Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:misschien erg onnozel....maar ik wordt wel erg nieuwschierig naar dat geit gebeuren...waar vind ik dat???
wonderworst_ schreef:ik zie dat de link al is geplaats, ik vrees alleen dat deze wel verwijderd zal worden![]()
maar daar is dus een heel topic te lezen ( topics voor mods achter de schermen voor gewone bokkers niet zichtbaar ) gevoerd door allemaal verschillende modjes. het gaat over de ruzie tussen slimmerik, kiwiko, sul, en runningkawa. speculaties over wie bij welke SA hoort en hoe we iemand zo snel mogelijk een ban kunnen geven komt heeerlijk aan bod daar achter de schermen. daarbij wordt er niet al te netjes gepraat over de bokkers door bepaalde modjes. dit kijkje achter de schermen zet ( hoe vervelend voor de modjes ook ) deze modjes in een heel ander daglicht en geeft een hele mooie uitleg over hoe bokt nu dus werkt
Lia_ schreef:Ik mis nog steeds het antwoord op de vraag hoe mods het willen verantwoorden dat ze iemands werkgever bellen?
Of het feit dat ze undercover gaan "infiltreren" op andere fora.
Ik vind beide zaken compleet van de zotten, draai je dan niet een beetje door in je forum-gebeuren???
Citaat:Ik ben van mening dat Kiwiko Bokt genoeg tijd heeft gegeven om de zaak onder jullie te houden, ze heeft al maanden met diverse van jullie gemaild zonder het voor haar gewenste resultaat.
Blue_Eyes schreef:Citaat:Ik ben van mening dat Kiwiko Bokt genoeg tijd heeft gegeven om de zaak onder jullie te houden, ze heeft al maanden met diverse van jullie gemaild zonder het voor haar gewenste resultaat.
Dus - als het resultaat niet naar je zin is (1 kant van het verhaal!) dan rechtvaardigt het doel (je zin krijgen) alle middelen?
Let wel, ik doe hier geen enkel oordeel over wie er al dan niet gelijk heeft, maar deze uitspraak klopt m.i. niet.
Arabesk schreef:Met het bannen van RK en Kiwiko heb ik toch een beetje het gevoel gehad 'who's next'? Het modden zou zich moeten beperken tot dit forum en niet half internet uitspitten over wat je elders doet.
(Bokt is een keer zo ver gegaan dat ze mijn werkgever hebben gebeld om iets te checken zodat ze me een ban konden aansmeren)
Arabesk schreef:Diablo schreef:
Maar....geef eens antwoord op de vraag die eerder gesteld is? Hoe ging dat met dat bellen van bokt?
Ik weet niet wie er gebeld heeft, maar ik weet dat ze bij P & O hebben nagevraagd of 'Naam + Achternaam' daar werkte of gewerkt had, om te kunnen checken of ik soms gebruik zat te maken van een ander account. Even los van hoe de kwestie in elkaar zit, vind ik dat toch wel héél ver gaan. Je gaat toch niet een bedrijf bellenkom op he.
Maar goed, laat ik mijn mond maar houden, want bans bespreken en acties van mod's bekritiseren levert me dadelijk weer een OW of twee op en daar heb ik geen trek in.
Lovely schreef:Dit is nog niet alles hoor, er zijn ook moderators geweest die interne bedrijfsinformatie voor bokt hebben gebruikt en dat mag ook niet. Zo blijkt maar weer hoe kritisch, eerlijk, integer, volwassen en betrouwbaar die moderators hier zijn.