Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:
Misschien verstandig eerst een paar posten terug te lezen. Op pagina 24 leg ik haarfijn uit hoe je een avatar moet uploaden en plaatsen.
WendyK schreef:slimmerik schreef:
Misschien verstandig eerst een paar posten terug te lezen. Op pagina 24 leg ik haarfijn uit hoe je een avatar moet uploaden en plaatsen.
Ok thnx, gevonden en gelukt. Maar waarom past bokt het dan niet even aan in de FAQ????
traan_beauty schreef:Kijk heb nu een mooi klein plaatje maar,, ik kopieér het adres (heb nog niet het kleine plaatje op mijalbum.nl staan moet dat?) en plak het vervolgens in die witte balk,, klik ik op volgende of sow,, staat er:
het adres is ongeldig!!word nu toch echt gek
Iemand Help me!
Groetjes kim..
Ophelia schreef:Mijn avatar is ineens pleite. Daarvoor in de plaats heb ik nu dus tekst??? Iemand enig idee hoe dit komt??
TessaB schreef:Mijn avatar krijg ik ook niet opgeladen.
Dit is mijn image: 60 x 49 pixels en 3 kb. Geplakt met en zonder [img]
[/img]. "De opgegeven locatie is ongeldig"
Helemaal volgens de regeltjes gehandeld, maar zonder het gewenste resultaat.
[Wie weet raad?
[/quote]
ymneuss schreef:Iemand?
ymneuss schreef:Hmm, ja alles geprobeerd, maar het lukt dus niet hè.
Eerst geupload via imageshack. In dat vakje geplakt, komt geen avater. Daarna op mijn profiel gezet en dan die url in het vakje. Nog steeds geen avater.
slimmerik schreef:TessaB schreef:Mijn avatar krijg ik ook niet opgeladen.
Dit is mijn image: 60 x 49 pixels en 3 kb. Geplakt met en zonder [img]
[/img]
. "De opgegeven locatie is ongeldig"
Helemaal volgens de regeltjes gehandeld, maar zonder het gewenste resultaat.
[Wie weet raad?
[/quote]
Het probleem is dat je hem guploaded hebt via msm. Ik heb het nu via een andere site gedaan en nu moet het lukken. Kijk voor de uitleg op pagina 24!!
Black2000 schreef:Hello,
waarschijnlijk ben ik echt dom en blond, want ik snap echt niet hoe ik een avatar naast mijn naam krijg. Of hoe ik foto's moet plaatsen! Er staat in jullie Faq, dat ik naar mijn profiel moet gaan en dat naar mijn avatar, ja tot zover snap ik het nog en dan schrijven jullie, dat ik moet klikken op bladeren, tja..... staat nergens "bladeren"!!
Kan iemand het duidelijk uitleggen: bij mij staat alleen: Gebruik Avatar op andere Site:
Geef de URL van de Avatar die op de andere site staat.????
Dank je.....