Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik weet zo nog een behoorlijke persoonlijke aanval te staan waar zeker daarna geen sorry kwam.
Dus nee, zo kloppend is de uitleg ook weer niet... en dat lijkt dan toch behoorlijk willekeur
rien10 schreef:DuoPenotti schreef:Ik weet zo nog een behoorlijke persoonlijke aanval te staan waar zeker daarna geen sorry kwam.
Dus nee, zo kloppend is de uitleg ook weer niet... en dat lijkt dan toch behoorlijk willekeur
Maar ik ken ze ook waarna de betreffende bokker een hele tijd niet op Bokt geweest is. Een tijdelijke ban gekregen heeft, denk ik.
En een die ik nooit meer terug heb gezien.
Elisa2 schreef:Nou ik heb ook weleens een OW gehad en ik ben het er nog steeds niet mee eens.![]()
Ik gebruikte een verkeerde woordkeuze, dat is een feit..schreef Je waardoor er gedacht werd dat ik het op Bokkers persoonlijk gericht had terwijl ik dit in het algemeen bedoelde. (lesje voor altijd geleerd)
In dat bepaalde topic was ook sprake van kliekjesvorming, mensen die persoonlijk werden op mij en zaten te zuigen. Op een gegeven moment werd ik het zat en werd de emotie ook te hoog.
Maar het gemene hier aan vind ik dat veel mensen mij altijd heel redelijk vinden communiceren, netjes etc. Dat werd totaal niet meegenomen..ik was ineens de boeman. En de zuigers kwamen ermee weg.
Ja daar vind ik nog steeds wat van..
DuoPenotti schreef:Ik weet zo nog een behoorlijke persoonlijke aanval te staan waar zeker daarna geen sorry kwam.
rien10 schreef:Elisa2 schreef:Nou ik heb ook weleens een OW gehad en ik ben het er nog steeds niet mee eens.![]()
Ik gebruikte een verkeerde woordkeuze, dat is een feit..schreef Je waardoor er gedacht werd dat ik het op Bokkers persoonlijk gericht had terwijl ik dit in het algemeen bedoelde. (lesje voor altijd geleerd)
In dat bepaalde topic was ook sprake van kliekjesvorming, mensen die persoonlijk werden op mij en zaten te zuigen. Op een gegeven moment werd ik het zat en werd de emotie ook te hoog.
Maar het gemene hier aan vind ik dat veel mensen mij altijd heel redelijk vinden communiceren, netjes etc. Dat werd totaal niet meegenomen..ik was ineens de boeman. En de zuigers kwamen ermee weg.
Ja daar vind ik nog steeds wat van..
JIJ???Een OW? Nou, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen.
Elisa2 schreef:Van mij mogen openlijke irritaties naar mij best uitgesproken worden..heb ik liever dan als mensen mij bedoelen met bepaalde termen en of ik de hele tijd met een bord voor mijn kop rondloop.
Koper schreef:Elisa2 schreef:Van mij mogen openlijke irritaties naar mij best uitgesproken worden..heb ik liever dan als mensen mij bedoelen met bepaalde termen en of ik de hele tijd met een bord voor mijn kop rondloop.
Vooralsnog vind ik het heel goed uit te houden met jou. En daarnet had ik een bericht getypt waarin ik schreef dat ik me ook niet kan voorstellen dat jij een OW zou krijgen maar dat vond ik dan weer te veel als verontwaardigd-vriendje-van klinken. Maar ik ben dus wel verontwaardigd, en sluit mij helemaal aan bij rien
VuurVleugels schreef:Gini: vaak blijft zo'n reactie op je TeM bij "Bedankt voor je TeM, we gaan ernaar kijken". Dan weet je dus nog steeds precies niks.
BaileyMix schreef:Haha ja, ik heb laatst ook een ban gekregen waar ik het écht niet mee eens was. En kreeg toen ook meerdere PB'tjes van mensen die het met mij eens waren dat dit echt onterecht was.
Ik kan overigens wel redelijk zuigen en pittig reageren hoor, ik geloof ook direct dat sommige mensen in dit topic een hekel aan mij hebben. Dat magMaar díe OW begreep en begrijp ik nog steeds niet, ik had het beter begrepen als ik het voor iets anders had gekregen.
Elisa2 schreef:Ik heb geen hekel aan jou, vergeet ook vaak Boktnamen tenzij het mensen zijn die of ik heel vaak tegenkom of die echt uitermate vervelend tegen me waren/ zijn of blijven.
Maar jij weet het dus wel van jezelf![]()
Vraag ik mij wel af wat het met jou doet om te lezen dat veel mensen dat zuigen zo vervelend vinden? (uiteraard hoef je daar geen antwoord op te geven)