pubelia schreef:Waarom ligt mijn focus niet op afvallen? Wie zegt dat? Ben jij ooit zelf moeten afvallen? of aanmoeten komen? Bij de meeste mensen zit er meer achter dan "alleen" afvallen. Ik vind dat je nogal gedurft spreekt. Waarom ik niet naar een goede dietiste ga, en waarom ik niet een abbo op de sportschool neem. Sorry, ik ga naar een goede dietisten en ik heb geen abbo MEER op de sportschool omdat dat mijn knieen dat neit zo leuk vonden. Vandaar ook de GPG beugel...
Ik vind dat je wel erg makkelijk praat, maar wel oogkleppen op hebt wat betreft de rest.
Wat wil je dan nog meer dat ik moet doen. Gewoon mn paard verkopen ofzo? Want straks ga je nog suggureren dat ik mijn paard niet waard ben. Of dat ik mijn paard mishandel... Ik ben blij dat ik mijn pony heb. En ik rij gewoon vrolijk door. Ik weet dat ze me aan kan, en dat plezier laat ik me niet door een bokker af pakken.
Ik hoop dat je nu wat normaler kan discussieren, want tja je valt de mensen met een maatje meer aan, en daar kan ik niet tegen. Het is gewoon niet ff afvallen, of ff dat frietje laten staan, de meeste mensen met een maatje meer eten bijna geen vet, en letten juist extra op wat ze eten.
Ik vind eigenlijk dat Jasmijn (met het risico dat je mij nu ook niet aardig meer vindt

Ik ben helemaal niet naar een sportschool gegaan. Ik heb voor mezelf gesport en inderdaad, ik ben véél minder en vooral gezonder gaan eten. En het was niet makkelijk, helemaal niet. Het was vaak zelfs afzien. Met het is me wél gelukt en ik denk dat iedereen het wel kan.
Jij zegt volgens mij al meer dan een jaar dat je afvalt, maar als ik heel eerlijk ben, zie ik dat niet aan de foto´s die je plaatst. Dat is geen aanval, vat het niet verkeerd op. Het is gewoon een constatering. Miosschien dat je manier van afvallen niet de juiste is?
Ik ben overigens niet afgevallen omdat mijn paard het niet meer aan kon (kwpn-er van 1.70 en een Tinker), maar gewoon omdat ik het zelf zat was. Uiteraard had ik lichtere paarden niet gereden.