Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mic schreef:Het is niet alleen wennen/aanpassen maar het werkt op deze manier gewoon niet zo goed. Dit zijn gelijk ook wel rigoreuze veranderingen en misschien hadden de aanpassingen minder extreem gekund
Mensen die er iets opzetten hebben het over erg weinig reacties, er kijken gewoon veel minder mensen op EA omdat de meesten het irritant vinden.
Ook het niet eerlijk handelen wordt zo makkelijker gemaakt terwijl veel mensen juist iets op Bokt kochten omdat het vertrouwder was dan op MP (meer controle, die is nu weg)
saarie schreef:Ik merk gewoon dat ik heel enthousiast een reactie typ op een topic en dan die melding krijg dat ik niks kan plaatsen, en dan uit irritatie ook maar helemaal niks meer stuur.
Oscar schreef:Er is al meerdere keren uitgelegd dat EA in de vorige vorm niet meer werkbaar was en dat het daarom noodzakelijk was om aanpassingen te doen.
BartVB schreef:Dat zou genoeg zeggen als er niemand meer op EA zou kijken maar dat is niet de praktijk.
BartVB schreef:Stef; voor het nieuwe systeem staat een reactiemogelijkheid gewoon op de planning (als dat haalbaar is).
Een blik met flink wat mods open trekken is iets dat we natuurlijk overwogen hebben maar dat is een heel stuk minder makkelijk dan het lijkt.
Mic schreef:Oh, dus omdat het gratis is mag je geen mening over veranderingen hebben ? Moet je alles maar goed en prima vinden want ....het is toch gratis !
En zijn wij in jouw ogen dus allemaal "zielig" en jammeren wij. Waarschijnlijk maak jij niet veel gebruik van EA