Transparantie over ban.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:42

MirandaFuego schreef:
Electra63, dat is ook de bedoeling, beetje intimidatie en griezelen, die mannen zijn niet voor algemeen misbruik!
Maar bij sommige dames zou ik ook wel eens persoonlijk een woordje willen spreken, er zijn er namelijk nogal wat die denken dat je via bokt geen normale omgangsvormen hoeft te hanteren, dat zullen ze misschien beter snappen als je ze in de ogen kijkt! :j

Maar dan begint het weer: wat zijn de normale omgangsvormen? Ok, men mag niet vloeken, bedreigen, bedriegen in een topic/forum. Maar als je wat (cynische) humor hebt? Of je gaat (af en toe) eens off-topic? Zijn dat redenen voor waarschuwende vingers, belerende PB's of dreigementen met OW's? Zie de voorbeelden die in dit topic zijn gegeven.

MirandaMalik

Re: Transparantie over ban.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:24

Nou, ik vind dat je er maar aan moet denken of je zulke dingen ook 'in het echt' tegen iemand zou zeggen, dat stukje respect mis ik vaak.
Er moet ook niet teveel betutteld worden door de moddies op bokt, heel veel dingen lossen zichzelf wel weer op.
It's a thin line between love and hate dus het blijft een gevoelkwestie denk ik, moeilijk aan banden te leggen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:32

Ik hoor net uit betrouwbare bron, dat er nog een "beroemde/beruchte" mannelijke bokker is geband, permanent? Ook daar zou ik graag transparantie in zien?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:37

Electra63 schreef:
Ik hoor net uit betrouwbare bron, dat er nog een "beroemde/beruchte" mannelijke bokker is geband, permanent? Ook daar zou ik graag transparantie in zien?

Dit hoorde ik ook :j nu is hij ineens verdwenen en niemand weet waarom :)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:40

Quera,

Niet om te speculeren.
Maar ik denk dat ik heel goed weet waarom

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 15:41

T was niet de meest favo van de meeste gebruikers.....maar zou toch wel willen weten waarom....en weer een man.....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:42

Lieffiefi schreef:
Quera,

Niet om te speculeren.
Maar ik denk dat ik heel goed weet waarom

Klopt lieffiefi maar zeker zul je dat nooit weten. Omdat die transparantie er niet is.

Was die er wel geweest dan zou er veel minder gespeculeerd worden omdat mensen kunnen zien in grote lijnen waarom deze bokker een ban heeft.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:44

papagroom schreef:
T was niet de meest favo van de meeste gebruikers.....maar zou toch wel willen weten waarom....en weer een man.....

Ik ga toch wel een beetje geloven in jouw therorie :D , straks moeten wij jou en Kadankovitch ook nog missen? :+

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:51

Hier nog 1. Ik "mocht" hem wel. Maar ik schijn een apart soort humor leuk te vinden. En ja weer een man. Misschien staan de biologische klokken het zelfde afgesteld? Gaat wel saai worden zonder al deze kerels.

Van de week stond ik op het punt een mod te temmen. Ik heb zeer plotseling een hond verloren aan een ontsteking aan het milt. Kreeg te horen dat ik het verkeerd schreef en dat ik via google wel had kunnen zien hoe het wel geschreven moest worden. Het was niet belerend bedoelt. Daar zit ik op dat moment niet op te wachten. Worden moderatoren gekozen op te weinig inlevingsvermogen of zo?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 16:00

jeetje aikon....sterkte....

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:13

Dank je. Hond was 12 en altijd bij mij geweest. Dus wat de mod melde schoot flink in het verkeerde keelgat. Om deze reden reageer ik niet meer in mijn eigen topic. Geheid dat ik een OW krijg met verdere dreigingen als ik hier tegen in vlieg.
Dit geeft mij wel een steeds beter beeld van moddies. Ook wat hier gemeld is, reageren moderatoren puur op eigen beleving en houden geen rekening met de werkelijke wereld. Vraag mij dus steeds meer af hoeveel ban's er onterecht gegeven zijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:19

Sterkte Aikon, ik zie wel eens vaker van dat soort onbenullige opmerkingen in topics met een ernstige ondertoon. Misschien moderators die heel jong zijn en geen inlevingsvermogen?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 16:20

vandaar dat wij dus om transparantie vragen......

geef ns een link als je wilt.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:35

Deze mod is 30 volgens profiel. Die zou toch beter moeten weten.

Maar ik twijfel vaak aan de levens ervaring van veel mods gezien hoe ze reageren.

Dus transparantie GRAAG.

Krijgen moddies ook OW's en ban's? Dit vraag ik mij even snel af.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:36

aikon schreef:
Dank je. Hond was 12 en altijd bij mij geweest. Dus wat de mod melde schoot flink in het verkeerde keelgat. Om deze reden reageer ik niet meer in mijn eigen topic. Geheid dat ik een OW krijg met verdere dreigingen als ik hier tegen in vlieg.
Dit geeft mij wel een steeds beter beeld van moddies. Ook wat hier gemeld is, reageren moderatoren puur op eigen beleving en houden geen rekening met de werkelijke wereld. Vraag mij dus steeds meer af hoeveel ban's er onterecht gegeven zijn.

aikon, allereerst gecondoleerd met je hond, het is altijd vreselijk je huisdier te moeten inslapen.
Net heb ik je topic gelezen, ik vind dat het wel meevalt.
Ik denk dat het vooral door jou verkeerd wordt opgevat, omdat je emotioneel reageert, ook heel logisch trouwens.
Maar ze bedoelt dat als je het nog op wilt zoeken, je het met de verkeerde spelling niet goed kan, al is het een beetje overdreven.
Spellingsverbetering hoort toch zeker niet bij de taak van een moddy, ze had dat ook achterwege kunnen laten.
Maar toch denk ik dat ze het niet rottig bedoelt, het komt op jou verkeerd over en dat heb je al snel omdat het geschreven wordt en niet gezegd.
Ze heeft nog een berichtje na gestuurd, heb je dat ook gelezen?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:40

Ik heb ook maar even naar het topic gezocht, maar ik denk dat MirandFuego gelijk heeft. Deze moderator bedoelde het zeker niet slecht.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:58

Door emoties heb ik het verkeerd geschreven. (mijn andere hond lag op dat moment doodziek bij de DA) Ik weet hoe ik het moet schrijven en hoe het milt werkt, dus ja op dat moment was het te veel en naar mijn mening. En compleet off topic, het was niet waar het topic om ging. Aangezien er veel door moderatoren "gestuurd/gewaarschuwd" word dat het off topic gaat zie ik geen reden waarom er door een mod wel off topic gegaan mag worden.

Als ik op google "hond mild" in tikt krijg ik een correctie van google. Daar heb ik geen mod voor nodig. Google en ik zijn vriendjes wat taal correctie betreft.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:06

Zie trouwens net dat mijn voorgaande bericht nr 666 is >;) Is dat een teken?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:29

Electra63 schreef:

Ik zie 1 beruchte, maar die is tot vanavond 10 uur geband? Is dat een andere dan?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:33

Het gaat om HC ellen

Ik vond hem wel gaaf, hij had een mening en kon ook sorry zeggen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:35

Die is tot vanavond geband volgens zijn profiel.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:41

IKbenEllen schreef:
Die is tot vanavond geband volgens zijn profiel.

In het profiel staat permanent

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:49

In het echte leven heeft dat een naam, een systeem waarin dissidenten spoorloos verdwijnen..

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-12 17:51

Als iedereen die niet mainstream is geband wordt,wordt het hier wel erg saai.....

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 17:52

aikon schreef:
Door emoties heb ik het verkeerd geschreven. (mijn andere hond lag op dat moment doodziek bij de DA) Ik weet hoe ik het moet schrijven en hoe het milt werkt, dus ja op dat moment was het te veel en naar mijn mening. En compleet off topic, het was niet waar het topic om ging. Aangezien er veel door moderatoren "gestuurd/gewaarschuwd" word dat het off topic gaat zie ik geen reden waarom er door een mod wel off topic gegaan mag worden.

Als ik op google "hond mild" in tikt krijg ik een correctie van google. Daar heb ik geen mod voor nodig. Google en ik zijn vriendjes wat taal correctie betreft.

Neehoor, dat vind ik ook, ik had eerst niet eens door dat het verkeerd gespeld was, lijkt zo gewoon om mild te schrijven, het is ook niet belangrijk dat te melden, het komt belerend over maar dat had ze zelf ook al door..
Het is door de mod zoals ik het hier lees helemaal niet rot bedoelt.
Mijn man is ook altijd zo allergisch voor die belerende schooljuffies, die wordt ook pissed van dat soort dingen.
Maarja, je moet je er ook niet te druk om maken, he, iedereen is zoals ie is, jij schrijft de dingen misschien ook wel eens zo op dat het irri overkomt! ;)
Zelf ben ik daar ook best goed in.. O:)
666, ja, dat moet een teken zijn, ik denk dat je bezeten bent..heb je zelf nog andere tekenen gehad?