nynke55 schreef:Shellyke, er kan 100 keer door mods gepost worden dat zij geen PB's lezen en blijkbaar heb jij dat zelf niet meegemaakt maar weet je het van andere bokkers. Dat lijkt me een verklaring uit 2e hand (is CSI e.d toch nog ergens nuttig voor) en is derhalve niet betrouwbaar.
Om nu het boktleaks topic weer tevoorschijn te halen is echt ouwe koeien uit de sloot halen. Dat topic is netjes afgesloten door Bokt en gebruikers. Daarna is er nog de ronde tafel bespreking geweest en uiteindelijk blijkt, dat er bokkers blijven die niet geloven wat ze verteld word.
Dat is je goed recht, maar dan is het aan jou om je aan te passen, Bokt kan je schijnbaar niet overtuigen dat zij geen PB's lezen.
Nynke55, moet ik persoonlijk wat meegemaakt hebben om iets te geloven? De oude koeien van Boktleaks was wel de waarheid, als jij daarintegen in sprookjes wilt geloven is prima hoor!! Zowel beide door jou aangehaalde topics zijn geëindigd zoals er al zovele zijn geëindigd maar beide niet netjes want er is niks opgelost anders bleven de topics niet komen.
Ik zie niet in waarom ik me zou moeten aanpassen aan Bokt, aanpassen betekend ook meegaan met de meute en daar pas ik voor. Ik blijf liever mezelf als je het niet erg vind. En is het zo vreemd dat Bokt mij en vele niet kunnen overtuigen, dacht het niet, ook zij hebben al dan niet hun eigen eravring met Bokt opgedaan om daar niet in mee te gaan.
Angela, maar ik geloof dat we (ik ook) aan het afdwalen zijn. Dit is ook een onderdeel van het monddood maken, ik zie het dan ook niet als afdwalen. Pb's die gelezen werden/ worden en nav werden/worden er sancties opgelegd. Als dat uitdraaid op een ban oid ben je monddood gemaakt. Ook jij bent on topic bezig hoor.
Oh jee, geloven doen we in de kerk, en daar een leuke discussie over voeren. Ik ben bang dat die discussie niet zo heel leuk zou worden gezien hetgeen wat er de laatste jaren aan het licht is gekomen. Maar nu weer on topic.