Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffie89 schreef:Ik krijg deze avatar er niet op.
http://img527.imageshack.us/my.php?image=klein5wt.jpg
zelfde probleem als ymneuss
liesjuh91 schreef:Ik krijg mn avarter niet verder verkleint.
Kom er maar niet uit
Dit is hem.
Dribje schreef:Ik kan ook ineens alleen nog maar avatars uploaden via internet?? Dus niet meer van plaatjes vanaf mijn computer/mijn bestanden? Dit kon altijd wel, en heb nooit problemen gehad met avatars, maar zo schiet het niet op.
En Slimmerik, welke verkleinmachine gebruik jij? Ben degene kwijt die ik altijd gebruikte..
justmie schreef:ik kan geen eens een afbeelding meer kiezen![]()
ik kan zeg maar niet op openen ofzo drukken om er eentje te kiezen, hoe los ik dit op?
justmie schreef:ja, zeg maar ehmm.. normaal kun je toch altijd op "openen" of iets dergelijks klikken, zodat je een bestand/afbeelding kunt selecteren als avatar? dat staat er bij mij dus helemaal niet meer... ik kan alleen nog een url invullen, maar die werkt ook niet, of de afmetingen ofzo
justmie schreef:ja, zeg maar ehmm.. normaal kun je toch altijd op "openen" of iets dergelijks klikken, zodat je een bestand/afbeelding kunt selecteren als avatar? dat staat er bij mij dus helemaal niet meer... ik kan alleen nog een url invullen, maar die werkt ook niet, of de afmetingen ofzo
balli schreef:kan je geen foto meer als avator vanuit je computer? moet je hem eerst ergens op 't net opslaan? en zoja, wat is een goede site om hem dan op te slaan? (mijnalbum krijg je mijnalbum.nl erop)...
door_ schreef:okay, help!!!
Ik heb mijn foto verkleind via imageshack, maar welke link ik ook gebruik, hij blijft zeggen (bokt) dat de plaats niet bestaat....of hij doet helemaal niets!!!
HELP!!!
het gaat om deze foto:
Dribje schreef:Wie kan dit plaatje voor mij verkleinen: