Asyaa schreef:Denk jij dat de gemiddelde huisvrouw een onpartijdige mening heeft? Denk je dat de gemiddelde huisvrouw onpartijdig kan blijven? Het is veels te makkelijk om in een verhitte discussie alleen de mensen die jou mening (als mod zijnde) niet delen gaan straffen, al dan niet onbewust. Ik heb door de jaren honderden verschillende mods/admins/noemhethoejewilt hun 'positie' zien 'bestijgen'. Je schrikt ervan hoeveel daarvan hun werk voor 1 week 'goed' deden, om daarna al dan niet volledig te vervallen in vriendjespolitiek. En ik heb het hier niet over mijn mening, maar bewijsbare feiten. Vele zijn de desbetreffende forums afgebonjourd, andere gingen weg omdat het saai werd voordat het zover was. 'Power brings corruption.' Kudo's naar Eline en de hoofdmods dat het hier niet zo'n erg rampgebied is.
De gemiddelde huisvrouw die niks met bokkers of met paarden te maken heeft zal altijd onpartijdiger zijn dan de mod met een Natural inslag, of die dressuurtrut is en die ook nog eens pietjepuk in de les heeft of als buurmeid.
dus ja, ik denk dat je de mods buiten bokt moet zoeken en dan het liefst onder de mensen die niets met paarden hebben
daarom zeg ik ook de mods geen pb functie, de mods mogen op geen enkele manier gecontacteerd kunnen worden door bokkers prive.