tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

ja, omdat...
300 (73%)
nee, omdat...
106 (25%)
anders, omdat...
3 (0%)

Totaal aantal stemmen: 409

Gwen

Re: tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:09

Perrokai Haha! . Kijk, als je mij op mijn foto's nou ook verslankt dan kunnen we praten *LOL* .

Jee, ik wist dat die printscreens goed te vervalsen zijn, maar omdat ik zelf een prutser ben op bewerkingsgebied wist ik niet precies hóe eenvoudig dat is. Het ziet er iig behoorlijk echt uit, ik ben onder de indruk.

Karl, was je weer bezig Nors opkijken Tong uitsteken .

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:02

Haha, ja dat lukt wel hoor Gwen stuur maar een foto en de gewenste confectiemaat ! Haha!

Maar het is zo eenvoudig door de achtergrond van bokt, 1 standaard kleur zonder nuances heeft anders zou je het kunnen zien. Zou er een gewolkte of gemeleerde achtergrond achter de tekst zitten dan kun je niet zomaar woordjes kopieren en letter en ergens anders plaatsen. Zo is het inderdaad heel makkelijk. Het is wel even werk om een hele PB aan te passen om je gelijk te halen maar gezien de vetes en hoe fel die zijn denk ik dat men die moeite ook nog wel neemt. Nou dus jullie weten het: als ik ooit zo een PB meestuur in de toekomst en ik heb het 1 keer gedaan dan ben ik dus niet te vertrouwen alvast.... Knipoog

Hoe haal je je eigen betrouwbaarheidsfactor naar beneden....... Rolleyes , daar ben ik dus ook goed in, maar ja, ik ben wel echt blont hoor !
Maar wel eerlijk iig. en ik geef tenminste toe dat ik het fout heb gezien. Die optie is dus ook weer uit de wereld geholpen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:32

Fouten zijn menselijk Knipoog , daarbij, het ís ook bijna niet te begrijpen hoe ver mensen soms gaan. Het is dat ik er nu zo vaak mee maken heb, anders had ik het zelf ook niet geloofd.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 21:26

Ja, nu weet ik het niet meer dan...ik zie zo snel geen andere oplossing. Als het temsysteem er gewoon niet komt dan kun je alleen nog maar eens een PB meessturen voor de beeldvorming inderdaad en dan maar hopen dat je genoeg krediet hebt opgebouwd dat ze je geloven dat het echt is.
En ik denk als er eens iemand iets heel ernstigs doet als kinderen lastig vallen met sexueel getinte PB's ofzo dan kun je altijd nog als noodgreep eens je inloggegevens doorgeven en desnoods even veranderen en weer terug zetten en dan iemand laten kijken. Maar dat zal ook niet nodig zijn dan denk ik want dat kunnen ze vast wel op een andere manier ook als je dat doorgeeft.