neetoch schreef:Nou als je oprecht een discussie wil aangaan, pak je het prettiger aan. Als je alleen maar wilt schoppen, kom je met gestrekt been in en laat je duidelijk merken dat je aan het "sherlock holmsen" bent geweest.
Dus die scheidslijn bepaal je in den beginne toch mooi zelf.
Sherlock Holmsen betekent denk ik, dat je in iemand zijn/haar berichten opzoek gaat naar zaken die in het verleden zijn geschreven. Anderen zullen mij wellicht herkennen aan mijn schrijfstijl/manier van reageren, puur door het bericht dat ik plaats en zonder te moeten Sherlock Holmsen. Dat geldt andersom ook. Ook ik herken mensen aan hun gebruikersnaam en herinner me zaken uit het verleden. Heeft dus niets te maken met Sherlock Holmsen.
Dit is wat mij betreft dus precies een bericht dat valt onder 'tere zieltjes'.
Mensen mogen mij blijkbaar ergens aan herkennen, en daar commentaar op leveren. Maar als ik mensen herken en commentaar geef, mag dat niet en is het Sherlock Holmsen? Dat lijkt me een kant op redeneren.
Dat jij dat schoppen vindt, is je goed recht. Zoals ik zei, denkt iedereen daar anders over en is ieder hier met een eigen idee op dit forum te vinden. Hoeveel mensen spelen spelletjes via dit forum? Of komen om vriendinnen te maken? Prima, lekker doen. De ander komt om te discussiëren. Dat jij daar een gestekt been van maakt, zegt wellicht ook iets over jou en je daarbij behorende vermogen tot incasseren.