Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Nutteloze posts vind ik tot daar aantoe, nutteloze topics is volgens mij veel erger, mensen die werkelijk overal een toic voor openen, op sommige pagina's is de helft van de topics geopend door dezelfde persoon
Misschien ook eens een idee om daar paal en perk aan te stellen..
Echwel schreef:Ook zouden er misschien meer verzameltopics of sticky's moeten komen
Echwel schreef:Nutteloze posts vind ik tot daar aantoe, nutteloze topics is volgens mij veel erger, mensen die werkelijk overal een toic voor openen, op sommige pagina's is de helft van de topics geopend door dezelfde persoon
Misschien ook eens een idee om daar paal en perk aan te stellen..
Ook zouden er misschien meer verzameltopics of sticky's moeten komen
Ohh ja en over het rond de tafel zitten bedoel ik dus in het echie, niet via Internet, want geschreven woorden is nooit hetzelfde als in een gesprek
Citaat:Bij een lichte overtreding kan een moderator je aanspreken in het topic zelf of door het sturen van een pb. Als je in het vervolg de aanwijzingen van de moderator in deze pb opvolgt heeft dit geen verdere gevolgen.
Citaat:Als je je niet aan deze regels houdt, kan je dat op een Officiële Waarschuwing of uiteindelijk een ban van het forum komen te staan.
Echwel schreef:Ook zouden er misschien meer verzameltopics of sticky's moeten komen
Citaat:Okee, ik heb de regeltjes even gelezen maar dat maakt mij nog niet duidelijk wat jullie een persoonlijke aanval vinden
Mireille schreef:In dit stukje van de regels staat een stukje dat absoluut van belang is en een sterke rol speelt. Namelijk: 'lichte overtreding'. Als hier in het topic meer dan eens (ik geloof een keer of 4, 5) middels een groene opmerking is verzocht om de persoonlijke aanvallen, verwijzingen en het bespreken van te laten voor wat het is, dan geldt die opmerking voor iedereen. Dat wil dus zeggen dat je er als gebruiker zijnde op aan bent gesproken met het verzoek om het anders aan te gaan pakken.
jaantsje schreef:Echter er zijn waarschuwingen gegeven waar ik echt geen persoonlijke aanval in kan lezen, dus vandaar mijn vraag.
SaskiaStar schreef:Ik vind dat mijn persoonlijke mening over de manier van discuseren van een bokker (dit is dus willekeurig) is geen persoonlijke aanval maar een mening, ik mag volgens de nederlandse wetgever een eigen mening hebben dat noemen ze vrijheid van meningsuiting, hier op bokt krijg je daar een OW voor.
SaskiaStar schreef:Overigens ben ik het ook met de eerder geplaatste post eens dat ook de uitlokker een ow moet krijgen en dat het wel prettig zou zijn als dat ook bij het geven van de ow wordt vermeld.
Waar er 2 kijven hebben er 2 schuld.