Aanstootgevend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:52

neetoch schreef:
Nou als je oprecht een discussie wil aangaan, pak je het prettiger aan. Als je alleen maar wilt schoppen, kom je met gestrekt been in en laat je duidelijk merken dat je aan het "sherlock holmsen" bent geweest.
Dus die scheidslijn bepaal je in den beginne toch mooi zelf.

Sherlock Holmsen betekent denk ik, dat je in iemand zijn/haar berichten opzoek gaat naar zaken die in het verleden zijn geschreven. Anderen zullen mij wellicht herkennen aan mijn schrijfstijl/manier van reageren, puur door het bericht dat ik plaats en zonder te moeten Sherlock Holmsen. Dat geldt andersom ook. Ook ik herken mensen aan hun gebruikersnaam en herinner me zaken uit het verleden. Heeft dus niets te maken met Sherlock Holmsen.
Dit is wat mij betreft dus precies een bericht dat valt onder 'tere zieltjes'.
Mensen mogen mij blijkbaar ergens aan herkennen, en daar commentaar op leveren. Maar als ik mensen herken en commentaar geef, mag dat niet en is het Sherlock Holmsen? Dat lijkt me een kant op redeneren.

Dat jij dat schoppen vindt, is je goed recht. Zoals ik zei, denkt iedereen daar anders over en is ieder hier met een eigen idee op dit forum te vinden. Hoeveel mensen spelen spelletjes via dit forum? Of komen om vriendinnen te maken? Prima, lekker doen. De ander komt om te discussiëren. Dat jij daar een gestekt been van maakt, zegt wellicht ook iets over jou en je daarbij behorende vermogen tot incasseren.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:53

Joman schreef:
IMANDRA schreef:
Blijkbaar wel, aldus een jurist waarvan ik het heb gelezen. Maar het is erg ingewikkeld, dus misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Kijk hier maar, vooral die tweede link (en de comments/reacties op dat bericht): https://www.security.nl/posting/40390/J ... ijderen%3F
https://blog.iusmentis.com/2018/04/03/g ... iscussies/

Daar staat precies in hoe het zit: berichten moeten verwijderd worden, tenzij een zwaarwegend belang. Dat zou zo kunnen zijn, wanneer bijvoorbeeld hele discussies door verwijdering onleesbaar worden. In dat geval moet worden geanonimiseerd.

"In Nederland komt er naast de AVG de zogeheten Uitvoeringswet AVG, met daarin een aantal belangwekkende uitzonderingen bij “journalistieke doeleinden of academische, artistieke of literaire uitdrukkingsvormen”. Alle rechten die je normaal hebt, zoals inzage, correctie en verwijdering, gelden bij deze uitingsvormen niet. Daarmee kun je als forum dus ook andere verzoeken pareren, althans voor zover het gaat om persoonsgegevens die als journalistiek of literair te duiden zijn. Dat is wat mij betreft beperkt tot de postings of reacties zelf. Zaken als iemands profiel of interesses vallen daar buiten."

"Nee, omdat [reacties in een discussie, red.] uitingen zijn voor journalistieke, literaire of artistieke doeleinden en daar het vergeetrecht/verwijderrecht niet op geldt. [...] Volgens het Hof van Justitie is daar sprake van bij iedere vorm van kennisgeving aan het publiek van feiten, meningen of ideeën (Satamedia-arrest) ongeacht of je dat als professional doet of als privépersoon. Er zit ook geen toets in van hoog- of laagwaardige journalistiek (Satamedia, maar ook ons HR Van Gasteren/Hemelrijk). De slowchat van de buurt is net zo goed een journalistieke uiting als een diepgravend researchartikel in Time Magazine."

Kan je deze quotes dan uitleggen? Oprecht benieuwd. Ook een slow-chat (geen discussie) valt onder dit belang aldus deze jurist.
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 24-07-20 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:53

Het lijkt me verstandig in deze discussie de AVG/verwijdervergissing er niet ook nog bij te halen. Heel kort: forums hebben niet per se een uitzonderingspositie, maar het gaat over de kwalificatie van je post. De AVG gaat niet over de berichten die je post, maar gaat over de persoonsgegevens die erin staan. Persoonsgegevens moeten op verzoek verwijderd worden, de berichten zelf niet.

De AVG is wel relevant in de combinatie juridische mogelijkheden/technische mogelijkheden. In onze huidige voorwaarden staat dat die gegevens prive zijn en dat we daar niet in kijken. Die voorwaarden kan je wel veranderen, maar daarmee kun je niet met terugwerkende krachten die berichten onprive maken (fair play: tijdens het spel mag je de regels niet veranderen). De vraag is dan of het technisch mogelijk is daar een harde scheiding in te maken. Als je inderdaad direct op pb's wil kunnen modden. Misschien is het wenselijker om daar een wat privacyvriendelijker tussenoplossing voor te zoeken, waarbij iemand vrijwillig zijn post kan delen met het team. Dat is nu technisch nog niet mogelijk. Zit je ook nog met het probleem dat je dan niet weet in welke context dat bericht is verzonden, omdat je alleen maar ziet wat er bewust openbaar is gemaakt.

Ibbel: eerder stelde ik al de vraag hoe de gebruikers aankijken tegen het vaststellen van modbare grenzen: dit mag wel, dat mag niet. Dat is niet omdat ik daar geen ideeën over heb. Ik kan heel goed groepsbeslissingen nemen, dat heb ik van huis uit meegekregen. Maar ik denk dat het belangrijk is om daar ook de meningen van de gebruikers zelf over te horen. Zoals je in dit topic kunt lezen zijn die alleen eenduidig als het over harde bedreigingen gaat, maar ik zie ook de reactie 'mensen mogen wel eens wat meer eelt kweken'. Ik ben wel benieuwd waar bijvoorbeeld jij de modbare grens zou stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:55

IMANDRA schreef:
Joman schreef:

Daar staat precies in hoe het zit: berichten moeten verwijderd worden, tenzij een zwaarwegend belang. Dat zou zo kunnen zijn, wanneer bijvoorbeeld hele discussies door verwijdering onleesbaar worden. In dat geval moet worden geanonimiseerd.

"In Nederland komt er naast de AVG de zogeheten Uitvoeringswet AVG, met daarin een aantal belangwekkende uitzonderingen bij “journalistieke doeleinden of academische, artistieke of literaire uitdrukkingsvormen”. Alle rechten die je normaal hebt, zoals inzage, correctie en verwijdering, gelden bij deze uitingsvormen niet. Daarmee kun je als forum dus ook andere verzoeken pareren, althans voor zover het gaat om persoonsgegevens die als journalistiek of literair te duiden zijn. Dat is wat mij betreft beperkt tot de postings of reacties zelf. Zaken als iemands profiel of interesses vallen daar buiten."

"Nee, omdat [reacties in een discussie, red.] uitingen zijn voor journalistieke, literaire of artistieke doeleinden en daar het vergeetrecht/verwijderrecht niet op geldt. [...] Volgens het Hof van Justitie is daar sprake van bij iedere vorm van kennisgeving aan het publiek van feiten, meningen of ideeën (Satamedia-arrest) ongeacht of je dat als professional doet of als privépersoon. Er zit ook geen toets in van hoog- of laagwaardige journalistiek (Satamedia, maar ook ons HR Van Gasteren/Hemelrijk). De slowchat van de buurt is net zo goed een journalistieke uiting als een diepgravend researchartikel in Time Magazine."

Kan je deze quotes dan uitleggen? Oprecht benieuwd. Ook een slow-chat (geen discussie) valt onder dit belang aldus deze jurist.

Ik stuur je zo of morgen wel even een pm.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:56

Joman, weet je wat nou zo lastig is? Jouw manier van discussieren/formuleren wekt direct irritatie op. En dat betekent dat wat jij over wilt brengen direct de mist in gaat.
Dat heeft dan niet veel zin. Als je wilt discussieren, iets aan iemand wilt leren, zelf misschien iets wilt leren hier, dan is een wat minder ongenuanceerde harde manier van formuleren gewoon prettiger.
Dat heeft weinig met incasseren te maken en tere zieltjes, dat heeft met een gebrek aan inlevensvermogen te maken aan jouw kant. En dat is dan best wel zonde als je zinnige dingen in te brengen hebt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:56

Ik moet zeggen dat ik bepaalde reacties naar miranda/het team echt even behoorlijk zuur vind.
En ook een andere kant wil laten horen.

Er wordt flink afgegeven dat er bepaalde dingen niet (goed genoeg veranderen) en ookal word er zo netjes en vriendelijk mogelijk antwoord op gegeven is het nog niet goed genoeg.
Ik vraag me dan acht af of het dan echt zo erg is als je al die jaren nog steeds op bokt zit. Het team veranderd..de gebruikers veranderen..de maatschappij veranderd. Wat toen allemaal niet kon of lukte wil niet zeggen dat dat nu niet kan.
En als het nu nog steeds niet kan dan heeft dat een reden.
Er zal dan uiteindelijk ook een keuze gemaakt moeten worden dat er bepaalde keuzes worden gemaakt op bokt en of je je daarin kan vinden of niet.

Het beweren dat er niks aan wordt gedaan en het toch allemaal hetzelfde zal zijn en in het negatieve hangen vind ik voor ons als team niet eerlijk. We zijn nu in diverse topics bezig om te kijken wat we met jullie genoemde punten kunnen doen.
1 daarvan hebben jullie al voorbij zien komen.

Niet alleen gebruikers krijgen een hoop over zich heen wat echt ontzettend rot is. Ook het team. Waarom is dat wel ok ?

Tot nu toe zie ik iedereen netjes naar jullie reageren en open staan voor alle ideeën. En ik meen oprecht dat ik voor het grootste deel het echt een fijn topic vind waarin toch best veel begrip naar de gebruikers is.
Mag die dan ook wat meer naar het team? Een beetje meer vertrouwen dat wat we hier neerzetten ook echt zo is.
Als we overleggen dan doen we dat ook.
Als iets niet lukt dan is dat ook.
Als we iets niet snappen/weten vragen we het.

Mbt mods die je niet mag. Ik weet natuurlijk niet waarom en Miranda had al uitgelegd dat je bij de hoofdmods altijd terecht kan. Maar staan jullie bijvoorbeeld ook open voor gesprekken met de mods ?
Oprechte interesse (weet ook niet of ik tussen de mods behoor natuurlijk) maar ik kan me voorstellen dat als foeien niet kan en je wel veel frustratie voelt bij de berichten er misschien een oplossing kan zitten op die manier ?
Of is het echt van een hele andere orde dan irritaties ?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:58

Is goed, bedankt.

@Prrr: de discussie is hier wellicht overbodig, maar het punt wat ik wilde maken is dat het wel gebruiksvriendelijk is om gebruikers onbeperkt hun berichten te laten verwijderen/wijzigen. Of dat nu moet van de wet of niet. In de praktijk blijkt dat een discussie nog goed leesbaar is, omdat enkel niet-relevante bijdragen worden verwijderd. Op bokt moet het verwijderen via een mod en dan moet er dus al een zwaarwegend belang bij komen alvorens dit gedaan wordt. Ik heb een tijd terug een bericht willen verwijderen omdat hier in mijn ogen herkenbare informatie in stond. Daar heb ik flink over moeten lobbyen voordat het compromis werd gedaan dat die in mijn ogen herkenbare informatie eruit werd gehaald. Het zou veel makkelijker zijn als ik zelf dat deel zou kunnen wijzigen/verwijderen, het had voor de discussie ook niet uitgemaakt.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 15:59

Ik zou zeker wel open staan voor een gesprek met een mod. Gister nog een fijn gesprek met Miranda gehad. Eerlijk snap ik ook niet zo goed waarom er hier zo banketstaaf gereageerd word, ik vind dat het heel snel en goed opgepakt word.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:02

Prrrr schreef:
Ibbel: eerder stelde ik al de vraag hoe de gebruikers aankijken tegen het vaststellen van modbare grenzen: dit mag wel, dat mag niet. Dat is niet omdat ik daar geen ideeën over heb. Ik kan heel goed groepsbeslissingen nemen, dat heb ik van huis uit meegekregen. Maar ik denk dat het belangrijk is om daar ook de meningen van de gebruikers zelf over te horen. Zoals je in dit topic kunt lezen zijn die alleen eenduidig als het over harde bedreigingen gaat, maar ik zie ook de reactie 'mensen mogen wel eens wat meer eelt kweken'. Ik ben wel benieuwd waar bijvoorbeeld jij de modbare grens zou stellen.

Zoveel mensen zoveel wensen.
Ik denk dat het voordeel van een forum is dat de beheerders dus wél hun eigen grenzen kunnen en mogen stellen. Dat heeft bokt tot nu toe ook gedaan, bij mijn weten.

Ik denk dat de behoefte aan eelt kweken niet zo hard speelt. De meeste bokkers reageren niet overgevoelig op kritiek, naar mijn gevoel.
Er is een heel aantal bokkers die zeer recht op de man posten (zijn ook vaak mannen trouwens :)) ) waar bij mijn weten niet echt heel vaak op gereageerd wordt als zijnde 'te direct'.

Ik zit echt meer in het hokje: er mag wel wat beleefder/met meer inlevensvermogen gepost worden, om de simpele reden dat de boodschap (hoe 'foutief' ook in de ogen van anderen) dan in ieder geval op inhoud wordt beoordeeld en niet op de (agressieve of directe) toon.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:03

Het is wel goed dat het nu allemaal eens gezegd wordt. Misschien soms wat hard naar de Mods toe, maar dan moeten ze er maar bij bedenken dat er wel eens oud zeer, of onbegrepen zeer naar boven zou kunnen komen. Dat moet er even uit zeg maar.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:04

Ik denk dan ook weer niet dat het zo negatief opgepakt moet worden, als je dingen bespreekt die bokkers verbeterd willen zien worden er nu eenmaal geen dingen aangedragen die al fijn gaan.
En klinkt het al snel allemaal erg ontevreden.
Maar dat moet je dan wel kunnen filteren :)

Er is ook al meerder malen aan gegeven dat het zo fijn is dat Miranda steeds weer zo snel reageert.
Wat ook fijn is :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:06

rien10 schreef:
Het is wel goed dat het nu allemaal eens gezegd wordt. Misschien soms wat hard naar de Mods toe, maar dan moeten ze er maar bij bedenken dat er wel eens oud zeer, of onbegrepen zeer naar boven zou kunnen komen. Dat moet er even uit zeg maar.

Ik snap ook echt wel dat er frustraties zijn hoor. En ik stuur ook rustig een compliment naar iemand als ik iets moois/leuks of een jarige zie bijvoorbeeld.
Juist omdat mod zijn in mijn ogen niet alleen het foei roepen en bijsturen is.
Daarom komt het misschien even harder binnen als je zo je best probeerd te doen met het hele team.
Maar we moeten het er regelmatig maar even bij bedenken dat er een emotie bij komt kijken.
Dat weet je als je mod bent. Maar is ook wel fijn als het eens niet hoeft toch !

En mocht er iets zijn waarbij ik iets zeg waardoor iemand denkt wat zegt zij nou... stuur me gerust die pb. Die staat daar altijd voor open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:06

Ibbel schreef:
Joman, weet je wat nou zo lastig is? Jouw manier van discussieren/formuleren wekt direct irritatie op. En dat betekent dat wat jij over wilt brengen direct de mist in gaat.
Dat heeft dan niet veel zin. Als je wilt discussieren, iets aan iemand wilt leren, zelf misschien iets wilt leren hier, dan is een wat minder ongenuanceerde harde manier van formuleren gewoon prettiger.
Dat heeft weinig met incasseren te maken en tere zieltjes, dat heeft met een gebrek aan inlevensvermogen te maken aan jouw kant. En dat is dan best wel zonde als je zinnige dingen in te brengen hebt.

Dat wekt inderdaad bij sommigen direct irritatie op. Bij anderen niet :) Mensen hoeven niks van mij te leren of aan te nemen. Ik zit hier ook niet om iets van anderen te leren, tenzij ik een hulpvraag stel.
Ik ontken helemaal niet dat ik gerust direct reageer, of niet (sociaal) wenselijk. Maar nogmaals, daarvoor zit ik hier niet. Wanneer anderen aanstoot nemen aan mijn manier van reageren, kunnen ze toch heel gemakkelijk op de foei-knop drukken of temmen? Een mod gaat daarmee echt wel aan de slag hoor. Hoewel ik de mods niet erg hoog heb zitten, vind ik dat in dit topic de mods wel te kort wordt gedaan door conclusies die hierover worden getrokken.
En ik vind wel dat het te maken heeft met tere zieltjes. Jij vind van niet, prima toch?

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:07

Joman schreef:
neetoch schreef:
Nou als je oprecht een discussie wil aangaan, pak je het prettiger aan. Als je alleen maar wilt schoppen, kom je met gestrekt been in en laat je duidelijk merken dat je aan het "sherlock holmsen" bent geweest.
Dus die scheidslijn bepaal je in den beginne toch mooi zelf.

Sherlock Holmsen betekent denk ik, dat je in iemand zijn/haar berichten opzoek gaat naar zaken die in het verleden zijn geschreven. Anderen zullen mij wellicht herkennen aan mijn schrijfstijl/manier van reageren, puur door het bericht dat ik plaats en zonder te moeten Sherlock Holmsen. Dat geldt andersom ook. Ook ik herken mensen aan hun gebruikersnaam en herinner me zaken uit het verleden. Heeft dus niets te maken met Sherlock Holmsen.
Mensen mogen mij blijkbaar ergens aan herkennen, en daar commentaar op leveren. Maar als ik mensen herken en commentaar geef, mag dat niet en is het Sherlock Holmsen? Dat lijkt me een kant op redeneren.

Dat jij dat schoppen vindt, is je goed recht. Zoals ik zei, denkt iedereen daar anders over en is ieder hier met een eigen idee op dit forum te vinden. Hoeveel mensen spelen spelletjes via dit forum? Of komen om vriendinnen te maken? Prima, lekker doen. De ander komt om te discussiëren. Dat jij daar een gestekt been van maakt, zegt wellicht ook iets over jou en je daarbij behorende vermogen tot incasseren.

Ik weet niet hoor, maar jij vraagt wat dan die scheidslijn is. Ik geef aan hoe dat ik dat zie, wat trouwens meer in zijn algemeenheid was dan persoonlijk tegen jou gericht. Dat jij je daar persoonlijk op aangesproken voelt, geeft meer aan dat jij het tere zieltje bezit. Ik ben in dit topic namelijk al van het begin af aan het melden dat ik dat "sherloc holmsen" van de zotte vind en niet mogelijk zou mogen zijn.

Ik ben namelijk van mening dat als je oprecht een discussie aan wilt gaan je het anders aanpakt dan gelijk met verwijten of oude berichten aan te komen. Want met dat laatste start je nooit een discussie op namelijk, wel gelijk ruzie als de ander zich aangesproken voelt.

Nu ken ik jou verder niet en je boeit mij ook niet.
Ik zag idd vanochtend toevallig jouw berichten in een topic en ik vond eigenlijk voornamelijk dat de ts van dat topic heel sterk reageerde op jouw berichten. En dat was het dan ook.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:09

Het gaat tenminste openbaar en niet per scheld-PB :+ (hoop ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:10

neetoch schreef:
Joman schreef:

Ik weet niet hoor, maar jij vraagt wat dan die scheidslijn is. Ik geef aan hoe dat ik dat zie, wat trouwens meer in zijn algemeenheid was dan persoonlijk tegen jou gericht. Dat jij je daar persoonlijk op aangesproken voelt, geeft meer aan dat jij het tere zieltje bezit. Ik ben in dit topic namelijk al van het begin af aan het melden dat ik dat "sherloc holmsen" van de zotte vind en niet mogelijk zou mogen zijn.

Ik ben namelijk van mening dat als je oprecht een discussie aan wilt gaan je het anders aanpakt dan gelijk met verwijten of oude berichten aan te komen. Want met dat laatste start je nooit een discussie op namelijk, wel gelijk ruzie als de ander zich aangesproken voelt.

Nu ken ik jou verder niet en je boeit mij ook niet.
Ik zag idd vanochtend toevallig jouw berichten in een topic en ik vond eigenlijk voornamelijk dat de ts van dat topic heel sterk reageerde op jouw berichten. En dat was het dan ook.

Nee, ik vraag me af wie hier kan bepalen wat die scheidslijn is. Ik vraag me niet af wat die scheidslijn is. Want die lijn is voor mezelf perfect helder :)
Oh nee hoor, ik heb geen teer zieltje, maak je maar niet druk :) Ik ga dus niet zitten Sherlock Holmsen en heel dit topic nalezen op jouw berichten en wat je al dan niet hebt geplaatst. Dat vind ik vrij zinloos en bovendien niet interessant. Dus ik reageer op wat ik nu lees, niet op wat jij in het verleden plaatst.

Verder hoop ik dat je temt bij een mod, en/of in het vervolg in het topic reageert als je het ergens niet mee eens bent, ipv achteraf ergens sneu gaan zitten klikken. Want dat is in principe wat je doet :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-07-20 16:11, in het totaal 2 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:10

Ibbel schreef:
Het gaat tenminste openbaar en niet per scheld-PB :+ (hoop ik)

Als die ooit nog komt, gooi ik 'm gelijk openbaar.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:12

Wel grappig dat sommige mensen hier zo ontzettend in de slachtoffer rol kruipen die zelf de akeligste pbs gestuurd hebben. Iets met wie de bal kaatst denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:14

sureido schreef:
Wel grappig dat sommige mensen hier zo ontzettend in de slachtoffer rol kruipen die zelf de akeligste pbs gestuurd hebben. Iets met wie de bal kaatst denk ik dan.

Ach, mensen vallen vanzelf een keer door de mand.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:17

Anoniem schreef:
sureido schreef:

:')

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:17

[***] schreef:
Ibbel schreef:
...
Ik heb echt zelden of nooit hier op FZ het gevoel dat er primair gereageerd wordt met: "goh, hoe zouden we dit nu eens mooi kunnen oplossen ondanks dat we dénken dat er een hoop mitsen en maren aan vast zouden kunnen zitten."
Nee het is bíjna altijd: ja, ik snap het/ik neem het mee, mááááár... en dan komt er 'geen tijd, geen prioriteit, technisch moeilijk, hoeveel mensen willen dit -> te weinig, dus geen echt issue, er komt iets anders aan waarin dit wel anders gaat/opgelost is' en vul maar aan/in.

Dat rijtje wordt zo langzamerhand wat sleets. Die wortels worden ons al 15 jaar voorgehouden.

Maar soms is het ook gewoon zo, dat er geen tijd is, dat het prioriteit is. Heb je dan liever dat we 'liegen' om het even heel stom te zeggen?
....
.

Hier wordt denk ik wel iets belangrijks genoemd. Dat bepaalde punten die nu in dit topic geen prioriteit zullen zijn is duidelijk. Maar wat ik me dan afvraag: voor wie heeft het geen prioriteit? Blijkbaar voor vele gebruikers wel. En als er deze keer ook geen prioriteit aan gegeven zal worden, dan zal in de toekomst dit topic zich weer herhalen, zoals het nu al meerdere keren is gebeurd schijnbaar.

Misschien is het een idee om zodra alle punten in dit topic verzameld zijn een enquete op te stellen die alle bokkers kunnen invullen en die ergens duidelijk zichtbaar komt op het forum. Inventariseer over die paar punten hoe bokt erover denkt en bepaal aan de hand van die uitslagen of het prioriteit heeft. (+ maak de statistieken openbaar)

Bedankt voor de snelle en veelal zorgvuldige reacties vanuit het team :j

Ik ben benieuwd welke veranderingen dit teweeg gaat brengen.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:18

Huh? klikken? :(:) Ik ben geen rat ik ben een Rotterdammer en zelfs ik vind het bijzonder rot jouw strot uitkomen, dus laat maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:19

sureido schreef:

Ik heb genoeg pb's met lelijke inhoud naar mensen gestuurd :)
Slachtofferrol bespeur ik hier dan weer niet. Maargoed, het is maar net hoe je zaken leest en interpreteert.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:20

Waarom betrek je het dan meteen op jezelf Joman?

Ik heb geen moeite met ergens met een gestrekt been in gaan, maar er is een verschil tussen je mening als waarheid gaan staan schreeuwen op een forum of een open blik houden en agree to disagree.

PB's met wat voor verwensingen dan ook, zeker naar jongere meiden, vind ik persoonlijk niet oké. Best kansloos zelfs.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 24-07-20 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:20

Anoniem schreef:
sureido schreef:

I see what you did there :=