Gaat iedereen nu de stap zetten om in draf de moderators lastig te vallen met een passage van penny termen? Zal een hoop gelazer geven... Lijkt me juist een wedstrijd om deze virtuele passage en piaffe zo creatief mogelijk in elkaar te longeren?
Stap één is natuurlijk dat je Paard of Pony een beetje grondwerk van Dressuur kan, of op zijn minst kan Springen. Tijdens het longeren kan je altijd nog een piaffe of passage erin werken als je wedstrijden wil gaan rijden. Persoonlijk zou ik pirouette oefenen, want dat kan altijd goed van pas komen bij Western wedstrijden. Maar goed, we hadden het over de Moderators van de nieuwsredactie hier op bokt, toch? Ik vind het beheer van de Mods hier op Bokt wel goed, maar ik heb geen idee wat die groen paard liefhebbende Mids hier doen, horen die niet op Wiki?
Beste mensen: spammen is nog steeds niet toegestaan. Ook niet op 1 april. Van excessieve spammers zal het PQ op 0 worden gezet. De spamberichten worden verwijderd.
Ik las in een artikel van de nieuwsredactie dat grondwerk heel erg blangrijk was bij elke tak van de paardensport. If het nu dressuur, springen of western is. Maar goed, ik sla, op advies van de Mods, ook regelmatig Wiki open om te kijken wat een groen paard allemaal kan. Hier op Bokt heeft iedereen het natuurlijk altijd over longeren en grondwerk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar vrijheidsdressuur. Of valt dat dan weer onder longeren?
LecyTinker
Geplaatst: 01-04-12 09:30
Captain schreef:
DeniseES schreef:
Captain! Jij gaat lekker
*ligt in een scheur!*
xDeena_
Geplaatst: 01-04-12 09:32
Er was eens een pony. Hij wilde graag groeien want zn beentjes waren te kort. Zo kan hij toch nooit een beroemdheid worden in het springen ? Weet je wat dacht de pony, ik zal eens op bokt neuzen voor wat leuke tips. Tijdens het zoeken stuit hij op twee topics [HK] beware of the penny deel 2 [MA] beware of the penny ........ En begint hij te lezen, want jeetje wat staan daar veel tips in ! Dat lijkt wel hoge dressuur ! Kijk daar doet een penny een piaf, oh en daar de passage en als klap op de vuurpijl ook nog een pirouette ... Dat kan ik toch nooit denkt de pony verdrietig en hij sluit snel die topics af. Omdat hij niet weet waar hij moet zoeken stuurt hij maar een PB naar het beheer van bokt, die hem weer doorsturen naar een Moderator. De tip die hij kreeg : probeer het Wiki eens, daar staat heel veel in ! Van longeren tot western alles kun je er vinden. Na lang zoeken denkt hij het gevonden te hebben, grondwerk is het antwoord ! Terwijl hij druk aan het oefenen is op zijn weiland komt er ineens een paard voorbij. "Ho stop eens even" zegt het paard tegen de pony, "wat ben jij nou aan het doen ?". "Nou" zegt de pony, "ik wil graag groeien om zo beroemd te worden met springen" ! "Maar dat duurt toch veelste lang" zegt het paard. De pony kijkt beteuterd. Plots heeft het grote paard een idee ,"ik weet hoe jij beroemd kan worden !!" "Je klimt gewoon op mijn rug !"
Een paar dagen later is er door de nieuwsreadctie een nieuw topic geopend op bokt :
Pony Mids en Paard Mods winnen samen hun eerste wedstrijd !
K.imberly
Geplaatst: 01-04-12 09:33
Dus als ik het goed begrijp, heeft het beheer van bokt, of eigenlijk de mods (moderators, voor wie de afkorting niet begrijpen) en de nieuwsredactie van bokt, bedacht dat het gebruik van bepaalde woorden een hoger PQ opleveren. Dit betreft woorden als paard, pony, stap, dressuur, springen, western, longeren, grondwerk, piaffe, passage, pirouette en wedstrijd. Ook zijn er enkele links naar bepaalde topics aangewezen om punten op te leveren zodra je ze in je bericht zit, bijvoorbeeld [HK] beware of the penny deel 2 . En nu ben ik benieuwd of ik door dit bericht een hoger PQ krijg of niet.