Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prrrr schreef:Mod in kwestie meldt zich: als je dat vervelend vindt, is het natuurlijk ook een mogelijkheid om dat via de al lopende pb-wisseling te melden. Waarom gebruik je die dan niet, en lees ik dat een dag later terug op een plek waarvan je je weer af kan vragen of het daar wel on topic is?
LimaMambo schreef:nou.. gister zoiets debiels mee gemaakt met een mod.. stond er echt van te kijekn dat dit gebeurde..
gingen in een langlopend topic 1 berichtje offtopic..
topic werd gelijk op slot gegooid om dat bericht van mij en een reactie daarop te verwijderen
oke, prima.. hier kon ik nog inkomen al was het wel heeeeeel snel
daarna werd er een modbreak geplaatst met dat het niet de bedoeling was offtopic te gaan en dat het geen huiswerktopic was..
dus ik vroeg: huiswerktopic??
ja ik legde echt de link ff niet me huiskamertopic..
maar dat werd me even fel verteld in het desbetreffende topic door de mod
ja sorry, was op dat moment gewoon echt nog niet goed wakker.. had echt niet door dat het om een typfout ging..
en gaf ook aan dat ik dat na de uitleg wel zag..
kreeg ik een prive bericht van desbetreffende mod
'fijn!' en of die andere persoon (die ook 1 berichtje offtopic ging) het ook zou begrijpen..![]()
en dat echt met zo'n vervelende ondertoon..
en dit vond ik dus echt te ver gaan voor een mod!!
Citaat:Hoe stel je voor dat ik beter was omgegaan met deze situatie?
Jolliegirl schreef:nananana vind ik nou niet echt een nuttige reactie
Wat is dáár de meerwaarde van...
is dit tevens ook niet offtopic?
Prrrr schreef:Is er gisteren een ban uitgedeeld dan? In dit geval, om dan maar uit te leggen waarom ik via pb geprobeerd heb om jullie beiden aan te spreken, was er sprake van een zeeeer off topic postwisseling tussen twee gebruikers. Ik vond het in dat geval logisch om ook beide gebruikers aan te spreken.
Hoe stel je voor dat ik beter was omgegaan met deze situatie?
Yinnar schreef:Prrrr schreef:Is er gisteren een ban uitgedeeld dan? In dit geval, om dan maar uit te leggen waarom ik via pb geprobeerd heb om jullie beiden aan te spreken, was er sprake van een zeeeer off topic postwisseling tussen twee gebruikers. Ik vond het in dat geval logisch om ook beide gebruikers aan te spreken.
Hoe stel je voor dat ik beter was omgegaan met deze situatie?
Ik denk dat we nu dus echt o.t. gaan maar je hebt mij niet aangesproken. Je sprak LimaMambo aan over mij. Daar val ik over want eeen mod hoort zoiets niet te doen. Het berichtje wat je me zond ging over iets wat ik in het topic schreef. Dus nee dat is niet netjes. Ben je vast met me eens. Het enige was je schreef was "ben onderweg". Meer niet.
LimaMambo schreef:gaat het daar hierom? volgens mij niet hoor
Shadow0 schreef:LimaMambo schreef:gaat het daar hierom? volgens mij niet hoor
Nou ja, een beetje wel natuurlijk. Want net als Rock vind ik dat er soms buitengewoon onredelijk hard geroepen wordt wat de mods fout doen, terwijl ik denk dat IEDEREEN een behoorlijke verantwoordelijkheid heeft. Waarom zou je bv verwachten dat een mod (vrijwilliger, mens) jou wel heel respectvol behandelt als jij die moeite niet op kunt brengen? Zeker, van mods hoop ik dat ze wat volwassener zijn, maar het is natuurlijk niet helemaal eenrichtingsverkeer.
Rock schreef:Ik heb dit hele topic doorgelezen en mijn mond valt open van de manier waarop enkele bokkers het team aanvallen. Er wordt absoluut niet gelezen, ik zie mods die zich tig keer moeten herhalen waarna mensen nog steeds dezelfde vragen stellen. Ik zie mensen die mods aanvallen omdat ze over een post heen lezen (en bekijk dan hoe snel dit topic is gegaan sinds gisteren)...
Werkelijk waar, bokt is een forum dat wordt gerund door vrijwilligers. Vrijwilligers die voor zover ik kan merken hun stinkende best doen om eerlijk en reëel te zijn.
Ook ik heb mods waarmee ik het goed kan vinden en mods waarmee ik het minder goed kan vinden. Ook ik rol wel eens met m'n ogen over een 'slotje voor overleg' dat vervolgens voor eeuwig wegzakt of een sturende PB over een onderwerp waar ik zélf al heb aangegeven dat ik zelf ook fout zat...
Ook ik denk dan wel eens; lezen jullie wel?
Maar zo fel en keihard als hier in het topic wordt gezeken op mods en BC (nutteloos, oneerlijk, geheimzinnig, corrupt?) dat kan ik gewoon niet begrijpen.
Als je er zoveel problemen mee hebt, wat DOE je hier dan nog? Het is verdorie het forum dat Bart en Heike hebben opgericht, dat nu bestuurtechnisch door Bart en Eline wordt gerund. Het is een forum waar door beheer en moderators heel veel bloed, zweet en tranen in wordt gepompt.
Natuurlijk kan het zijn dat je het niet eens bent met het beleid, maar hallo vergeten we even de privileges die wij als bokkers hebben?
Constant commentaar op het technische aspect van het forum, constant commentaar op het beleid.
Kom dan met argumenten en ideeën! Zet dan je eigen forum op als het allemaal zo simpel te realiseren valt! Het zijn mensen die dit runnen, geen robots en die mensen doen hun best om te werken volgens de richtlijnen die er liggen.
Neonlight schreef:Het alleen invullen als er daadwerkelijk handel heeft plaatsgevonden is op zich wel interessant. Enige minpuntje is dan, dan zou een verkoper aan moeten geven dat het ratingsysteem ingevuld kan worden door een bepaald persoon. Als de verkoper al weet dat de transactie niet helemaal vlekkeloos ging zal die persoon niet aangeven dat de rating ingevuld kan worden, uit angst voor een slechte rating. Dan houd je nog alleen maar goede ratings over en is het systeem nog niet objectief.
Op het moment dat de koper zou kunnen aangeven dat het ratingsysteem ingevuld kan worden betekend dat ook dat bokkers die de verkopende partij niet mogen (en gewoon niets gekocht hebben bij die persoon) dat kunnen aangeven en een negatieve beoordeling kunnen geven, en dan heb je ook geen objectieve rating.
Jolliegirl schreef:nananana vind ik nou niet echt een nuttige reactie
Wat is dáár de meerwaarde van...
is dit tevens ook niet offtopic?
Jolliegirl schreef:Mensen... kunnen we ontopic ofzo?