeds meer bokkers bij komen? Het gaat erom dat de overgrote groep gebruikers tieners zijn en dat het vaak zelfs de tieners zijn door hun reageren er voor zorgen dat de oudere in leeftijd en boktjaren eerder en sneller een ow hebben te pakken dan de jonkies die toch echt wel dingen roepen die of nergens op slaan of ook zwaar OW-waardig zijn en het niet krijgen. Dus die eerlijkheid. Om daar nu weer nieuwe moddies voor aan te gaan stellen om te beoordelen of het wel eerlijk is zo een ow???
Open dan een openbare schandpaal en laat bans en ow in een openbaar topic door heel bokt en modteam bespreekbaar maken. Aan het eind een jury, telling van de voors en tegens betreffende de omstreden ow of ban. Dan kan bokt unaniem beslissen of het eerlijk is gegaan en die persoon geband is.
Die nieuwe mods zouden er niet komen om beter orde te houden oid, maar om het vele werk wat de mods nu hebben te verlichten zodat iedereen zijn TEMs niet hoeft af te raffelen, maar de tijd kan nemen om het uitgebreid te lezen en te bespreken en niet zomaar even snel OW's uit te delen.
Dat was mijn insteek van nieuwe mods aanstellen.
En nee, ik heb geen ambities