Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:31

Dus teamleden mogen gewoon posts zo verdraaien dat het lijkt alsof je een fan bent van Guantanamo Bay? En van Bokt een Guantanamo-2 wilt maken? Sorry, dat gaat me echt een 100.000 stappen te ver! Ik heb niets verkeerds gezegd en een modje verdraait het zo dat het een zeer zware beschuldiging mijn kant op word en dat accepteer ik niet. Van niemand niet, dus ook niet van een groentje.

Ik ben volgens mij slechts 1 keer eerder te ver gegaan en dat is dat ik Michael Jackson in z'n overlijdenstopic een gore pedo heb genoemd en daar sta ik ook nog steeds vierkant achter. Voor de rest kan ik me best gedragen maar ik heb ook grenzen.

Mischien dat ik morgen afgekoeld ben, ga zo naar m'n bed want moet werken morgen maar reken er vooral niet al te hard op. Als ik boos ben ben ik echt heel goed boos en ik ben nu heel erg boos!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:32

Kim

Dat mensen niet zelfstandig worden is geen probleem.
Het word wel een probleem als deze mensen anderen neersabelen,afbranden en dwarszitten en als ze dan op de zelfde manier aangepakt worden gaan janken.(en blijven janken)
Laatst bijgewerkt door zigranta op 20-12-10 01:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:33

Mick75: Daar heb ik verder ook weinig op en over te zeggen..
Het ging mij om datgene wat ik in mijn eerste en tweede post hier heb gezegd en daar laat ik het bij.
Moest gewoon even mijn irritaties kwijt.. kan ik weer lekker slapen. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:35

Kim. :(:)

Iedereen, ik ben het er absoluut mee eens dat mensen respect voor elkaar dienen te tonen en voor elkaars mening. Echter vind ik het niet kunnen dat er afgebrand en neergesabeld zou worden.

Niet door Bokt beheer, maar ook niet door Bokt leden.
Begin dus zelf met het goede voorbeeld en niet al die haat en nijd hier te komen spuien. Kom maar met iets concreets. Ik heb nog geen enkele keer bewijzen gezien, geen redelijke oplossingen aan zien dragen (op een paar mensen na) of discussie op redelijke toon.
Want die dingen blijken nu eenmaal zeldzaam te zijn hier op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:36

Mick, ik moet zeggen dat Prrr briljant was in dat topic, zet gewoon zwart op wit wat allang duidelijk was.
Heb er een prachtig nieuw onderschrift aan overgehouden dat naadloos op mijn bovenste onderschrift aansluit en dat ik alweer jaren heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:36

bijdehandje1: Ik ben liever zielig, wetende in mijn achterhoofd dat er mensen zijn die nog zieliger zijn, dan stoer overkomen en het niet zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:37

Welterusten mensjes!! :wave: :z

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:38

Ik heb PB van ene Karl die niet snapt, wat ik wil.
karl als je dit leest: mijn berichten weghalen, en daarna mijn account ja.
Ik wil nog wel even de volledige controle dat de berichten ook weg zijn.
En dit was het laatste openbare bericht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:40

Nemurin schreef:
Begin dus zelf met het goede voorbeeld en niet al die haat en nijd hier te komen spuien.

Zoals jij dus net zelf nog maar een pagina geleden deed met mijn post bedoel je????
Zoals gezegd, mensen moeten niet altijd alles zelf maar invullen als het er niet eens staat!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:41

Lia, ik heb je allang mijn excuses aangeboden en aangegeven dat ik fout zat en het de volgende keer beter ga doen. Ik ben zelf ook niet perfect, doe het ook niet 100% van de tijd goed, maar ik weet tenminste hoe het wel moet.
Ik ga daar dus ook niet meer op in.

Edit: Persoonlijke aanvallen op bv. KoudbloedKim zoals hier nu gebeuren zijn precies wat ik bedoel! Toon eens respect, zit niet zo met elkaar mee te blaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:44

Nemurin, als je je zo bewust bent van je eigen tekortkomingen lees anderen dan ook niet zo de les ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:45

Bijdehandje: over die achter de schermen oliebol weet ik niets, begrijp ik niets, en het maakt me ook niet uit. Als het zo is wat jij zegt, dan hebben de mods dat inderdaad ook niet te flikken. Maar wat ik hier nu zie gebeuren dient net zo goed niet te gebeuren als we gewoon normaal met elkaar om willen gaan.

Kim weet in ieder geval wel wat ze bedoelt wanneer ze zelfstandig zegt. Jullie hebben haar dan niet aan te vallen of te veroordelen over een psychisch verleden waar ze niets aan kan doen en waar ze hard mee aan het werk is geslagen.

Lia: Waarom zou ik dat niet mogen? Waarom mag ik mijn zelfverbetering niet met anderen delen zodat ook zij kunnen groeien?

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:47

bijdehandje1 schreef:
Ik heb PB van ene Karl die niet snapt, wat ik wil.
karl als je dit leest: mijn berichten weghalen, en daarna mijn account ja.
Ik wil nog wel even de volledige controle dat de berichten ook weg zijn.
En dit was het laatste openbare bericht.

Ik wou ook dat het kon, maar BartVB doet dit helaas écht niet.. {x)

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:48

Nieuwsbericht. Twee moderators op de lijn en al mijn berichten staan er nog steeds.
Ik zou stoppen met posten en dat doe ik dan nu. Het gaat u goed.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:52

Met dank aan een onzinpb van ene Karel kom ik maar niet weg.
Hij of zij zegt, dat het account kan worden omgezet in een gast. En dat ik moet temmen op berichten met persoonlijke informatie om ze te tippexen.
Grote kolder.
Wettelijk is het vastgelegd dat men ze op verzoek weg moet doen. Hiermee omzeilen of overtreden ze dus de wet.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:53

Jullie vinden bijdehandje eerlijk en oprecht omdat hij/zij zegt wat jullie ook vinden. Dat is wat anders en hoef je niet door elkaar te halen, maar goed...

Ik vind bijdehandje eerlijk en oprecht omdat hij/zij zegt wat hij/zij vindt. Ben het niet per se eens.

Maar goed ik heb jullie niets meer te vertellen, Bokt gaat nooit veranderen.
Tot ziens en veel succes met jullie accounts laten verwijderen. :wave:

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:55

Ik zie het nut ook niet om je account op gast te zetten voor de mensen die hun berichten kwijt willen. Met een paar namen ben je zo weer gevonden.
Totaal niet anoniem...

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:56

Bedankt voor de succeswens van je Nemurin. Die is hard nodig want ze verdommen het om posts weg te halen, al moet het van de wet.
Het stelt geen flikker voor. Als men een forum opereert heb je de mogelijkheid om bij het verwijderen van een gebruiker met het invullen van een Vtje gelijk de posts mee te nemen.
Paar dingen aanvinken. Op enter drukken, misschien nog een keer de weet je het wel zeker knop. Het stelt niets voor.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:57

Nemurin, Ik zeg alleen dat ik blij ben dat er eindelijk iemand is die zegt waar het op staat.
Iets beter de posten lezen mag ook wel als je zo bijdehand wil doen....

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:58

Het is hier GVD net de Andre van Duinshow die zong: mijn kammetje is zoek.
Ze gummen zich hier een ongeluk. Maar als een gebruiker de posts weg wil is het gummetje opeens zoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:59

Nemurin heeft een klein beetje moeite met begrijpend lezen...

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:01

Nemurin niet alleen. Karl meld dat ze aan de wet voldoen volgens de boktjurist en het CPB, maar internet zegt anders. En mijn bedrijfsjurist die ik al had gevraagd, ook.

Het is wel mogelijk, dat ze hier posts weg doen. Ik heb gehoord, dat er een hele topic over verzopen katten is afgezonken op verzoek van de TS.
Ik heb daar zelf ook nog in meegepost. Als rechtgeschapen boerin. De persoonlijke berichten die dit mens me stuurde zijn zo aso, zo tokkie en zo flodder dat ze niet door de beugel kunnen.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:10

Lijkt het wel op Lia.
Wie weet bedoelde ik haar wel.......

bijdehandje1 schreef:
Nemurin niet alleen. Karl meld dat ze aan de wet voldoen volgens de boktjurist en het CPB, maar internet zegt anders. En mijn bedrijfsjurist die ik al had gevraagd, ook.

Het is wel mogelijk, dat ze hier posts weg doen. Ik heb gehoord, dat er een hele topic over verzopen katten is afgezonken op verzoek van de TS.
Ik heb daar zelf ook nog in meegepost. Als rechtgeschapen boerin. De persoonlijke berichten die dit mens me stuurde zijn zo aso, zo tokkie en zo flodder dat ze niet door de beugel kunnen.

Nou en zo iemand moet dan politiek correct zijn.....

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 02:30

Moderatoropmerking:
FZ is nog steeds niet de plek om andere bokkers persoonlijk aan te vallen. Dit topic gaat over het de mogelijkheden en onmogelijkheden om je berichten of account te laten verwijderen. Ik heb dus helaas weer een aantal berichten moeten verwijderen.

Blue_Eyes

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:30

Bijdehandje, ik dacht dat je niet meer ging posten?

Er is al zoveel geschreven over dit onderwerp dat ik me niet kan voorstellen dat mensen er nog steeds over doormelken, maar goed: als er berichten zijn die je weg wilt hebben omdat ze je persoonlijk schade kunnen berokkenen, dan kun je die laten verwijderen. Dat heb ik een aantal jaren ook al eens gedaan omdat ik destijds een heel vervelende meelezer had. Geen probleem, als je maar duidelijk even motiveert waarom je die berichten graag gegumd ziet. Precies wat Bart ook al zei dus; dat klopt gewoon.