Daar kan ik niks zinnigs over zeggen, dat heb ik ook al gezegd. Ik was er toen niet bij, ik ga mijn tijd niet verspillen door oude topics door te spitten, terwijl juist hier allemaal zaken aangehaald worden. Dat vind ik persoonlijk echt zonde van mijn tijd 
neetoch schreef:Nee zoals ik het uitleg; Dat voor iedereen met een profiel op bokt het mogelijk is om bij alle andere gebruikers, alle berichten tot in den eeuwigheid terug te kunnen vinden en ook de advertenties.
Dat zou alleen voor het boktbeheer zelf zichtbaar mogen zijn, niet voor iedere jan boeren banketstaaf met slechte bedoelingen.
Dat is namelijk de beste tool om mensen mee weg te pesten; continue op eerdere woorden pakken en dat tot het uiterste uitmelken. Dat bedoel ik dus met "sherlock holmsen", er zijn er veel te veel die dat als dagbesteding hebben lijkt wel, profielen tot op de bodem uitzoeken en daar dan een ts mee om de oren zwaaien. Wat dacht je van informatie gaan zoeken en vinden?
Ik ken namelijk niet 1 ander forum waar dit mogelijk is. Je hebt een profiel, daar bepaal je zelf wat je opzet en dat is het enige wat zichtbaar is voor andere gebruikers, nog nooit meegemaakt dat ik al die gebruiker zijn of haar berichten kan gaan uitpluizen als andere gebruiker zijnde.
Ah zo, ja ik snap je uitleg
Zonder iets toe te zeggen, want daar moet ik ook nog voorzichtig mee zijn merk ik.
Zou het voldoende zijn als je niet meer via het profiel op 'bekijk alle berichten' kan klikken?
Ik ben overigens weer nodig buiten Bokt, dus ik ben weer even weg voor de halve dag!