Er was toch ook altijd een user met een zwarte Shet, Zorro. Die reed er heel fatsoenlijk dressuur mee stond me bij. Volgens mij was ze ooit nog op het jeugdjournaal geweest of bij een ander programma?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:En niet te vergeten die dame die twee Welshjes had waar ze echt enorme hindernissen mee sprong?
Zowel die dame die een parcours sprong en daarna bevallen is, als de dame die in brand vloog achter de bar met die petroleum kaarsjes (en in stilte compleet verbrandde want ze wilde de gasten niet storen...) zijn echt verhalen die ik nog regelmatig naar boven haal.
Iris82 schreef:En niet te vergeten die dame die twee Welshjes had waar ze echt enorme hindernissen mee sprong?
Zowel die dame die een parcours sprong en daarna bevallen is, als de dame die in brand vloog achter de bar met die petroleum kaarsjes (en in stilte compleet verbrandde want ze wilde de gasten niet storen...) zijn echt verhalen die ik nog regelmatig naar boven haal.
Elisa2 schreef:DuoPenotti schreef:Ik denk wel dat de tijden daarin ook zijn veranderd.
Nu zouden ukkiepukkie en niekje met de grond gelijk gemaakt worden
Oja, absoluut!
Nu zou dit niet meer kunnen, te groot en te zwaar etc.
Nu is dat met de grond gelijk maken ook wel iets wat toegenomen is volgens mij.
DuoPenotti schreef:Iris82 schreef:En niet te vergeten die dame die twee Welshjes had waar ze echt enorme hindernissen mee sprong?
Dat herrinner mij ik ook nog heel goed. Haar zusje die het toen deelde is nog altijd online.
Ik heb nooit meer een gelbrander aangeraakt
Benfan schreef:Iris82 schreef:En niet te vergeten die dame die twee Welshjes had waar ze echt enorme hindernissen mee sprong?
ja klopt! Ze hadden per ongeluk gel gekocht om de bakjes mee te hervullen. Allen hadden ze daar de wegwerp bakken op tafel.
(dacht ik moet vast lang zoeken, maar in een keer. TanteSabien @ [LZP] Handig he...brandgel )